Mitä me lapsettomat naiset saadaan äitienpäivänä?
Kuka meille sanoo: Hyvää lapsettomuuspäivää ja antaa kukkia? 😔
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on lapsettomien lauantai.
Tänään on tahtomattaan lapsettomien lauantai ja
elokuun 1. päivä on kaikkien lapsettomien päivä.
Näin uutisoitiin tänään eli ap.llä tiedon puutetta.
Hitto kun kävi ärsyttämään jo toi otsikko.
Olen äiti ja vietän huomisen aikuisten lasteni seurassa. Jos en olisi äiti, huominen olisi normi sunnuntai.
Vierailija kirjoitti:
Spermaviemärit aloitti aika nopeasti miesten haukkumisen
Otatko myös perseeseen?
Olen hyvin mielissäni, että voi vaan skipata kaiken hössötyksen ja sen kohteena olemisen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, sillä toukokuun toisena sunnuntaina vietetään lapsellisten äitienpäivää ja se heille suotakoon. Nyt on heidän vuoronsa juhlia ja loistaa.
Tänään lauantaina vietetään tahtomattamaan lapsettomien päivää ja se on heidän päivänsä.
Kansainvälistä vapaaehtoisesti lapsettomien päivää taas vietetään 1. elokuuta.
Vietettäisiinkin, siis tuota jälkimmäistä.
Veikkaan että aamukahvit sänkyyn (kuten joka ikinen aamu koska se on mieheni kanssa tapa aloittaa aamut, arkisinkin herätään puoli tuntia aiemmin että ehtii juoda kahvit sängyssä ) ja sitten varmaan käydään kahvilla molempien äitien luona.
Illalla oletan saavani perunamuussia ja hirven sisäfilepaistia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahattomasti lapsettomien Simpukka-viikko huipentuu tänään lapsettomien lauantaihin.
Niin, tahattomasti lapsettomien. Milloin juhlitaan vapaaehtoisesti lapsettomia??
Eiköhän yksi päivä riitä juhlimiseen kuten äideille äitienpäiväkin. Voihan muistaa omaa äitiä tai jos on kuollut viedä kukan haudalle. Vaikka olen äiti vietän toisen äidin kanssa äitienpäivää huomenna, omalla äidilläni käyn tänään. Lapseni asuvat kauempana niin turha tulla yhden päivän takia , kun käyvät niin ovat pitempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomia naisia kehotetaan lopettamaan feministinen voimaantuminen ja viimeinkin tekemään niitä lapsia ennen kuin ikää on liikaa.
Tämmösille kehoituksille nauretaan. 😀 Et voi pakottaa ja sekös taitaa harmittaa!
Oletko kuin uhmaikäinen lapsi? "Et voi pakottaa lällällää". No sitten ei voi valittaa, kun kukaan ei muista
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että aamukahvit sänkyyn (kuten joka ikinen aamu koska se on mieheni kanssa tapa aloittaa aamut, arkisinkin herätään puoli tuntia aiemmin että ehtii juoda kahvit sängyssä ) ja sitten varmaan käydään kahvilla molempien äitien luona.
Illalla oletan saavani perunamuussia ja hirven sisäfilepaistia.
Mikää ei kuulosta niin karsealta kuin kahvi sängyssä. Kyllä päivää alkaa paskalla istuessa ja sitten vasta voi miettiä kahvin juomista.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa?
Muistakaa että äiti on pelkästään nainen johon on laskettu siementä. Joko pakosta tai vapaaehtoisesti. Se nainen on saanut munaa. Siinä ei ole mitään glorifioinnin syytä.
Herää epäilys, ettei sinulla ole äitiä.
Vierailija kirjoitti:
Hitto kun kävi ärsyttämään jo toi otsikko.
Olen äiti ja vietän huomisen aikuisten lasteni seurassa. Jos en olisi äiti, huominen olisi normi sunnuntai.
Samoin, huomionhakuisuutta, eihän kaikilla ole perhe asiat samanlaiset.
Miks pitäisi saada? Kyllä mulle tämä ainakin on ihan äitienpäivä, vaikken itse olekaan äiti. Vein äitini ja mummojeni haudoille kukkia. Kuten vein heille kukkia kun vielä olivat elossa.
Voitte nauttia siitä, kun kukaan ei herätä teitä aamulla ennen kukonlaulua ja kanna kräsää sänkyyn. Saatte nukkua pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa?
Muistakaa että äiti on pelkästään nainen johon on laskettu siementä. Joko pakosta tai vapaaehtoisesti. Se nainen on saanut munaa. Siinä ei ole mitään glorifioinnin syytä.
Herää epäilys, ettei sinulla ole äitiä.
Äidistään hänkin on syntynyt.
Tapaatko sinä saada syntymäpäväonnittelut aina kun jollain muulla on synttärit, eli joka päivä? Tai haluatko onnittelut isänpäivänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahattomasti lapsettomien Simpukka-viikko huipentuu tänään lapsettomien lauantaihin.
Niin, tahattomasti lapsettomien. Milloin juhlitaan vapaaehtoisesti lapsettomia??
Olet itse tehnyt valintasi, ja nyt valitat, kun et saa jotain, mitä saa sellaiset, jotka ovat tehneet erilaisen valinnan kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuussa on vela-päivä.
Mä haluan että mua juhlitaan äitienpäivänä ja siksi olenkin hankkimassa lasta. En niin välitä lapsista ja siitä muusta turhasta, haluan vain saada kahvia sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spermaviemärit aloitti aika nopeasti miesten haukkumisen
Oho, kuka tässä on haukkunut miehiä? Sinun äitisikin on spermaviemäri, ja katso millainen paskakasa sieltä syntyi.
"Sinäkö ne kakarat hoidat, mikkihiiri hint.tari? "
Eikä palstalla ole miesvihaa
Oho, kuka tässä on haukkunut miehiä? Sinun äitisikin on spermaviemäri, ja katso millainen paskakasa sieltä syntyi.