Verokoneen lokitiedot julkisiksi
Olisi kiva nähdä ketkä ovat nimeni verokoneen hakuun kirjoittaneet.
Kommentit (14)
Tämä tuli minullekin mieleen, se olisi paljon mielenkiintoisempaa tietää kuin muiden tiirailu tuolla :D
Työkavereista varmaan joku, samoin ehkä läheisistä ystävistä, ehkä joku naapuri.. mut sit? Entiset tyttöystävät? Potentiaaliset deitit?
Onko toimittajien omatkin tulot tasapuolisuuden vuoksi kaikkien kyylättävissä vai onko media sensuroinut omat jäsenensä tästä paljastelusirkuksesta? Tokihan avoimuus vaatisi, että ensinnä paljastettaisiin paljastajien tulot.
Näkyykö siellä kaikkien verotiedot? Olen luullut olevani pienituloisena suojassa. Tosin kuka niitä edes katsoisi, kun itsekään en ole koskaan katsonut muiden tietoja.
Minun tietoni ainakin tulevat verohallinosta. Siksi näkyvät siinä.
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö siellä kaikkien verotiedot? Olen luullut olevani pienituloisena suojassa. Tosin kuka niitä edes katsoisi, kun itsekään en ole koskaan katsonut muiden tietoja.
Ei näy ku niiden vaan, jotka tienanneet yli 100.000 euroa
Soittamalla tai käymällä verotoimistossa saa alle 100.000 tiennaneiden tiedot
Voi byää no nyt tietävät että en tienaa yli 100000€.
Tämä on huippuidea niin saadaan kaikki kyylät paljastettua. Jos haluaa väkisin tunkea nokkansa muiden asioihin niin sitten myös siitä jää tieto.
Ei minulla ole tässäkään mitään salattavaa. Voin kertoa täysin avoimesti, että kyylään muiden verotietoja ja olen kertonutkin jos asia on tullut jossain puheeksi. Sitä vartenhan ne julkaistaan. Erikoista kyllä, että kaikkien verotietoja ei kuitenkaan julkaista.
Mitähän siitä logista olisi tarkoitus löytää?
Kaikille uteliaille tiedoksi, ettei tarvitse kysellä, niin minun kokonaisansioni vuodelta 2022 olivat 22548 euroa. eläketuloa. Mitään muita tuloja, kuten pääomatuloja minulla ei viime vuonna ollut.
Hakkeroi se.