Olen 55-vuotias nainen. Miksi en saa miestä?
En hakkaa, en ole viinaan menevä, käyn töissä. Missä vika? Ovatko miehet nykyään liian nirsoja?
Kommentit (492)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat jos olet mukava.
Tietenkin olen. Olen ihan tavallinen nainen. Mutta jostain kiikastaa. Mistä?
Näillä tiedoilla on täysin mahdotonta sanoa mitään.
Kuinka olet etsinyt?
Kysyn ensin perusasiat:
- Oletko itse lähestynyt miehiä?
- Käytkö missään vai nökötätkö kotona?
- Mitä itse olet tehnyt asioiden eteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat jos olet mukava.
Kuinka olet etsinyt?
Mitä tarkoitat? Etsinyt? En minä kelpaa miehille ja tinderissä minä saan mätsejä vain pullavilta ikämiehiltä. Onko liikaa vaadittu normaalipainoinen kivannäköinen naapurinpoika? Miehetkin voi vaatia naisilta vaikka ja mitä. Ei kelpaa 168 senttinen tavallinen kunnon nainen. En vaan tajua.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn ensin perusasiat:
- Oletko itse lähestynyt miehiä?
- Käytkö missään vai nökötätkö kotona?
- Mitä itse olet tehnyt asioiden eteen?
Ihan turha lähestyä, kun ei tällainen tavisnainen vaan kelpaa miehille. Ne on niin nirsoja. Pitäis olla missibeibekirurgi täydellisellä kuppikoolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat jos olet mukava.
Kuinka olet etsinyt?
Mitä tarkoitat? Etsinyt? En minä kelpaa miehille ja tinderissä minä saan mätsejä vain pullavilta ikämiehiltä. Onko liikaa vaadittu normaalipainoinen kivannäköinen naapurinpoika? Miehetkin voi vaatia naisilta vaikka ja mitä. Ei kelpaa 168 senttinen tavallinen kunnon nainen. En vaan tajua.
Olet nirso prinsessa. Et tee aloitteita vaan odotat että sinua lähestytään. Et kuitenkaan erotu mitenkään muista ikäisistäsi naisista jotta tämä tapahtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat jos olet mukava.
Kuinka olet etsinyt?
Olet nirso prinsessa. Et tee aloitteita vaan odotat että sinua lähestytään. Et kuitenkaan erotu mitenkään muista ikäisistäsi naisista jotta tämä tapahtuisi.
Miksei tavisnainen kelpaa miehille? Olen 168 cm, amk-tutkinto. Turha tässä on tehdä aloitteita kun miehille kelpaa vaan instaprinsessamissitissibeibe. Ei tavallisella naisella oo mitään mahdollisuuksia normaalipainoiseen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt sukupuolestasi ihan varma? Naiset eivät puhu miehistä yleisellä tasolla tyyliin "miksi en saa miestä". Naiset eivät näe miehiä yhtenä ryhmänä vaan yksilöinä joiden joukosta voi löytyä se yksi ainoa, juuri se itselle oikea rakas. Miehet puhuvat naisista tuollai "miksi en saa naista". Ketä naista? no ihan sama, kunhan sillä on p'llu ja se on naisen näköinen, mielellään hoikka ja isot tissit. Hätätilassa rumempikin käy. Joku nyt sieltä naisista äkkiä tänne! Tai vaikka useampikin...
Mikä sinäkin olet sanomaan, mitä nainen puhuu. Kyllä tällainen siisti, suihkussa ja töissä käyvä, kunnollinen tavisnainen saa puutteestaan puhua. En mä voi sanoa, että miksi en saa just jotain tiettyä miestä. Mulle kelpaa ihan tavallinen nuorimies, komea ja normipainoinen, jolla tietysti on kunnon vehkeet ja taito käyttää niitä. Joo, esim. hyvä vois olla Samuli Vauramo.
Miksei tavisnainen kelpaa miehille? Olen 168 cm, amk-tutkinto. Turha tässä on tehdä aloitteita kun miehille kelpaa vaan instaprinsessamissitissibeibe. Ei tavallisella naisella oo mitään mahdollisuuksia normaalipainoiseen mieheen.
