Kehtaatteko muut lättäpyllyt pukeutua niin, että takapuolen muodot(tomuus) näkyy?
Itse en ikimaailmassa pukisi tiukkoja farkkuja tai trikoita (hyi hitto) lyhyen yläosan kanssa. Ulkoiluhousujakaan en mielellään pue ilman takapuolen peittävää takkia. Hameet ja mekot on ok, mutta nekään ei saa olla missään tapauksessa tiukkoja.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Itse pyöreän pepun omaavana koen joo itsekin, että farkut ja tiukat housut näyttävät hyviltä takapuolelta, mutta voi että miten toivoin nuorena littanaa peppua, että hameet istuisivat paremmin! Enää en jaksa miettiä mitä minulla ei ole, mutta vieläkin uskon että hameet, varsinkin vähän tiukemmat hameet, istuvat paremmin kun peppu ei ole pyöreä.
Joo, ei ollut pyöreä peppu mitenkään positiivinen asia nuoruudessani ysärillä.
Ihan sujuvasti kyllä. Jos joitain niiskuneitejä-/miehiä häiritsee, niin voivoi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi läskiperse on muka parempi. Sinne kaikki hajutkin jää hautumaan.
Eli vaihtoehdot ovat littana tai läski? Liikuntaakin voi harrastaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka tekisitte asialle jotain? Kotona kyykkyliikettä ja porraskävelyä niin rupeaa perse pyöristymään 👍
Kuule ei ala.
Etkö ole huomannut, että ihmiset ovat anatomisesti erilaisia? Niillä joilla on iso pyöreä peppu on haarojen ja selän väli eli väli, jossa on pakaralihasta, jopa tuplasti pidempi kuin meillä pienipeppuisilla. Vaikka kyykkäisi kuinka, niin ei ole yksinkertaisesti mahdollista saada pyöreää näyttävää peppua. Selkärangan ja ihon välissä ei ole pakaralihasta! Katso vaikka peilistä omaa selkääsi, niin ehkä ymmärrät.
Tämä! Mulla on vyötärön ja pakaroiden välissä 10 cm alaselkää, jossa ei ole mitään. Todella matalat pakarat siis ja persvako on tyyliin 5 cm mittainen.
Ap
Onko sun pakarat siis kämmenen kokoiset? Toisaalta se vasta hassulta näyttäisi, jos olisi kovin ulkonevat pakaralihakset noin pienellä alueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pyöreän pepun omaavana koen joo itsekin, että farkut ja tiukat housut näyttävät hyviltä takapuolelta, mutta voi että miten toivoin nuorena littanaa peppua, että hameet istuisivat paremmin! Enää en jaksa miettiä mitä minulla ei ole, mutta vieläkin uskon että hameet, varsinkin vähän tiukemmat hameet, istuvat paremmin kun peppu ei ole pyöreä.
Joo, ei ollut pyöreä peppu mitenkään positiivinen asia nuoruudessani ysärillä.
Ysärillä perse oli korkeintaan liian iso, jolloin siitä sai noottia. Mutta yleisesti perseet eivät ketään kiinnostaneet. Naisen piti olla hoikka ja isorintainen, se oli tärkeää.
Läskinä miehenä pukeudun julkisuudessa läskiäni eniten piilottelevallla tavalla.Eikö tämä ole win-win? Alapeukuttakille: pitäisiko kulkea ilman paitaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka tekisitte asialle jotain? Kotona kyykkyliikettä ja porraskävelyä niin rupeaa perse pyöristymään 👍
Kuule ei ala.
Etkö ole huomannut, että ihmiset ovat anatomisesti erilaisia? Niillä joilla on iso pyöreä peppu on haarojen ja selän väli eli väli, jossa on pakaralihasta, jopa tuplasti pidempi kuin meillä pienipeppuisilla. Vaikka kyykkäisi kuinka, niin ei ole yksinkertaisesti mahdollista saada pyöreää näyttävää peppua. Selkärangan ja ihon välissä ei ole pakaralihasta! Katso vaikka peilistä omaa selkääsi, niin ehkä ymmärrät.
Tämä! Mulla on vyötärön ja pakaroiden välissä 10 cm alaselkää, jossa ei ole mitään. Todella matalat pakarat siis ja persvako on tyyliin 5 cm mittainen.
Ap
Onk
Minä olen eri, mutta minulla väli haara-selän alku on _lyhyempi_ kuin kämmeneni ja sormeni yhteensä. Eli yksinkertaisesti kehossa ei ole enempää tilaa pakaralihaksille, ne ovat todellakin pituudeltaan pienemmät kuin kämmen-sormeni.
Toivottavasti tämä vähän selventää asiaa teille kuntoilunatseille. Olen nähnyt paljon naisia, joilla pakaroiden osuus on pituudeltaan jopa kaksinkertainen, heillä haara-selkä-väliin menisi helposti kaksi kämmentä sormineen. Sellaisilla on siis isommat pakarat ihan luonnostaan.
Ihmisillä on eroja myös esim hartioiden leveydessä tai selän tai jalkojen pituudessa, jotkut ovat vain 150 cm pitkiä ja jotkut 190 cm. Hassua että kaikki eivät tunnu tajuavan, että eri ihmisillä on erilainen ruumiinrakenne.
Sitä persettä voi myös treenata! Kyykkyyn ja ylös, toista 20 kertaa. Jos liian helppoa niin yhdellä jalalla ja vaikka pöydästä kädellä tukea.
Itse ajattelisin, että on hyvä jos perse on litteä. Minulla on valitettavasti melko iso ja pyöreä perse, vaikka olen muuten laiha.
Hyvä Synnyttäjän lantio ei ulospäin leveä ja pakarat isot. Se on kummallinen harha, mistä lie peräisin. Vai luulevatko miehet niin ? Siis jos pitävät isoista hanureista. Kapeat lanteet ja pieni peppu. Silti erinomainen synnyttäjä. Näin totesi Yliopistollisen sairaalan synnytysosaston lääkäri = gynekologi.
Vierailija kirjoitti:
Nätti pieni levispeppu on ollut 90-luvulta asti ainoa oikea, ja niin on aina oleva.
aamen.
Vastaus ap:lle Kehtaa. En tiedä, kehtaisinko näyttää sellaista paisutettua "aasintakamusta".
Pukeudun vaatteisiin, joista pidän. Jos jotakuta häiritsee takapuoleni, niin se on hänen ongelmansa, ei minun
Lopettakaa itsenne vihaaminen ja muiden kyttääminen, niin elämästä tulee niin paljon helpompaa.
No jos mietityttää,niin miksi et tee jumppaa ja muuta treeniä?
Juu, luettele nyt sitte kaikki kiiireet ja lasten kuskaukset,unettomuudet ja geenit.
Naiset, kantakaa peppunne ylpeydellä, olipa se sitten pieni tai iso. Jokainen on mikä on . Jos ei olisi rumia, niin mistä ne kauniit sitten erottuisi. Ja sitäpaitsi , kauneus on katsojan silmissä.
Osa miehistä vihaa naisia, haluavat arvostelemalla ulkonäköä alistaa ja nolata, koska kokevat jostain syystä huonommuutta.
Tai ovat vain muuten pikkusieluisia , puutteessa olevia ääliöitä. Älkää heistä välittäkö !
Laiha olen lättäpeppu. Ei mua haittaa ei oma eikä muiden hanuri. Pääasia että olen terve kaikinpuolin ainakin nyt. Miks ihmeessä pitää kaikesta stressata mikä peilistä näkyy.
Olin nuorena hoikka ja pienellä pyöreällä pepulla varustettu. Jotkut kommentoivat, siis miehet, että pitäisi olla isompi peppu.
Vanhempana minulla on isot tissit ja iso peppu. Mutta kas, ei ole hyvä sekään. Nyt jotkut , siis miehet tietysti, kommentoivat , että pitäisi olla pienempi peppu. Että silleen !
Aina löytyy arvostelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Pieni pylly on eri asia kuin lättäpylly
Just näin. Pahin on leveä, litteä roikkoperse. Tai paprikaperse.
🇺🇦🇮🇱
Tämä. Tunnen joitain naisia, jotka treenaavat kovaa ja kyllä se toki näkyy myös takapuolessa, MUTTA malli on edelleen suora ja lättänä ja hartiat korostuu. He ovat mallia suora tai V.