Mies paljasti riidan yhteydessä että kun seurustelimme,tapaili toistakin naista ja mietti kumman meistä lopulta valitsee ja kun aloin odott
Vauvaa,valitsi minut. Muuten olisi kuulemma sanonut että tahtoo erota.
Ollaan oltu avoliitossa 12 vuotta.
Kommentit (170)
Sanoiko vain suutuspäissään satuttaaksen sua?
Onko sun vaikea tietää rakastatko tuota miestä vai et?
Tyytyjä-mies luiskaan. Simppeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänä on täysin normaalia, että tapaillaan useita ihmisiä samaan aikaan, ja valitaan yksi heistä ns. jatkoon.
Myönnän kyllä toisaalta, että on aika tökeröä mennä sanomaan tuollainen asia ääneen kumppanille.
Sinustako on tosiaan normaalia tapailla monia ja panna yksi siinä sivussa tiineeksikin? Sitten vasta miettiä kenen kanssa sitoutuu kun paska on jo housussa.
Kyllä. Se on normaalia, ja sitä tapahtuu koko ajan. Ja tuota samaa siis harrastavat nykypäivänä molemmat sukupuolet (toki sillä erolla, että naiset harvemmin onnistuvat samaan tapailukumppaniaan raskaaksi).
Ehkä sitten wt-piireissä tuo on normaalia.
Olen eri, mutta minä olen olen hyvätuloinen ja korkeakoulutettu, ja satun olemaan eräässä sinkkuryhmässä jossa muut samanlaisia, ja hyvin moni valittaa kyllä tätä ilmiötä nykydeittailussa. Naiset ja miehet, jotka ei ole todellakaan wt:tä nähneetkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänä on täysin normaalia, että tapaillaan useita ihmisiä samaan aikaan, ja valitaan yksi heistä ns. jatkoon.
Myönnän kyllä toisaalta, että on aika tökeröä mennä sanomaan tuollainen asia ääneen kumppanille.
Sinustako on tosiaan normaalia tapailla monia ja panna yksi siinä sivussa tiineeksikin? Sitten vasta miettiä kenen kanssa sitoutuu kun paska on jo housussa.
Kyllä. Se on normaalia, ja sitä tapahtuu koko ajan. Ja tuota samaa siis harrastavat nykypäivänä molemmat sukupuolet (toki sillä erolla, että naiset harvemmin onnistuvat samaan tapailukumppaniaan raskaaksi).
Olen eri, mutta minä olen olen hyvätuloinen ja korkeakoulutettu, ja satun olemaan eräässä sinkkuryhmässä jossa muut samanlaisia, ja hyvin moni valittaa kyllä tätä ilmiötä nykydeittailussa. Naiset ja miehet, jotka ei ole todellakaan wt:tä nähneetkään.
Hyvätuloisuus ja korkea koulutus ei takaa sitä, etteikö olisi wt. Käytös ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvätuloisuus ja korkea koulutus ei takaa sitä, etteikö olisi wt. Käytös ratkaisee.
No ei tietenkään yksiselitteisesti. Mutta pointti oli siinä, se ns parempiin piireihin kuuluminen ei enää nykyaikana suojele tältä ilmiöltä, kun iso osa pareista tutustuu netissä.
No, hän on ollut sun kanssa 12 vuotta. Teillä on lapsi(a). Yhteinen koti, elämä ja historia.
Varmasti on ollut paljon hyviä ja rakkaita hetkiä. Ja ilmeisesti rakastat miestäsi, koska noin loukkaannuit tuosta.
Älä tee mitään hätiköityä, kyse on teidän yhteisestä elämästä, joka on todella arvokas asia.
Kyllä sitä meistä jokainen riidan aikana saattaa loukata pahastikin toista, ja sitä sitten katuu tosi paljon.
Ja vaikka eroaisitte, niin ei sun mies enää ottaisi entistä heilaa takaisin, eikä hänkään sun miestä. Se juna meni jo.
Onhan sun mies sitoutunut sinuun ja lapsiin, ja se on jo osoitus, että antaa menneiden olla menneitä.
Näitä suuria rakkaustarinoita on puolet avioliitoista. Loppujen lopuksi ihmisethän haluavat vain hyötyä jotenkin toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään yksiselitteisesti. Mutta pointti oli siinä, se ns parempiin piireihin kuuluminen ei enää nykyaikana suojele tältä ilmiöltä, kun iso osa pareista tutustuu netissä.
Ai että netti saa ihmiset käyttäytymään kuin wt? Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
No, hän on ollut sun kanssa 12 vuotta. Teillä on lapsi(a). Yhteinen koti, elämä ja historia.
Varmasti on ollut paljon hyviä ja rakkaita hetkiä. Ja ilmeisesti rakastat miestäsi, koska noin loukkaannuit tuosta.
Älä tee mitään hätiköityä, kyse on teidän yhteisestä elämästä, joka on todella arvokas asia.
Kyllä sitä meistä jokainen riidan aikana saattaa loukata pahastikin toista, ja sitä sitten katuu tosi paljon.
Ja vaikka eroaisitte, niin ei sun mies enää ottaisi entistä heilaa takaisin, eikä hänkään sun miestä. Se juna meni jo.
Onhan sun mies sitoutunut sinuun ja lapsiin, ja se on jo osoitus, että antaa menneiden olla menneitä.
Mutta eihän tuo mies ole sitoutunut, päinvastoin. Mitä arvokasta on yhteisessä elämässä, jossa toinen osapuoli haluaisi olla ihan muualla? Sitä paitsi, kahdentoista vuoden ihanaa mielikuvituskumppania on mahdotonta voittaa. Minulle on jo nuorena opetettu, että riidellessä ei koskaan saa sanoa sitä ihan vihoviimeistä loukkausta, ei ihmisiä ole tehty pataraudasta. En jatkaisi suhdetta, varsinkaan tuon vitsi -kommentin jälkeen.
En päässyt yli vähän vastaavasta tapahtumasta. Mies oli eronnut juuri, kertoi minulle että itse halusi eron ja se sujui niin että nainenkin halusi sitten erota.
Myöhemmin selvisi että mies oli jo minua tapaillessaan kerjännyt exää takaisin, ex lähti vaikka mies olisi halunnut jatkaa..
Olin raskaana miehelle kun tämä selvisi. Yritettiin muutama vuosi, en koskaan päässyt yli tuosta. Olin se kakkonen.. jos miehen exä olisi ottanut hänet takaisin, minä olisin saanut kenkää.. tämän tiedon saaminen jo kun on perhe, talo ja sormus, romuttaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vaikea uskoa että fiksut ihmiset oikein sankoin joukoin panisivat ketä sattuu ja sitten vasta kun nainen on raskaana niin ihmetellään, että pitäisikö sitoutua...
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä väliä sillä nyt enää on, miten suhde alkoi. Vaikka olisi alkanut kännisestä vedonlyönnistä, niin kyllä 12 vuotta ja yhteinen lapsi osoittaa, että hyvä siitä tuli.
Onhan sekin yksi tapa valita puoliso, että ottaa sen, joka pystyy ja haluaa saada lapsia. Ihan hyvä syy, jos muuten on useampi yhtä hyvä vaihtoehto, ja itse haluaa perheen eikä pelkkää lapsetonta parisuhdetta.
Paljon tyhmempää olisi esimerkiksi jatkaa härkäpäisesti vannoutuneen velan kanssa, koska sillä on nätimpi naama tai isommat tissit, ja yrittää muuttaa velan mieli lapsiasiassa.
En ikinä lakkaa ihmettelemästä näitä, jotka tuhlaavat elämänsä jonkun sellaisen kanssa, jonka kanssa eivät oikeasti haluaisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä väliä sillä nyt enää on, miten suhde alkoi. Vaikka olisi alkanut kännisestä vedonlyönnistä, niin kyllä 12 vuotta ja yhteinen lapsi osoittaa, että hyvä siitä tuli. 
No tämä.
Tärkeämpää kuin mitä 12 vuotta sitten tapahtui ja mitä riidan aikana tapahtui on, että mitä tapahtuu ihan jokapäiväisessä elämässä. Miten mies huomioi sinua, onko teillä hyvä kommunikaatio ja hyvä olla yhdessä. Onko sulla hyvä olla? Miten mies suhtautuu sun tunteisiin kun ette riitele? Miten vastuu jakautuu, onko se molemmille hyvä tilanne jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitten wt-piireissä tuo
Olet väärässä. White trash tulee alimmasta sosiaaliluokasta. Ei siihen käytös vaikuta kuin sinun päässäsi.
Kuulostaa mieheltä joka halusi perheen ja lapsia tai ainakin kantaa vastuunsa lapsesta.
Miten muuten toimi suhteenne aikana? Onko ollut hyvä isä?
Entä onko nyt joku keski-iän kriisi päällä?
Ja miltä susta tuntuu? Ole rehellinen omille tunteillesi. Mitä pitäis tapahtua, jotta voisit hyvin taas? Jotta voisit luottaa?
Minusta myös riidan aikana pitää kohdella toista hyvin. En jäisi suhteeseen miehen kanssa joka sanoo noin. Saati jos oikeasti tarkoitti mitä sanoi. Ja varmaan tarkoitti, miksi muuten sanoisi noin.
Vierailija kirjoitti:
Luoja kun naiset on herkkiä. 12 vuotta yhdessä ja kun kerran mies riidellessä sanoo pahasti, on naisella kriisi.
Eiköhän 12 vuoden suhteeseen mahdu enemmänkin riitoja ja pahasti sanomisia kuin vain tämä yksi kerta
kysehän on nimenomaan siitä MITÄ sanotaan pahasti