Kelpaa mutta sinä vaikutat rasittavalle. Amk tutkinto ei ole avain onneen ja käytät instabeibejä tekosyynä ettet uskalla tehdä aloitteita.
Sellainen trollialoitus tällä kertaa. 4/5 Haksahdin ensin joten siitä yksi korotus numeroon.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa mutta sinä vaikutat rasittavalle. Amk tutkinto ei ole avain onneen ja käytät instabeibejä tekosyynä ettet uskalla tehdä aloitteita.
Miehet nyt vaan on nirsoja. En tajua mitä ne oikein luulee voivansa vaatia naiselta. Pitää olla joku miss märkäpaita-aivokirurgi-ydinfysikkotriljonääri että kelpaa suomimiehelle (normaalipainoiselle). On ne kyllä kranttuja. Tinderissäkin mätsää vaan ylipainoiset setämiehet. Mitä ne luulee ittestään? Ei se oo reilua.
Nainen vain odottaa yksiössään, että joku rikas prinssi soittaisi ovikelloa. Ala käymään ulkona ja tapahtumissa ja juttele ihmisten kanssa. Istu vaikka puistonpenkille jonkun miehen viereen ja ala jutella vaikka koiranpaskoista.
Miksi et voisi kaveerata vaikka jonkun naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella että kukaan mies kiinnostuisi enää tuon ikäisestä naisesta, itse olen 58v mies, mutta en ala mihinkään hommiin naisen kanssa ellei se ole alle 35.
Herramunjee. Luuletko, että minä, 55v nainen, koulutettu, koti ja auto oma, normipaino ja eikä lapsia kotona, no koira. Niin alkaisin 58v ukon kanssa mihinkääään, ellei se ole no, sanotaan alle 40v. Merkillisen nirso ukko olet!
Vierailija kirjoitti:
Nainen vain odottaa yksiössään, että joku rikas prinssi soittaisi ovikelloa. Ala käymään ulkona ja tapahtumissa ja juttele ihmisten kanssa. Istu vaikka puistonpenkille jonkun miehen viereen ja ala jutella vaikka koiranpaskoista.
Miehet kattoo kuin halpaa makkaraa kun menee tekemään aloitteen. EVVK tulee reaktiona. Sitten ne myöhemmin kuolaa jonkun väkivaltaisen tatuoidun mt-häiriöisen draamakuningattaren kanssa. Ei vaan tavallinen kunnollinen nainen kelpaa (normaalipainoisille) miehille. Pitää olla jänskä daami että mies kiinnostuu. Vissiin tässä pitää joku henkirikos tehdä. Munaa tulis sellin ikkunoiden ja kaltereiden täydeltä.
Ei vaan tavisnainen kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen koulutettu ja hyvinkasvatettu (amk) siisti ja suihkuussa käyvä nainen. En voi mitenkään aloittaa jutella miehelle koiranpaskoista. Ne on muutenkin niin kranttuja, ettei söpö tavisnainen kelpaa, vaikka puhuisin ranskaa aiheena tähtitiede.
Naisess, joka ei kelpaa miehille täytyy olla jotain tosi pahasti vialla.
Yleensä ihan minkälainen nainen tahansa kelpaa jollekin miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sen miehen pitää olla normaalipainoinen, naapurinpoikamaisen söpö ja max 35 v. Minusta muut eivät edes ole miehiä. En jotenkaan edes rekisteröi niitä. Onko niitä olemassakaan?
Sinusta ap tulee mieleen joku kiusaaja vaan. Lopeta jo se jankutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sen miehen pitää olla normaalipainoinen, naapurinpoikamaisen söpö ja max 35 v. Minusta muut eivät edes ole miehiä. En jotenkaan edes rekisteröi niitä. Onko niitä olemassakaan?
Tai no, ne muut kyllä mätsää mut tinderissä. En tajua miten ne kehtaa. Eikö ne tunne tasoaan?
Vierailija kirjoitti:
Sinusta ap tulee mieleen joku kiusaaja vaan. Lopeta jo se jankutus.
Minua kiusaa se, että miehet vaatii naisilta ihan liikoja. Ei kelpaa tavisnainen niille, ei.
Miksi mä sun kanssasi mistään neuvottelisin, pihtari.497