Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lopetit yhteydenpidon pitkäaikaisiin lapsuuden/nuoruuden ystäviin?

Vierailija
06.05.2025 |

Olisi ihan kiva tietää.

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen tosi hyvä kaveri alkoi yhtäkkiä jatkuvasti mollaamaan. Aloin varoittelemaan häntä, että tuo ei ole hyvää käytöstä, mutta se vain jatkui. Lopulta poistin hänet facekavereista. Sen jälkeen en enää koskaan kuullut hänestä. Kuulin myös muilta kavereilta, että he olivat tehneet saman samasta syystä jo aiemmin, en vain ollut huomannut. Menin kerran juttelemaan hänelle, kun näin eräässä tapahtumassa, mutta hän käveli pois sanomatta mitään.

Vierailija
2/129 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää jaksanut huonoa kohtelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en enää halunnut bilettää, vaan halusin keskittyä lääkikseen pyrkimiseen. Tästä sain kuulla v1ttuilua.

Vierailija
4/129 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei lopulta ollut mitään yhteistä heidän kanssaan.

Vierailija
5/129 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaisin lapsuudenystäväni kerjäsi rahaa päästäkseen 50-vuotispäivänään ryyppäämään Dubliniin siskojensa kanssa. Ei edes järjestänyt mitään juhlia.

Vierailija
6/129 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en pitänyt heistä. siksi.

Vierailija
7/129 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin, että eivät olleet koskaan olleet oikeita ystäviä. Tästä vuosikymmeniä ja emme ole missään kohdanneet.

Vierailija
8/129 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin työn perässä muille paikkakunnille, kun nämä jäivät kotiseudulle junnaamaan. 

Vierailija
9/129 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on vaan vienyt erilleen, erilaiset elämäntavat ja ajatukset, ei välttämättä mitään isompaa draamaa.

Vierailija
10/129 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä menee menojaan ja jos ihminen haluaa muuttua, mutta muut näkevät sinut vain siinä lohkossa mihin ovat sinut aikanaan asettaneet: läskiper se, tumppijalka, ei susta tule mitään niin parasta on vain jättää nämä tällaiset sinne minne kuuluvatkin, ikävään menneisyyteen.

Vierailija
11/129 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehdi. Paljon uusia ihmisiä , jotka tullut elämään.  Jostain on luuovuttava ihan ajankäytönkin vuoksi.

Vierailija
12/129 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin ulkomaille jo kauan sitten. Elämäni on aivan erilaista kuin heillä enkä käy Suomessa usein.

Vierailija
13/129 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan yhtä lapsuusajan ystävää, asuttiin naapureissa ja oltiin paljon yhdessä koko kouluajan.

Sitten mä menin lukioon, hän amikseen. Ja sen jälkeen molemmat muutti pois paikkakunnalta. Silloin ei ollut nettiä eikä kännyköitä ja kirjeenvaihto vaan hiipui.

Joskus sain hänen äidiltään puhelinnumeron ja olin tosi onnellinen, että vihdoin tavoitan ystävän. Mutta hän ei koskaan minulle vastannut, joten se siitä.

Vierailija
14/129 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun näimme he mollasi ja naureskeli virheilleni. En enää kestänyt sitä.

Vierailija
15/129 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi lähti kaverit. Sitten yhteys omiin muihin sukulaisiin ja lopulta vanehmpiin ja sisaruksiin.

Työelämä teki sen ja uupumus. Myös tärkein tekijä oli pitkät välimtkat ja työelämästä saatava rahan pienuus.

Ei ollut varaa tuhlata junalippuun tai bussilippuihin rahaa.

Työelämä vei kaiken. Seuravaksi meni välit omiin lapsiin pikkuhiljaa. Vielä pikkulapsi vaiheessa oltiin kuin paita ja peppu.

Ei enää jaksanut lähteä puistoon tai ulkoilemaan töiden jälkeen. Liian pitkiä päiviä.

Sitten meni lopulta välit vaimoon kun ei jaksanut töiden jälkeen.

Totuus on kuitenkin että vaimo ei olisi jaksanut minua myöskään työttömänä, kun sitten olisin jaksanut olla ihminen heille.

Eli tuho oli väistämätön. Muistakaa perustulo ja kannattakaa sitä kun haluatte hyvää.

Vierailija
16/129 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tietää, että on yrittänyt vokotella miesystävääni (joka on hänkin jo entinen). Näin on käynyt useamman kerran, usean eri "ystävän" ja miesystävän kohdalla. 

Minut on kavereiden puolelta dumpattu oletettavasti, koska olen heitellyt typeriä ja ajattelemattomia vitsejä. Olen tajunnut tämän jälkeenpäin ja pyrkinyt muuttamaan ulosantiani.

Vierailija
17/129 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnostanut päihteiden käyttäminen mikä yhdisti sitä porukkaa.

Vierailija
18/129 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä juoppoja ja vankilassa viihtyviä.

Vierailija
19/129 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän meni naimisiin ja lopetti yhteydenpidon.

Vierailija
20/129 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus erotti meidät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi