Kehtaatteko muut lättäpyllyt pukeutua niin, että takapuolen muodot(tomuus) näkyy?
Itse en ikimaailmassa pukisi tiukkoja farkkuja tai trikoita (hyi hitto) lyhyen yläosan kanssa. Ulkoiluhousujakaan en mielellään pue ilman takapuolen peittävää takkia. Hameet ja mekot on ok, mutta nekään ei saa olla missään tapauksessa tiukkoja.
Kommentit (102)
Treeni tai laihdutus ei muuta vartalon mallia, vaikka voi parantaa. Varsinkin niitä omia hyviä puolia, niitäkin kun on ja kannattaa keskittyä korostamaan niitä eikä voivotella puutteita.
Vierailija kirjoitti:
Aloitin joogan ja lättäpyllyyn kasvoi pyöreät lihakset. Pukeutumisongelma ratkesi itsestään :)
Mikä on ikäsi?
Vierailija kirjoitti:
Treeni tai laihdutus ei muuta vartalon mallia, vaikka voi parantaa. Varsinkin niitä omia hyviä puolia, niitäkin kun on ja kannattaa keskittyä korostamaan niitä eikä voivotella puutteita.
Voi hyvää päivää, ummet ja lammet näköjään selitellään, miksi ei kannata liikuntaa harrastaa. Ihmisen kehossa on lopulta aika vähän sellaista, mihin treeni ja ruokavalio ei vaikuttaisi. Ne kuuluisat "isot luut" on maailman kulunein tekosyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää, ummet ja lammet näköjään selitellään, miksi ei kannata liikuntaa harrastaa. Ihmisen kehossa on lopulta aika vähän sellaista, mihin treeni ja ruokavalio ei vaikuttaisi. Ne kuuluisat "isot luut" on maailman kulunein tekosyy.
Hyvää iltaa vaan. Fitnesharrastajien lihakset perustuu treenin ja ankaran laihdutuksen yhdistelmään. Jopa lisähormoneihin. Silti heilläkin eroja vartaloissa löytyy paljonkin.
Kaikki oltais rasvattomina (kirjaimellisesti) lihaskimppuja. Lihava laihtuu vartalonmallinsa mukaan ja treenaaja kiristyy mallinsa mukaan. Vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää iltaa vaan. Fitnesharrastajien lihakset perustuu treenin ja ankaran laihdutuksen yhdistelmään. Jopa lisähormoneihin. Silti heilläkin eroja vartaloissa löytyy paljonkin.
Kaikki oltais rasvattomina (kirjaimellisesti) lihaskimppuja. Lihava laihtuu vartalonmallinsa mukaan ja treenaaja kiristyy mallinsa mukaan. Vaikeaa?
Siellä roikkopersettä kiukuttaa.
Tarvinneeko takapuolen muotojen erityisesti näkyä?
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun Jennifer Lopezin takamukselle naurettiin. Noh, nyt kaikki haluaa samanlaisen ja jopa suuremman 🤭
Häh? En muista, että olisi koskaan naurettu. Love Dont Cost a Thing taisi tulla ulos 2000 ja silloin 13-vuotiaana halusin Jenniferin takamuksen. Muistan kun katsoin itseäni alushoususillaan peilistä ja koitin miettiä, voisinko näyttää samalta. Ja jos katsotte nyt tuon musiikkivideon, niin eipä ole iso takapuoli. Sama juttu Jenny from the Block.
Yks LYSTI.
Ziisus. Moniko mies täällä sitä samaa surkuttelee?
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama miten itse koet peppusi, miehen silmää se silti miellyttää.
Jos nainen on peppuunsa tyytyväinen ja esittelee sitä ylpeydellä, on mies kuin mies otettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun Jennifer Lopezin takamukselle naurettiin. Noh, nyt kaikki haluaa samanlaisen ja jopa suuremman 🤭
Siitä taitaa olla aikaa koska minä en ainakaan muista että sille olisi edes 2000-luvun alussa naureskeltu.
