Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatteko muut lättäpyllyt pukeutua niin, että takapuolen muodot(tomuus) näkyy?

Vierailija
07.05.2025 |

Itse en ikimaailmassa pukisi tiukkoja farkkuja tai trikoita (hyi hitto) lyhyen yläosan kanssa. Ulkoiluhousujakaan en mielellään pue ilman takapuolen peittävää takkia. Hameet ja mekot on ok, mutta nekään ei saa olla missään tapauksessa tiukkoja.

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama miten itse koet peppusi, miehen silmää se silti miellyttää.

Lauta miellyttää vain perverssejä kuten puuseppiä ja raksamiehiä.

Vierailija
42/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapuolen muoto on myös geeneistä kiinni. Itselläni on luonnostaan Jennifer Lopez -tyylinen takapuoli vaikka en varsinaisesti ole ikinä treenannut sitä. Olen tyytyväinen naisellisen pyöreään takapuoleeni, mutta on myös asioita joissa en ole niinkään geenilotossa voittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette kyykkää niin ei tarvitse tällaisia miettiä? Pysyy toimintakykykin vanhemmiten kun on perslihakset kunnossa. 

Missä lukee, etten kyykkää?

Ap

Pyllistä ja laita kuva niin voidaan hirviporukan poikain kanssa arvioida! T: M65+

Vierailija
44/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on selkeä ongelma minäkuvasi kanssa. On olemassa ammattitaitoisia psykologeja, joilla on työkaluja korjata traumojasi. Sinuna hakeutuisin avun piiriin mitä pikimmiten.

Ei ole. Ongelma on siinä, että mulla on ruma ruippana takapuoli.

Ap

Et ole suinkaan ensimmäinen tai ainoa nainen, joka elää tällaisen harhan vallassa. Mitäpä jos antaisit edes mahdollisuuden sille, että oletkin väärässä? Mitäpä jos unohtaisit takapuolesi hetkeksi ja alkaisit nauttia elämästä?

Vierailija
45/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on olematon.pieni lättänäpeppu, en käytä siksi esim farkkuja tai suoria hameita. Käytännössä ainoa vaate, joka sopii, on tarpeeksi topakasta kankaasta leikattu A-linjainen hame. Laskeutuva kangas hameessakin saa näyttämään siltä, että.on luotisuora niskasta kantapäihin. Ja ei, mieheni ei tykkää siitä,vaan on jopa ehdottanut, että minun pitäisi ottaa pakaraimplantit.

Vierailija
46/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka tekisitte asialle jotain? Kotona kyykkyliikettä ja porraskävelyä niin rupeaa perse pyöristymään 👍

Kuule ei ala.

Etkö ole huomannut, että ihmiset ovat anatomisesti erilaisia? Niillä joilla on iso pyöreä peppu on haarojen ja selän väli eli väli, jossa on pakaralihasta, jopa tuplasti pidempi kuin meillä pienipeppuisilla. Vaikka kyykkäisi kuinka, niin ei ole yksinkertaisesti mahdollista saada pyöreää näyttävää peppua. Selkärangan ja ihon välissä ei ole pakaralihasta! Katso vaikka peilistä omaa selkääsi, niin ehkä ymmärrät. 

Vierailija
47/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taasen hävettää oma pyöreäpyllyisyyteni, vaikka se lihasta onkin ja pyrin siksi pitämään väljiä farkkuja.

M

Vierailija
48/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut mieleen että laiha ruikku p**** ketään vaivaisi.

Vierailija
49/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on selkeä ongelma minäkuvasi kanssa. On olemassa ammattitaitoisia psykologeja, joilla on työkaluja korjata traumojasi. Sinuna hakeutuisin avun piiriin mitä pikimmiten.

Ap

Onko sun pylly sellainen kuin 12vuotiaalla pikkupojalla?

Vierailija
50/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiassa kaikki.

Vierailija
51/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kehtaa, vaan mulla on aina joko pitkä pepun peittävä tunika tai sitten väljä mekko. Sairaus vei lihakset ja nyt on vaan viiva selässä :(

Ja tosiaan pieni peppu on eri asia.

Vierailija
52/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet näyttää kehtaavan. Monella miehellä on täysi lättä peppu eivätkä peittele sitä.

Vierailija
53/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on olematon.pieni lättänäpeppu, en käytä siksi esim farkkuja tai suoria hameita. Käytännössä ainoa vaate, joka sopii, on tarpeeksi topakasta kankaasta leikattu A-linjainen hame. Laskeutuva kangas hameessakin saa näyttämään siltä, että.on luotisuora niskasta kantapäihin. Ja ei, mieheni ei tykkää siitä,vaan on jopa ehdottanut, että minun pitäisi ottaa pakaraimplantit.

Ehdota sinäkin miehellesi vaikka rintalihas- tai palaraimplantteja

Vierailija
54/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taasen hävettää oma pyöreäpyllyisyyteni, vaikka se lihasta onkin ja pyrin siksi pitämään väljiä farkkuja.

M

Laita toukat housut, niin on naisillakin katseltavaa.

Vierailija
55/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Laita toukat housut, niin on naisillakin katseltavaa.

*tiukat

Vierailija
56/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nätti pieni levispeppu on ollut 90-luvulta asti ainoa oikea, ja niin on aina oleva.

Mutta levispeppukin on pyöreä. Muistan omilta malliajoilta, että farkkumainoksiin/kampanjoihin haluttiin aina tyttöjä joilla oli (malliksi) vähän isompi ja pyöreä peppu.

Miten kehtaat täällä myöntää, että olit malli? Sinuthan lynkataan!

Täällä on muitakin mallinuoruuden viettäneitä 🤭😆💃

Vierailija
57/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet näyttää kehtaavan. Monella miehellä on täysi lättä peppu eivätkä peittele sitä.

Kyllä. Ja se usein on vielä nelikulmainen varsinkin ikääntyneillä.  Vain naiset häpeilevät ja ruoskivat itseensä kaikesta.

Vierailija
58/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallopylly Levi's_beba kera edestäpäin kapean lantion täälläkin.

Muistan nuorena useat kamppailut juurikin hameiden kanssa, koska notkoselkä plus 'törötarakka' antoi joissakin alaosissa korostuneen pyrstömäisen vaikutelman.

Minun yläasteaikanani hyvä farkkupeppu oli kovaa valuuttaa. Silloin ei todellakaan ollut silikoni-implantteja, BBL-kirurgiaa eikä täyteaineita kankkuihin saatavilla.

Hyvä beba oli geenien ja treenin tulos. Ei ollut mitään vippaskonsteja..

[Leveä lantio oli tuolloin so outta fashion, jopa naurun aiheena, tämän muistan poikien puheista].

Tykkään tarakastani edelleen. Ei ole poikaystävätkään lättänäksi ilkkuneet.

Vierailija
59/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka tekisitte asialle jotain? Kotona kyykkyliikettä ja porraskävelyä niin rupeaa perse pyöristymään 👍

Kuule ei ala.

Etkö ole huomannut, että ihmiset ovat anatomisesti erilaisia? Niillä joilla on iso pyöreä peppu on haarojen ja selän väli eli väli, jossa on pakaralihasta, jopa tuplasti pidempi kuin meillä pienipeppuisilla. Vaikka kyykkäisi kuinka, niin ei ole yksinkertaisesti mahdollista saada pyöreää näyttävää peppua. Selkärangan ja ihon välissä ei ole pakaralihasta! Katso vaikka peilistä omaa selkääsi, niin ehkä ymmärrät. 

Tämä! Mulla on vyötärön ja pakaroiden välissä 10 cm alaselkää, jossa ei ole mitään. Todella matalat pakarat siis ja persvako on tyyliin 5 cm mittainen.

Ap

Vierailija
60/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko sun pylly sellainen kuin 12vuotiaalla pikkupojalla?

Ei ole, koska en ole mies.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi