Olen 55-vuotias nainen. Miksi en saa miestä?
En hakkaa, en ole viinaan menevä, käyn töissä. Missä vika? Ovatko miehet nykyään liian nirsoja?
Kommentit (492)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en enää jaksanut tinderöidä suomimöhömahamiesten kanssa.
Hain Aasiasta Keanu Reevesin näköisen, aina hymyilevän (mikä on, ettei suomimies jaksa hymyillä häh?Pitääkö se naamavärkki aina olla norsunv*tulla?) ja palvelualttiin nuoren miehen. Hän osaa arvostaa tällaista 55-vuotiasta normaalipainoista tavisnaista. Ei valita tai nalkuta, aina on ruoka valmiina kun tulen töistä kotiin. Koti-Keanu rakastaa keittiössä puuhailua ja vaatteiden huoltamista.
Voi kun suomimies olisi vähän seksikkäämpi. Miksei voi laittaa tiukkoja housuja, avata kauluksen nappeja, peittää harmaat hiukset, tuoksua hyvältä, flirtata, olla aloitteellinen, vähän korkoa kenkään (kuten Damianolla), tukka minttiin, kevyt ehostus. Ja se hymy! Kaunis hymy ja hoidettu tukka on miehen kruunu. Ulkomaiset miehet tämän osaa. Miksi suomimies on niin h
😂😂😂
Älä huoli. Noilla kriteereillä saat naisen.
Lopeta työnteko niin voi napata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en enää jaksanut tinderöidä suomimöhömahamiesten kanssa.
Hain Aasiasta Keanu Reevesin näköisen, aina hymyilevän (mikä on, ettei suomimies jaksa hymyillä häh?Pitääkö se naamavärkki aina olla norsunv*tulla?) ja palvelualttiin nuoren miehen. Hän osaa arvostaa tällaista 55-vuotiasta normaalipainoista tavisnaista. Ei valita tai nalkuta, aina on ruoka valmiina kun tulen töistä kotiin. Koti-Keanu rakastaa keittiössä puuhailua ja vaatteiden huoltamista.
Voi kun suomimies olisi vähän seksikkäämpi. Miksei voi laittaa tiukkoja housuja, avata kauluksen nappeja, peittää harmaat hiukset, tuoksua hyvältä, flirtata, olla aloitteellinen, vähän korkoa kenkään (kuten Damianolla), tukka minttiin, kevyt ehostus. Ja se hymy! Kaunis hymy ja hoidettu tukka on miehen kruunu. Ulkomaiset miehet tämän osaa. Miksi suomimies on niin homssuinen ja epäeroottinen? Ja ylipainoinen! Ei nii
Noh noh, tunnen meidän kylältä montakin miestä, jolla on tiukat, ns. rippipuvun housut, joista on nappi auki. Kyllä kantiksetkin!
Hyvinsäilyneet, varakkaat, miellyttävät ja sosiaalisesti taitavat tuon ikäiset naiset pystyvät kyllä valitsemaan miehen joko omanikäisistä tai paljon nuoremmistakin miehistä. Heistä jopa kilpaillaan verisesti. Kannattaa keskittyä ensin arvioimaan "oman paketin" kilpailukykyisyys ja tehdä tarvittavat korjaavat toimenpiteet.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinsäilyneet, varakkaat, miellyttävät ja sosiaalisesti taitavat tuon ikäiset naiset pystyvät kyllä valitsemaan miehen joko omanikäisistä tai paljon nuoremmistakin miehistä. Heistä jopa kilpaillaan verisesti. Kannattaa keskittyä ensin arvioimaan "oman paketin" kilpailukykyisyys ja tehdä tarvittavat korjaavat toimenpiteet.
Olen normaalipainoinen ja koulutettu (amk). Silti en kelpaa normaalipainoiselle miehelle vaan minua mätsäävät tinderissä vain omanikäiseni ja vanhemmat pallomahat. Miksi ei normaalipainoinen tavis kelpaa miehille? Onko ne sit vaan liian nirsoja eikä tajua omaa tasoaan? Tämä mietityttää taas.
Jopas on Trollaus ja CatFish keskustelu luotu.... mahtavaa propagandaa ja vastakkain asettelua catfish trolleilta... juupastajuu...
Laita linkki kuvaasi ylä ja alapäästä niin osataan auttaa paremmin.
Vuoden paras ketju. Kiitos ap. You're a genius.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on juna mennyt ohitse jo kauan sitten. Ja miehet eivät ole kiinnostuneista noin vanhoista naisista.
Kyllä pitäisi olla. Tavisnaisellakiin on tunteet ja hän kaipaa rakkautta ja kosketusta. :)
En tajua miksi en saa sitä. Olen 168 cm pitkäkin. Ja auto löytyy. Hyvää vuosimallia.
koulutus, harrastukset, oletko kiinnostunut politiikasta, urheilusta, matkustelusta jne
Älä viitsi lässyttää. Käyn päivittäin salilla nostamassa rautaa. Olen amk:sta valmistunut tavistyttö ja tiedän kaikesta melkein kaiken. Mutta kertoisitko, miksi en saa munaa? Vaikka oon amk:sta valmistunut, kiltti, kunnollinen, vaatimaton. En hae p
Mainitsitkin sen verran monta kertaa AMKn, että se varmaan karsii miehet pois kimpustasi. T. YTT
Oletko uusi palstalla vai autisti? Tämä on parodiaketju perinteisimmistä palstaulunoista vuosien varrelta. Outoa että joutuu rautalankahommiin, monelta pojalta menee ihan ohi. Ehkä niitä ylisläisiä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Sun ikäs ongelma
Minullekin monen miehen ikä on ongelma. Etsin 25-45-vuotiasta normaalipainoista miestä. Ei tartte olla Scandinavian Hunk numero uno, vaan kelpaa Lauri Tilkasen näkönen normaalipainoinen naapurisöpöliini. Mutta niille en kelpaa. Kyllä on miehet kranttuja, herramunvereni.
Vierailija kirjoitti:
Siitä en tiedä. Mutta on minulla tietysti amk-tutkinto. Ja bmi normirajoissa. Ei tunnu auttavan. Pitäis olla isotissinen missi hehtaaripeballa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ikäs ongelma
Minullekin monen miehen ikä on ongelma. Etsin 25-45-vuotiasta normaalipainoista miestä. Ei tartte olla Scandinavian Hunk numero uno, vaan kelpaa Lauri Tilkasen näkönen normaalipainoinen naapurisöpöliini. Mutta niille en kelpaa. Kyllä on miehet kranttuja, herramunvereni.
Kyllä moni nuori mies nauttii siitä, että kokenut nainen opastaa sängyssä ja laittaa muutenkin rajat nuoren miehen hömpsöttelyille ja tempoiluille. Nuori mies kukoistaa vahvan ja kokeneemman naisen otteessa. Se on ihan luonnollista. Faktaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ikäs ongelma
Kyllä moni nuori mies nauttii siitä, että kokenut nainen opastaa sängyssä ja laittaa muutenkin rajat nuoren miehen hömpsöttelyille ja tempoiluille. Nuori mies kukoistaa vahvan ja kokeneemman naisen otteessa. Se on ihan luonnollista. Faktaa.
Juu, näinhän se tutkimusten mukaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä en tiedä. Mutta on minulla tietysti amk-tutkinto. Ja bmi normirajoissa. Ei tunnu auttavan. Pitäis olla isotissinen missi hehtaaripeballa.
Ihan tutkimusten mukaan suomimiehet ovat maailman nirsoimpia. Mistä tällainen hypergaminen käytös voi johtua, sitä selvitetään paraikaa. Kyseessä on luultavasti varhaislapsuudessa koettu trauma. Fakta.
Tämä troIIaa ja esittää jotain toista täällä. Jankutuksesta huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ikäs ongelma
Tämä. Vappuna kävin baarissa parilla, yksin sain haikailla. Kaikki miehet hääri semmosen tekoisotissialfanaaraan näköisen parikymppisen somesta tutun instabeiben kimpussa. Mä olen sentään aito ja olin käynyt suihkussa ja tuoksuin hyvältä. Mutta mitä sitä viitsii enää edes miestä yrittää, tavis kun olen. Mutta mulla on sentään vakityö, eikä mikään sometus. Pitäis kai sopeutua ja ottaa joku rumapainoinen, voimaantunut vanha ukko. Olis edes normipainoinen, ylipaino on mulle tasan turn off. Ja tietty ikä, yli nelikymppinen mies on parhaat päivät jo ylittänyt. Nainen taas on silloin parhaimmillaan. On pirun ronkeleita miehet, näin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ikäs ongelma
Tämä. Vappuna kävin baarissa parilla, yksin sain haikailla. Kaikki miehet hääri semmosen tekoisotissialfanaaraan näköisen parikymppisen somesta tutun instabeiben kimpussa. Mä olen sentään aito ja olin käynyt suihkussa ja tuoksuin hyvältä. Mutta mitä sitä viitsii enää edes miestä yrittää, tavis kun olen. Mutta mulla on sentään vakityö, eikä mikään sometus. Pitäis kai sopeutua ja ottaa joku rumapainoinen, voimaantunut vanha ukko. Olis edes normipainoinen, ylipaino on mulle tasan turn off. Ja tietty ikä, yli nelikymp
Näinhän se on että naiset vanhenevat kuin viini ja miehet kuin maito. Harmaat ohimoilla tuovat naiselle charmia ja pieni ylipaino viestii korkeaa elintasoa, kun taas vastaava mies näyttää vain löysältä ja kulahtaneellta. Yli nelikymppinen mies on auttamatta ruppa.
Afrikkalaismiehet on vielä kunnon miehiä. Ei ylipainoisia suomilort*omiehiä, vaan siveellisiâ ja kunnollisia nuorukaisia, jotka osaa arvostaa suominaisen tasa-arvoista ajatusmaailmaa ja kunnollisuutta. Niistä suominainen saa hyvän puolison. Ne tykkää kokata, rakastaa järjestää kutsuja maanmiehilleen, ja niissä laulu raikaa ja miesten nauru helähtelee raikkaana kevätillassa. Ja kukaan niistä ei piereskele. Ei ne ole mitään pierutyynyjä, kuten suomimies. Hyh.