Mä kyllä muistan jostain vuosituhannen vaihteesta miten jotkut radion miesbimbot luonnehti Beyoncen silloista hoikkaa vartta jotenkin niin että hän on tällainen vähän runsasmuotoisempi. Ja silloinhan se oli varmaan jotain 15 kiloa kevyempi kuin nykyään. Että kyllä ysäri ja nollari oli aika toisenaista aikaa todellakin.
Yksittäisiä arvostelijoita löytyy aina, ihan sama miltä näytät. Ei se tarkoita sitä että jollekin asialle olisi jotenkin yleisesti naureskeltu. Muutenkin kyseenalaistaisin sen, miksi joku nauraa radiossa toisen takapuolelle, jonka avulla hän on tehnyt rahaa. Hyvähän se on siellä arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin lättäpyllyinen, käyttäisin minihameita, -mekkoja ja -shortseja. Nyt en voi käyttää niitä, kun ne paljastavat pakarat.
Jokaisella on tämänsä. Itse vihasin lapsena ja teininä isoa takamustani. Ja monia muita piirteitä. Sellaisesta olisi hyvä päästä yli. On hyvin tyypillistä ajatella kuten Ap, että ei kelpaa miehille. Höpsis. Korvien välissä se on.
Olet Ap urheilullinen ja ilmeisen hoikka nainen, moni haluaa sellaisen. Joogaohjaajallani on litteä pylly ja hän on erittäin viehättävä.
Joogeilla nimenomaan on usein sellainen terhakka takalisto, ei mitään litteää.
On se kumma muoti, että iso persus ja notkoselkä. Mikäs siinä, jos on luonnostaan, mutta vielä yritetään hankkia semmoisia vaikka filttereillä ja haukutaan muita ihan normaaleja kehoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? En muista, että olisi koskaan naurettu. Love Dont Cost a Thing taisi tulla ulos 2000 ja silloin 13-vuotiaana halusin Jenniferin takamuksen. Muistan kun katsoin itseäni alushoususillaan peilistä ja koitin miettiä, voisinko näyttää samalta. Ja jos katsotte nyt tuon musiikkivideon, niin eipä ole iso takapuoli. Sama juttu Jenny from the Block.
Mä olin silloin alle 10 ja muistan että kyllä sitä kroppaa ja pehvaa ihailtiin. Selkeästi liikunnallinen nainen, ikääntynyt hienosti (toki kirurgien avustuksella). Ehkä jossain tätikerhossa on ajateltu toisin.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma muoti, että iso persus ja notkoselkä. Mikäs siinä, jos on luonnostaan, mutta vielä yritetään hankkia semmoisia vaikka filttereillä ja haukutaan muita ihan normaaleja kehoja.
Kuka mitään somea ja filttereitä miettii? Mä mietin ihan tosielämää, siellä ei kukaan voi jatkuvasti notkossa kävellä. Moni treenaa salilla ihan oikeasti hyvää takamusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka mitään somea ja filttereitä miettii? Mä mietin ihan tosielämää, siellä ei kukaan voi jatkuvasti notkossa kävellä. Moni treenaa salilla ihan oikeasti hyvää takamusta.
Onko sun mielestä peräaukon ympärystä jotenkin tärkeä? Haloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama miten itse koet peppusi, miehen silmää se silti miellyttää.
Eipä ole sellaista miestä löytynyt jota se miellyttäisi.
Ap
Kyllä vika on sulla sitten ihan jossain muualla kuin arsessas. Villi veikkaus-vika on yläp ä ä s s ä s i.
Vierailija kirjoitti:
Olen lättänäpylly ja pukeudun tiukkoihin farkkuihin ja legginseihin. Ihan sama jos jonkun silmää hiertää. Omaan silmään baksut berseet ja jättitarakat näyttävät hirveiltä.
On se pieni peba helpompi pitää putipuhtaanakin kuin iso pärsse, johon ei edes oma käsivarren mitta yllä😱
Miksi läskiperse on muka parempi. Sinne kaikki hajutkin jää hautumaan.
Vanhoilla miehillä on usein iso etureppu ja takapuoli housuissa tyhjää täynnä. Ehkä kuoppa? Etureppu yleensä alkaa jo heti rinnan alta. Eivät peittele ja vaikeaa se olisikin.