Olen 55-vuotias nainen. Miksi en saa miestä?
En hakkaa, en ole viinaan menevä, käyn töissä. Missä vika? Ovatko miehet nykyään liian nirsoja?
Kommentit (492)
Ala narkkaamaan ja ota pari tatuointia naamaan niin alkaa miesseuraa löytyä.
Olen jykevästi samaa mieltä AP:n kanssa. Itse olen vaki töissä käyvä normaali painoinen 52vuotias neitokainen. Minulla on jopa osake säästö tilikin! Auton ja velattoman asunnon lisäksi. En vaan löydä sitä kumppania, nirsoja ovat. Ja huom:kelpuuttaisin Keanu Reevesin ihan nykyiselläänkin enkä vain Billin ja Tedin maailma-leffakuosissaan (1991). Että mielestäni en ole kohtuuton.
Kyllä 55-vuotias hopeapuuma menee ihan 35, kun laittaa päälle tyköistuvan farmariasun ja valkoiset korkokengät.
Kai ymmärsitten että ap on vitsailija. Ihan hauska aloitus sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärsitten että ap on vitsailija. Ihan hauska aloitus sinänsä.
Joo, ihan kohtuu hyvä parodia näistä palstamiesten aloituksista, missä ihmetellään kuin tavallinen mies ei kelpaa naisille.
Sitten pienen tenttauksen jälkeen selviää, että se "tavallinen mies" tarkoittaa yleensä moniongelmaista ja/tai tavoitellun naisen pitäisi olla lisäksi kaunis. "Naapurintytöllä" tarkoitetaankin alusvaatemallia jne.
Kilttinainen ei saa miestä. Olisi kohtuullista saada edes hoikka mies, mutta kunnolliselle naiselle ei ole tarjolla kuin paksuja rillipäisiä pelaavia kokakolapoikia. Pitäisi varmaan alkaa jännänaiseksi, kohdella miehiä huonosti, narkata ja tatuoida kaula ja naama, niin saisi miehiä.
Nuoret naapurinpoikamaiset miehet pyörii jännänaisten pillukarusellissa pää pyörällä. En tajua miksei voi antaa mahista tällaiselle tavisnaiselle, joka on kuitenkin 168cm ja normaalipainoinen. Ei se mela siellä järvessä nyt NIIN nopeasti kulu, etteikö tähänkin järveen vois vähän dipata.
Miksei tavisnainen vaan kelpaa? Miesten markkinat.
Miehen ei tarvitse olla täysin Mike O'hearn kuosissa, eli kyllä minä olen valmis kriteereistä tinkimään. Siltikään en mitään lyhyttä pulleroa aio huolia, lihaksikas ja kuntoileva täytyy olla, joku raja se on minullakin. Olenhan vakityössä käyvä, ikäisekseni hyvinsäilynyt nainen. Tavallinen pitkä ja lihaksikas mies riittää.
Vierailija kirjoitti:
Miehille tuodaan tänne kotiovelle ulkkisnaisia hoitsuina ja marjanpoimijoina. Minäkin olen ryössäkäyvä veronmaksaja. Koska minulle tuodaan miehiä valtiovallan toimesta, kysynpä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille tuodaan tänne kotiovelle ulkkisnaisia hoitsuina ja marjanpoimijoina. Minäkin olen ryössäkäyvä veronmaksaja. Koska minulle tuodaan miehiä valtiovallan toimesta, kysynpä vaan.
Orpot ja Satoset ja Rydmanit tuo vaan naisia miehille, joille ei nytkään kelpaa tavis suominainen. Saat*nan meninistinen poikahallitus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen 60 vuotias mies ja jos olet todella hyvinsäilynyt, hoikka ja naisellinen, voisin olla kiinnostunut. Muuten olet liian vanha.
Painoindeksi 23
Ei se mitään. Sinäkin olet liian vanha.
Kerro se minun 43 vuotiaalle rakastajattarelleni. Pari vuotta sitten yökerhosta tarttui mukaan 27 vuotias neitokainen, jonka kanssa vietin kiihkeän yön. Ei tunnu ikä pahemmin haittaavan.
Vierailija kirjoitti:
Olen jykevästi samaa mieltä AP:n kanssa. Itse olen vaki töissä käyvä normaali painoinen 52vuotias neitokainen. Minulla on jopa osake säästö tilikin! Auton ja velattoman asunnon lisäksi. En vaan löydä sitä kumppania, nirsoja ovat. Ja huom:kelpuuttaisin Keanu Reevesin ihan nykyiselläänkin enkä vain Billin ja Tedin maailma-leffakuosissaan (1991). Että mielestäni en ole kohtuuton.
