Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatteko muut lättäpyllyt pukeutua niin, että takapuolen muodot(tomuus) näkyy?

Vierailija
07.05.2025 |

Itse en ikimaailmassa pukisi tiukkoja farkkuja tai trikoita (hyi hitto) lyhyen yläosan kanssa. Ulkoiluhousujakaan en mielellään pue ilman takapuolen peittävää takkia. Hameet ja mekot on ok, mutta nekään ei saa olla missään tapauksessa tiukkoja.

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti pieni levispeppu on ollut 90-luvulta asti ainoa oikea, ja niin on aina oleva.

Vierailija
2/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätti pieni levispeppu on ollut 90-luvulta asti ainoa oikea, ja niin on aina oleva.

Ei sekään mikään lättänä ole ollut. Pieni ja pyöreä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin joogan ja lättäpyllyyn kasvoi pyöreät lihakset. Pukeutumisongelma ratkesi itsestään :)

Vierailija
4/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama miten itse koet peppusi, miehen silmää se silti miellyttää.

Vierailija
5/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin joogan ja lättäpyllyyn kasvoi pyöreät lihakset. Pukeutumisongelma ratkesi itsestään :)

Olen joogannut jo vuosikausia. Eipä ole ollut apua.

Ap

Vierailija
6/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole sellaista miestä löytynyt jota se miellyttäisi.

Ap

Vierailija
7/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta levispeppukin on pyöreä. Muistan omilta malliajoilta, että farkkumainoksiin/kampanjoihin haluttiin aina tyttöjä joilla oli (malliksi) vähän isompi ja pyöreä peppu.

Vierailija
8/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sekään mikään lättänä ole ollut. Pieni ja pyöreä.

En kai minä muuta väittänytkään. 

Vierailija
9/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyöreän pepun omaavana koen joo itsekin, että farkut ja tiukat housut näyttävät hyviltä takapuolelta, mutta voi että miten toivoin nuorena littanaa peppua, että hameet istuisivat paremmin! Enää en jaksa miettiä mitä minulla ei ole, mutta vieläkin uskon että hameet, varsinkin vähän tiukemmat hameet, istuvat paremmin kun peppu ei ole pyöreä.

Vierailija
10/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessani  pienipyllyisyys oli nimenomaan kovaa valuuttaa. Tämä isopyllyisyys on viimevuosien, ohimenevä, outo trendi.

Vierailija
11/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel!

Vierailija
12/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta levispeppukin on pyöreä. Muistan omilta malliajoilta, että farkkumainoksiin/kampanjoihin haluttiin aina tyttöjä joilla oli (malliksi) vähän isompi ja pyöreä peppu.

Miten kehtaat täällä myöntää, että olit malli? Sinuthan lynkataan!

Vierailija
13/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pyöreän pepun omaavana koen joo itsekin, että farkut ja tiukat housut näyttävät hyviltä takapuolelta, mutta voi että miten toivoin nuorena littanaa peppua, että hameet istuisivat paremmin! Enää en jaksa miettiä mitä minulla ei ole, mutta vieläkin uskon että hameet, varsinkin vähän tiukemmat hameet, istuvat paremmin kun peppu ei ole pyöreä.

Ei ne näytä. Korostavat vaan huonoja puolia.

Ap

Vierailija
14/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lättäpylly, kun äidillänikin. Lonkkaluu on suora, joten olen myös laatikkopyllymalli. Kuntosalilla käyn, mutten nyt pyllyä pyöristääkseni, vaan yleisen lihaskunnon ylläpitoon. 

Lantio on leveä (mitat noin 100-70-100)

Monet vaatteet näyttää edestä kivalta ja farkut, mutta kun peilistä katon, niin pylly on kyllä aika littana. Mutta sitten ajattelen, että ihan sama, jokainen näyttää miltä näyttää ja jos edestä näytän hyvältä, takaa en välttämättä, niin ihan sama.

Vierailija
15/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lättänäpylly ja pukeudun tiukkoihin farkkuihin ja legginseihin. Ihan sama jos jonkun silmää hiertää. Omaan silmään baksut berseet ja jättitarakat näyttävät hirveiltä. 

Vierailija
16/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pylly on eri asia kuin lättäpylly

Vierailija
17/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole sellaista miestä löytynyt jota se miellyttäisi.

Ap

Lienee kiinni enemmän korvien välistä kuin kankuista.

Vierailija
18/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ap on poloinen.

Vierailija
19/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litteä kuin lahna enkä isompaa haluaisikaan 😀

Vierailija
20/102 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lättänäpylly ja pukeudun tiukkoihin farkkuihin ja legginseihin. Ihan sama jos jonkun silmää hiertää. Omaan silmään baksut berseet ja jättitarakat näyttävät hirveiltä. 

Oliskohan olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin lättänä ja paksu?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän