Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies paljasti riidan yhteydessä että kun seurustelimme,tapaili toistakin naista ja mietti kumman meistä lopulta valitsee ja kun aloin odott

Vierailija
27.04.2025 |

Vauvaa,valitsi minut. Muuten olisi kuulemma sanonut että tahtoo erota.

Ollaan oltu avoliitossa 12 vuotta.

Kommentit (170)

Vierailija
101/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä pyytääkö myöhemmin anteeksi vai sanooko vitsiksi

Vierailija
102/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En päässyt yli vähän vastaavasta tapahtumasta. Mies oli eronnut juuri, kertoi minulle että itse halusi eron ja se sujui niin että nainenkin halusi sitten erota. 

Myöhemmin selvisi että mies oli jo minua tapaillessaan kerjännyt exää takaisin, ex lähti vaikka mies olisi halunnut jatkaa..

Olin raskaana miehelle kun tämä selvisi. Yritettiin muutama vuosi, en koskaan päässyt yli tuosta. Olin se kakkonen.. jos miehen exä olisi ottanut hänet takaisin, minä olisin saanut kenkää.. tämän tiedon saaminen jo kun on perhe, talo ja sormus, romuttaa kaiken.

Miten joku oikeasti voi tehdä lapsia toisen kanssa ja samalla vongata eksää? Siis ihan käsittämätöntä, eikö miehille ole mitään väliä kuka sen oman lapsen äiti on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta myös riidan aikana pitää kohdella toista hyvin. En jäisi suhteeseen miehen kanssa joka sanoo noin. Saati jos oikeasti tarkoitti mitä sanoi. Ja varmaan tarkoitti, miksi muuten sanoisi noin.

Aika korkealla on odotukset, jos pitää pitkässä liitossa jokaisen riidankin aikana aina käyttäytyä hyvin, tai se on kerrasta poikki. Onnea vaan valitsemallasi tiellä, nimittäin ani harva meistä käyttäytyy ihan aina hyvin. Oikeastaan yksi hyvän suhteen tunnusmerkki on, että ei tarvitse olla joka hetki parhaimmillaan, vaan huonommistakin hetkistä päästään kyllä yli ja ohitse. 

Vierailija
104/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta myös riidan aikana pitää kohdella toista hyvin. En jäisi suhteeseen miehen kanssa joka sanoo noin. Saati jos oikeasti tarkoitti mitä sanoi. Ja varmaan tarkoitti, miksi muuten sanoisi noin.

Aika korkealla on odotukset, jos pitää pitkässä liitossa jokaisen riidankin aikana aina käyttäytyä hyvin, tai se on kerrasta poikki. Onnea vaan valitsemallasi tiellä, nimittäin ani harva meistä käyttäytyy ihan aina hyvin. Oikeastaan yksi hyvän suhteen tunnusmerkki on, että ei tarvitse olla joka hetki parhaimmillaan, vaan huonommistakin hetkistä päästään kyllä yli ja ohitse. 

Jokaisen odotukset saavat olla mitä ovat. Itse en kuuntele mitään haukkumista ja solvauksia riidankaan aikana. Jos ei osaa rakentavasti riidellä niin ei tarvi minun kanssani seurustella. 

Vierailija
105/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä on täysin normaalia, että tapaillaan useita ihmisiä samaan aikaan, ja valitaan yksi heistä ns. jatkoon. 

Myönnän kyllä toisaalta, että on aika tökeröä mennä sanomaan tuollainen asia ääneen kumppanille. 

Sinustako on tosiaan normaalia tapailla monia ja panna yksi siinä sivussa tiineeksikin? Sitten vasta miettiä kenen kanssa sitoutuu kun paska on jo housussa.

Näinhän sitä yh-äitien kanssa toimitaan, ollaan mukamas "seurustelemassa" mutta oikeasti samaan aikaan etsitään sitä oikeaa.

Ja sit ihmetellään, miksi naiset ovat miehille katkeria.

Vierailija
106/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luoja kun naiset on herkkiä. 12 vuotta yhdessä ja kun kerran mies riidellessä sanoo pahasti, on naisella kriisi.