Oikeinkirjoitustaidosta ei ainakaan olisi haittaa ...
Hyvä vertaistuki ketju. Täälläkin ihan tavallinen, nuorekas hopeapuuma nainen, joka vaan ei miehille tunnu kelpaavan. Töitä on ja alkoa kohtuudella. Ihan naapurin poika tosissaan riittäisi, mutta mätsejä tulee vaan yli-ikäisiltä ja painoisilta.
Tässäkin viikolla baarin tupakki paikalla tuli juttelemaan mies, jonka iäksi paljastui 42. Ei hyvää päivää...miehelle sopiva ikä on naisen ikä - 7 vuotta x 2, kaikki sen tietää. Eli tälläkin tapauksella yli 70 vuotias nainen olisi sitä kohde ryhmää. Niin tällaista sitten tämä nyky maailman meno.
N57
Vierailija kirjoitti:
Etsin miestä ikähaarukassa 25-45.
Miksi yläpeukkuja?
Jos 55v mies kertoo etsivänsä +25v naista niin muistakaa yläpeukuttaa.
Koska ettehän ole kaksinaamaisia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vertaistuki ketju. Täälläkin ihan tavallinen, nuorekas hopeapuuma nainen, joka vaan ei miehille tunnu kelpaavan. Töitä on ja alkoa kohtuudella. Ihan naapurin poika tosissaan riittäisi, mutta mätsejä tulee vaan yli-ikäisiltä ja painoisilta.
Tässäkin viikolla baarin tupakki paikalla tuli juttelemaan mies, jonka iäksi paljastui 42. Ei hyvää päivää...miehelle sopiva ikä on naisen ikä - 7 vuotta x 2, kaikki sen tietää. Eli tälläkin tapauksella yli 70 vuotias nainen olisi sitä kohde ryhmää. Niin tällaista sitten tämä nyky maailman meno.
N57
No hele, meni kaavan kirjoitus väärin, siis MIEHEN ikä -7 v x 2, mutta oikein laskin. Ei tämmöisen normaali kuljetus alan naisen niin tieteellinen tarttekaan olla, mutta tutkimus kaavan kaikki tietää. -N57
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen 60 vuotias mies ja jos olet todella hyvinsäilynyt, hoikka ja naisellinen, voisin olla kiinnostunut. Muuten olet liian vanha.
Painoindeksi 23
Ei se mitään. Sinäkin olet liian vanha.
Kerro se minun 43 vuotiaalle rakastajattarelleni. Pari vuotta sitten yökerhosta tarttui mukaan 27 vuotias neitokainen, jonka kanssa vietin kiihkeän yön. Ei tunnu ikä pahemmin haittaavan.
Dementia on yleistä. Sille altistavat ylipaino ja vähäinen liikunta. Koita pärjäillä! ps. Osta vaikka nalle ja juttele sille.
Ketjusta huomaa jälleen, että naiset eivät yksinkertaisesti ole hauskoja.
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta huomaa jälleen, että naiset eivät yksinkertaisesti ole hauskoja.
No niin, tulihan se sieltä. Ei riitä miehille, ei, että nainen on yli 165cm, normipaino, mukava ja siisti. Autoa löytyy ja vakiryötä. Pitäisi olla vielä hauskakin. Ei löydy minullekaan miestä, vaikka löytyy yhtä leveästi takamusta kuin rahaakin. Siirrän etsintäni Gambiaan. Siellä eivät miehet (ystävätär kertoi) vaadi, että naisella pitäisi olla heittää vitsiä vitsin perään; eikä naaman kestovirneessä. Ja siellä on komeita ja kohteliaita, timmejä poikia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin miestä ikähaarukassa 25-45.
Miksi yläpeukkuja?
Jos 55v mies kertoo etsivänsä +25v naista niin muistakaa yläpeukuttaa.
Koska ettehän ole kaksinaamaisia.
Totta, en ainakaan minä ole kaksinaamainen. Vaikka pitäisi kai olla, että saisin normipainoisen miehen. Mutta ei tällainen tavisnainen voi olla sekä luonnonkaunis, korkkaamaton naapurintyttö että isotissi hebabeba instatypyaktihinkkaaja.
Olen korkeakoulutettu, 168cm, keskituloinen ja näytän ihan hyvälle. En tunnu kelpaavan edes ylipainoisille tai niille miehille jotka eivät vaan ole kovinkaan komeita. Minulle kuuluisi oikeasti mies joka olisi EDES normaalipainoinen ja näyttäisi edes tavalliselta mutta kun en kelpaa niin en kelpaa. Miehillä on valta parisuhdemarkkinoilla joten missä on meidän naisten tasa-arvo?