Mies paljasti riidan yhteydessä että kun seurustelimme,tapaili toistakin naista ja mietti kumman meistä lopulta valitsee ja kun aloin odott
Vauvaa,valitsi minut. Muuten olisi kuulemma sanonut että tahtoo erota.
Ollaan oltu avoliitossa 12 vuotta.
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Pienoinen virhe mennä myöntämään kyseinen asia. Eiköhän suhteen parhaat ajat ole nyt peräpeilissä.
Koskaan ei ole liian myöhäistä erota ja hylätä myös oman lapsensa.
Riita oli eilen ja tämä päivä on mennyt itkiessä. Mies koittaa kuitata asian että oli vitsi. Ap
Idiootti, kun alkaa tollasista avautuun. Sano vaan, et kiitos tiedosta. Mitä mä sillä nyt teen?
Ota merkkinä, että teillä on avoin suhde. Nyt vaan omaa aikaa kuumien rakastajien kanssa, unohtuu siinä miehen avautumiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienoinen virhe mennä myöntämään kyseinen asia. Eiköhän suhteen parhaat ajat ole nyt peräpeilissä.
Koskaan ei ole liian myöhäistä erota ja hylätä myös oman lapsensa.
Niin, aika moni nainen tuhlaa elämänsä mätämunien jälkeläisten kasvattamiseen. Se saisi pikku hiljaa loppua.
Toihan on hieno homma. Noinhan jokainen tekee, kokeilee, vertaa ja sitten valitsee. Nyt hän valitsi paremman eli sinut.
Mikä vitsi se on miehellä?
Se suhde mikä oli, on sen särkenyt tuhanneksi sirpaleeksi. Ja jos suhde jatkuu, se pitää rakentaa uudestaa, mutta kaikki se, mitä mies on sanonut, säilyy ap. mielessä läpi eliniän, eikä suhde enään koskaan palaa entiselleen.
Ajattelematon ja sosiaalisesti kömpelö mies.
Naiselle ei pidä ikinä sanoa mitään, mitä hän ei halua kuulla, ei edes riidellessä. Siis jos haluaa naisen kanssa seksiä.
Menipäs kolli pehmeäksi jos koskaan luja olikaan.
-M
Hei.
Mitä jos nyt puet hyvin päällesi ja lähdet ulos asunnosta.
Käy kävelemässä, ja anna pään tuulettua.
Käyt vaikka oluella jossain ja mieti asioita tai ole kokonaan miettimättä mitään.
Anna kevään merkkien viedä hetkeksi ajatukset muualle.
Aurinkolasit päähän jos silmät on itkusta turvonneet.
Riidan aikana tulee sanottua mitä sylki suuhun tuo, mutta..tuota ei nyt saa vitsiksi väännettyä mitenkään.
Aivan pöyristyttävää.
Tuossa pitäisi varmasti istua miehen kanssa alas ja keskustella.
Jälkensä tuo jättää, ei unohdu, se on varma. Pääsetkö siitä yli?
Vaihtoehtoja ei montaa ole, miten tuo ratkeaa.
Nyt ota omaa aikaa ja poistu miehesi näköpiiristä hetkeksi.
Toivon sinulle nyt voimia ja iso halaus täältä.
Ei muuta kuin potku perseelle, oppiipahan olemaan. Jos et sit satu rakastamaan niin että sattuu.
Avoliitto kertoo, ettette kumpikaan halua sitoutua.
Mitäs tuossa nyt on. Noihan moni nainenkin tekee. Sillä erotuksella, että jos sattuu tärppäämään kesken kaiken mietitään sitä kumman tai kenen piikkiin taapero laitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle ei pidä ikinä sanoa mitään, mitä hän ei halua kuulla, ei edes riidellessä. Siis jos haluaa naisen kanssa seksiä.
Tuossa on kyllä tietty totuus. Joskus naiset vailla mitään itsesuojeluvaistoa jopa itse kysyvät jotain asiaa, mihin rehellisesti vastaamalla tulisi loukanneeksi häntä.
Minulla ei ole mitään halua loukata rakastamaani ihmistä, eikä oikeastaan ketään muutakaan, mutta olen samalla sellainen autisti, että vihaan valehtelua. Erityisesti vihaan sitä silloin, jos minut ikäänkuin pakotetaan valehtelemaan.
Varmaan jotkut miehetkin harrastavat samaa. Ihmiset, älkää kyselkö asioita, joiden vastauksia ette ehkä kestä kuulla.
Auts. Enpä taitaisi enää itse kyetä mitenkään lämpimästi mieheeni suhtautumaan tuollaisen jälkeen. Mieti nyt rauhassa, miten eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on kyllä tietty totuus. Joskus naiset vailla mitään itsesuojeluvaistoa jopa itse kysyvät jotain asiaa, mihin rehellisesti vastaamalla tulisi loukanneeksi häntä.
Minulla ei ole mitään halua loukata rakastamaani ihmistä, eikä oikeastaan ketään muutakaan, mutta olen samalla sellainen autisti, että vihaan valehtelua. Erityisesti vihaan sitä silloin, jos minut ikäänkuin pakotetaan valehtelemaan.
Varmaan jotkut miehetkin harrastavat samaa. Ihmiset, älkää kyselkö asioita, joiden vastauksia ette ehkä kestä kuulla.
Ja jos et vastaa, nainen kyllä keksii mielessään heti, mitä mieltä olet. Ja suuttuu sitten tästä kuvitelmamielipiteestä.
Vierailija kirjoitti:
Hei.
Mitä jos nyt puet hyvin päällesi ja lähdet ulos asunnosta.
Käy kävelemässä, ja anna pään tuulettua.
Käyt vaikka oluella jossain ja mieti asioita tai ole kokonaan miettimättä mitään.
Anna kevään merkkien viedä hetkeksi ajatukset muualle.
Aurinkolasit päähän jos silmät on itkusta turvonneet.
Riidan aikana tulee sanottua mitä sylki suuhun tuo, mutta..tuota ei nyt saa vitsiksi väännettyä mitenkään.
Aivan pöyristyttävää.
Tuossa pitäisi varmasti istua miehen kanssa alas ja keskustella.
Jälkensä tuo jättää, ei unohdu, se on varma. Pääsetkö siitä yli?
Vaihtoehtoja ei montaa ole, miten tuo ratkeaa.
Nyt ota omaa aikaa ja poistu miehesi näköpiiristä hetkeksi.
Toivon sinulle nyt voimia ja iso halaus täältä.
Miksi
Kirjoitat
Näin
Sitä on
Hirveän
Raskasta lukea
Mulla ei ole ihan yhtä dramaattista tilannetta, mutta vähän samankaltainen. Oltiin seurusteltu kaksi ja puoli vuotta ja sitten miesystäväni "avautui" (ei ollut edes riidan yhteydessä) kertomalla, että alkoi seurustella kanssani, koska tunsi sääliä minua kohtaan, koska en ollut kovin sievä.