Et sit yhtään ymmärrä, mitä kaikkea tuo "kerran mies riidellessä sanoo pahasti" pitää sisällään. 

Vierailija
107/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin yksi nainen kyseli mieheltään rakastatko minua yhtenään oli jo lapset. Ukko kertoi pojalleen että tavaratalon nurkalle teki treffit 3 naisen kanssa ja valitsi tän synnyttävän hänelle lapsia. Ei mitään rakkautta vaan synnytys. 

Vierailija
108/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei tule koskaan olla rehellinen!

Vierailija
109/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys perii maan.

Vierailija
110/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella miehellä on eri naisten kanssa lapsia silti nai muita . Miehelle on ihan sama mikä kohtu sen siittiön synnyttää ja imettää.  Eikä niistä pennuista väliä. Nimittäin joko oikeasti ei väliä tai välittää jostain ehkä yhdestä ja muista ei. Asumiskulut maksaa missä asuu mutta ruuan maksaa naiset. Yhdellä on 6 lasta yhden kanssa toisen kanssa 2 eikä elä niiden kanssa vaan on muualla. Naisen on turha kuvitella että olisi ainoa jonka kanssa lapsia miehellä. Useimmin on monien kanssa. Kaikista ei pidetä lukua. No monella miehellä irtosuhteita niistä lapsia. Monet maksaa elatusmaksuja kuin asuu naisen kanssa jolla on lapsia jonkun muun miehen kanssa. Onhan naisia joilla on lapsia eri miesten kanssa ! Joka lapsella eri isä. Ja on naisia joilla lapsia perheelliset miehen kanssa ovat yksinhuoltajia. 

Vierailija
111/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntäen, naisen tekemänä tunnustuksena, olisi ollut täällä pikku juttu.

Nyt ollaa miestä lynkkaamassa porukalla.

Vierailija
112/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan myös naisia jotka valitsee muutamasta minkä ottaa tai kenelle synnyttää. 

Vierailija
113/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille että sulla sama juttu. Mutta että olet melko varma että lapsi on sinun, kun on ihan samannäköinen nenäkin.

Vierailija
114/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tuossa nyt on. Noihan moni nainenkin tekee. Sillä erotuksella, että jos sattuu tärppäämään kesken kaiken mietitään sitä kumman tai kenen piikkiin taapero laitetaan.

miehenä otattaisin testin, varmuuden vuoksi

Vierailija
115/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tuossa nyt on. Noihan moni nainenkin tekee. Sillä erotuksella, että jos sattuu tärppäämään kesken kaiken mietitään sitä kumman tai kenen piikkiin taapero laitetaan.

Jos on ruskea, niin se oli se risteilytapaus gambialainen.

Vierailija
116/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienoinen virhe mennä myöntämään kyseinen asia. Eiköhän suhteen parhaat ajat ole nyt peräpeilissä.

Hyvä että nyt kertoi totuuden.

Tosin onhan periaatteessa mahdollista, että rakkaus on syttynyt myöhemmin, vaikka sitä ei olisi alussa ollut.

Vierailija
117/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota merkkinä, että teillä on avoin suhde. Nyt vaan omaa aikaa kuumien rakastajien kanssa, unohtuu siinä miehen avautumiset.

Onko kovin hyvä neuvo? Ei noin parisuhteessa riitaa tule selvitellä. 

Vierailija
118/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan myös naisia jotka valitsee muutamasta minkä ottaa tai kenelle synnyttää. 

Mutta tässä ei nyt valittu mitään oikeastaan, vaan pakon edessä otettiin se joka oli raskaaksi pukattu.

Vierailija
119/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni on sanonut noin minulle känniriidassaan, tapaili Särkijärveltä Merjaa, me tytöt kutsuimme häntä ja Outi kaveriaan Särkijärven huo***si. Nyt kun ajattelen, että olisi valinnut sen niin ei olisi hyvä elämä tullut miehelleni. Olen ollut hyvä vaimo koko 40 vuotta. Olen asian nyt jo sinetöinyt, olemme jo kohta 60 vuotiaita.

Vierailija
120/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mies sanoi myös kymmenen vuoden jälkeen, että ei saa parempaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi