Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatteko muut lättäpyllyt pukeutua niin, että takapuolen muodot(tomuus) näkyy?

Vierailija
07.05.2025 |

Itse en ikimaailmassa pukisi tiukkoja farkkuja tai trikoita (hyi hitto) lyhyen yläosan kanssa. Ulkoiluhousujakaan en mielellään pue ilman takapuolen peittävää takkia. Hameet ja mekot on ok, mutta nekään ei saa olla missään tapauksessa tiukkoja.

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun Jennifer Lopezin takamukselle naurettiin. Noh, nyt kaikki haluaa samanlaisen ja jopa suuremman 🤭

Vierailija
22/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan tietysti. Tykkään pienestä pepustani 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sullakin ulkonäköpaineet. Eikö tuo ole rasittavaa miettiä, että miten voi nyt pukeutua. 

Vierailija
24/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaddu, se on ihan sama, kunhan itselle kelpaa. Ap, älä ole noin naiivi.

Vierailija
25/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti, mitä hiton välii...

Vierailija
26/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette kyykkää niin ei tarvitse tällaisia miettiä? Pysyy toimintakykykin vanhemmiten kun on perslihakset kunnossa. 

Vierailija
27/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoessa tämä peffa näyttää littanalta mutta menepäs kyykkyyn niin kenen tahansa hanuri pyöristyy. Tiukat housut näyttävät paremmalta kuin tanttahame tämän perberan päällä. Ja silti noita tanttahameitakin kesällä käytän. Enpä ole itse katsomassa näkymää takaapäin.

Vierailija
28/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruudessani  pienipyllyisyys oli nimenomaan kovaa valuuttaa. Tämä isopyllyisyys on viimevuosien, ohimenevä, outo trendi.

Naisellinen kurvikkuus ei ole outo trendi vaan näyttää hyvältä. Leveät lanteet ja pyöreä pylly viestivät hedelmällisyydestä joka ei mene koskaan pois muodista 👌

Vierailija
29/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katukuvasta päätellen kehtaavat. Vanhemmat naiset ovat käsittääkseni ihan tyytyväisiä lättäpeppuun.

Vierailija
30/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun Jennifer Lopezin takamukselle naurettiin. Noh, nyt kaikki haluaa samanlaisen ja jopa suuremman 🤭

Siitä taitaa olla aikaa koska minä en ainakaan muista että sille olisi edes 2000-luvun alussa naureskeltu. 

Vierailija
31/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette kyykkää niin ei tarvitse tällaisia miettiä? Pysyy toimintakykykin vanhemmiten kun on perslihakset kunnossa. 

Missä lukee, etten kyykkää?

Ap

Vierailija
32/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoruudessani  pienipyllyisyys oli nimenomaan kovaa valuuttaa. Tämä isopyllyisyys on viimevuosien, ohimenevä, outo trendi.

Naisellinen kurvikkuus ei ole outo trendi vaan näyttää hyvältä. Leveät lanteet ja pyöreä pylly viestivät hedelmällisyydestä joka ei mene koskaan pois muodista 👌

Jep, ne kapeat lanteet ja poikaperseet on se ohi mennyt outo trendi ysäriltä 

Vierailija
33/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on selkeä ongelma minäkuvasi kanssa. On olemassa ammattitaitoisia psykologeja, joilla on työkaluja korjata traumojasi. Sinuna hakeutuisin avun piiriin mitä pikimmiten.

Vierailija
34/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on selkeä ongelma minäkuvasi kanssa. On olemassa ammattitaitoisia psykologeja, joilla on työkaluja korjata traumojasi. Sinuna hakeutuisin avun piiriin mitä pikimmiten.

Ei ole. Ongelma on siinä, että mulla on ruma ruippana takapuoli.

Ap

Vierailija
35/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä taitaa olla aikaa koska minä en ainakaan muista että sille olisi edes 2000-luvun alussa naureskeltu. 

Mä kyllä muistan jostain vuosituhannen vaihteesta miten jotkut radion miesbimbot luonnehti Beyoncen silloista hoikkaa vartta jotenkin niin että hän on tällainen vähän runsasmuotoisempi. Ja silloinhan se oli varmaan jotain 15 kiloa kevyempi kuin nykyään. Että kyllä ysäri ja nollari oli aika toisenaista aikaa todellakin. 

Vierailija
36/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trendi. Ei ihmisen kroppa muutu niin nopeasti kuin trendit tulevat ja menevät.  Itse olen laiha luikku ja en voinut  saada sitä pyöreää isoa  pyllyä. Eikä ole varaa myöskään kirurgilta sitä ostaa. No onneksi laihuus nyt sitten trendaa  😅

Vierailija
37/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyykkää lisää. Tee porraskävelyä.

Vierailija
38/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siinä kun ilmoitat, että takapuoli on ruippana. Ei ole mahdollista molemmat samaan aikaan. 

Vierailija
39/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin lättäpyllyinen, käyttäisin minihameita, -mekkoja ja -shortseja. Nyt en voi käyttää niitä, kun ne paljastavat pakarat. 

Jokaisella on tämänsä. Itse vihasin lapsena ja teininä isoa takamustani. Ja monia muita piirteitä. Sellaisesta olisi hyvä päästä yli. On hyvin tyypillistä ajatella kuten Ap, että ei kelpaa miehille. Höpsis. Korvien välissä se on.

Olet Ap urheilullinen ja ilmeisen hoikka nainen, moni haluaa sellaisen. Joogaohjaajallani on litteä pylly ja hän on erittäin viehättävä. 

Vierailija
40/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka tekisitte asialle jotain? Kotona kyykkyliikettä ja porraskävelyä niin rupeaa perse pyöristymään 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän