Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 55-vuotias nainen. Miksi en saa miestä?

Vierailija
30.04.2025 |

En hakkaa, en ole viinaan menevä, käyn töissä. Missä vika? Ovatko miehet nykyään liian nirsoja?

Kommentit (492)

Vierailija
441/492 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kävitkö siellä Malmilla, saitko puskaryhmää?

Vierailija
442/492 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kuvitella että kukaan mies kiinnostuisi enää tuon ikäisestä naisesta, itse olen 58v mies, mutta en ala mihinkään hommiin naisen kanssa ellei se ole alle 35.

Herramunjee. Luuletko, että minä, 55v nainen, koulutettu, koti ja auto oma, normipaino ja eikä lapsia kotona, no koira. Niin alkaisin 58v ukon kanssa mihinkääään, ellei se ole no, sanotaan alle 40v. Merkillisen nirso ukko olet!

No iällesi sä et voi mitään. Parhaiten kelpaat 55-65 -vuotiaille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/492 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kuvitella että kukaan mies kiinnostuisi enää tuon ikäisestä naisesta, itse olen 58v mies, mutta en ala mihinkään hommiin naisen kanssa ellei se ole alle 35.

Herramunjee. Luuletko, että minä, 55v nainen, koulutettu, koti ja auto oma, normipaino ja eikä lapsia kotona, no koira. Niin alkaisin 58v ukon kanssa mihinkääään, ellei se ole no, sanotaan alle 40v. Merkillisen nirso ukko olet!

No en kai mä nyt minkään erektiohäiriöisen vanhan pässin kanssa mihinkään rupea 😂.

Vierailija
444/492 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi on naisen ilman miestä, ei mee kaikki rahat sen höpökonsoleihin ja auton sisustukseen. Munaa saa paljon halvemmalla rahalla ku mitä miestä elättää! 

Vierailija
445/492 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi on naisen ilman miestä, ei mee kaikki rahat sen höpökonsoleihin ja auton sisustukseen. Munaa saa paljon halvemmalla rahalla ku mitä miestä elättää! 

Että miksi ostaa koko porsas kun saa halutessaan siivun pekonia? Totta tuokin.

Vierailija
446/492 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta. Ethän sinäkään iälllesi voi mitään. Parhaiten kelpaat 60-70 vuotiaille. Millä spekseillä vaadit, että ikäisellesi miehelle kelpaa vain alle kolmevitoset? Oletko siis sellainen normipainolentokapteenilaatikkoleukakirurgi?

Vierailija
447/492 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehethän on lopulta maksullisia. 

Vierailija
448/492 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti mies haluaa pesää oot vaan liian nirso

Vierailija
449/492 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on maailman vanhin ammatti miehillä.

Vierailija
450/492 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti mies haluaa pesää oot vaan liian nirso

Näin minäkin olen luullut. Olen 55v, merkonomi (pankkityö). Kiltti. Nätiksi sanottu. Avulias. 165cm. Auto löytyy ja kulkee. Mies saa olla 26-48. (noin). Ylipaino ehdoton no no. Mutta en vaan kelpaa. Nirso en ole.

Vierailija
451/492 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Miehet odottavat naisen maksavan puolet laskuista ja tekevän kaikki kotityöt ja lasten hoidot, synttärien järjestämisestä ja läheisten muistamisista aina miehen mehoihin ja tsemppaamiseen, kaikki tämän muutaman minuutin jynkyn vuoksi (usein surkean pokeimitaation). Ennemmin kannattaa naisen maksaa nuorelle gigololle laatutunneista vällyjen välissä. 

Vierailija
452/492 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 55-vuorias nainen on itse hyvännäköinen, niin hän saa satavarmasti silmää mielyttävän miehen 45-65 haarukasta. 

Ei välttämättä mitään elämän suurinta rakkautta, mutta tyydyttävän rakastajan kuitenkin. Ne siniset pillerit on keksitty aikoja sitten.

Vierailija
453/492 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Miehet odottavat naisen maksavan puolet laskuista ja tekevän kaikki kotityöt ja lasten hoidot, synttärien järjestämisestä ja läheisten muistamisista aina miehen mehoihin ja tsemppaamiseen, kaikki tämän muutaman minuutin jynkyn vuoksi (usein surkean pokeimitaation). Ennemmin kannattaa naisen maksaa nuorelle gigololle laatutunneista vällyjen välissä. 

Ja ne on timmejä ja normaalipainoisia. Ja koska jokainen niistä käyttää aina kumia, niin turvallisiakin. Ja ne osaa tyydyttää naisen ja nauttivat itsekin, pitkän kaavan mukaan. Viimeksikin maksullinen mies sanoi mulle, että ei ole ikinä elämässään saanut niin kovia kyytejä! Olis antanut mulle varmaan ilmaiseksikin, kun olen sellainen korskea tamma.

Vierailija
454/492 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en enää jaksanut tinderöidä suomimöhömahamiesten kanssa.

Hain Aasiasta Keanu Reevesin näköisen, aina hymyilevän (mikä on, ettei suomimies jaksa hymyillä häh?Pitääkö se naamavärkki aina olla norsunv*tulla?) ja palvelualttiin nuoren miehen. Hän osaa arvostaa tällaista 55-vuotiasta normaalipainoista tavisnaista. Ei valita tai nalkuta, aina on ruoka valmiina kun tulen töistä kotiin. Koti-Keanu rakastaa keittiössä puuhailua ja vaatteiden huoltamista.

Mieshän on onnellisimmillaan, kun se voi toivottaa naisen tervetulleeksi kotiin työpäivän jälkeen. Mies on tehnyt ruuat, siivonnut kodin, pistänyt vähän parempaa ylle ja on hymysuin vastassa ovella. Sitten se antaa naisen lokoilla illan rauhassa sohvalla sanomalehden kanssa, ja tajuaa pysytellä hiljaa keittiössä. Voi vaikka leipaista naisen suosikkipiirakan.

Suomimies on unohtanut tämän luonnollisen palvel

Aasiassa, varsinkin Japanissa on tälläisiä palvelualttiita, siveitä ja kunnollisia nuoria miehiä jotka pitävät vanhemmista suominaisista. Aion lähteä Japaniin miehen hakuun. 

Vierailija
455/492 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö se parasta ennen päiväys jo...

Vierailija
456/492 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 55-vuorias nainen on itse hyvännäköinen, niin hän saa satavarmasti silmää mielyttävän miehen 45-65 haarukasta. 

Ei välttämättä mitään elämän suurinta rakkautta, mutta tyydyttävän rakastajan kuitenkin. Ne siniset pillerit on keksitty aikoja sitten.

Mitä mä miehen pillereistä välitän? En vaan itse kiihotu vanhoista miehistä. Ne on plösöjä, laiskoja sängyssä ja haisee vanhalle ihmiselle. Mies on kukkeimmassa kukassaan siinä 20-30 välillä. Tän tietää jokainen nainen. Niillä on tukka päässä, halut jyllää, normaalipainoisia, timmejä, iho hehkuu, hyvät hampaat, hyvä bärse, hyvä erektio. Kyllä nuorempi mies on ihana ja sopii hyvin nuorekkaalle 55 v. naiselle. Näin meidät naiset on viritetty. Ollaan tosi visuaalisia olentoja ja kiihotutaan näköaustin kautta. Ei voi mitään.

Vierailija
457/492 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en enää jaksanut tinderöidä suomimöhömahamiesten kanssa.

Hain Aasiasta Keanu Reevesin näköisen, aina hymyilevän (mikä on, ettei suomimies jaksa hymyillä häh?Pitääkö se naamavärkki aina olla norsunv*tulla?) ja palvelualttiin nuoren miehen. Hän osaa arvostaa tällaista 55-vuotiasta normaalipainoista tavisnaista. Ei valita tai nalkuta, aina on ruoka valmiina kun tulen töistä kotiin. Koti-Keanu rakastaa keittiössä puuhailua ja vaatteiden huoltamista.

Mieshän on onnellisimmillaan, kun se voi toivottaa naisen tervetulleeksi kotiin työpäivän jälkeen. Mies on tehnyt ruuat, siivonnut kodin, pistänyt vähän parempaa ylle ja on hymysuin vastassa ovella. Sitten se antaa naisen lokoilla illan rauhassa sohvalla sanomalehden kanssa, ja tajuaa pysytellä hiljaa keittiössä. Voi vaikka leipaista naisen suosikkipiirakan.

<

Ai että! Ne on niin siroja ja siveitä ne japsipojut. Hauskaa matkaa! Ne tulee pyytämään sua treffeille ihan kadulta monta kertaa päivässä!

Vierailija
458/492 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä miehen pillereistä välitän? En vaan itse kiihotu vanhoista miehistä. Ne on plösöjä, laiskoja sängyssä ja haisee vanhalle ihmiselle. Mies on kukkeimmassa kukassaan siinä 20-30 välillä. Tän tietää jokainen nainen. Niillä on tukka päässä, halut jyllää, normaalipainoisia, timmejä, iho hehkuu, hyvät hampaat, hyvä bärse, hyvä erektio. Kyllä nuorempi mies on ihana ja sopii hyvin nuorekkaalle 55 v. naiselle. Näin meidät naiset on viritetty. Ollaan tosi visuaalisia olentoja ja kiihotutaan näköaustin kautta. Ei voi mitään.

Juuri näin! En ymmärrä miksi miehet ei ymmärrä sitä tosiasiaa, että miehen parasta ennen päiväys on 25 vuotta 

Vierailija
459/492 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää laittaa farmarit jalkaan.

Vierailija
460/492 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menikö se parasta ennen päiväys jo...

Epäilen että meni. Minkä ikäinen olet?