Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies paljasti riidan yhteydessä että kun seurustelimme,tapaili toistakin naista ja mietti kumman meistä lopulta valitsee ja kun aloin odott

Vierailija
27.04.2025 |

Vauvaa,valitsi minut. Muuten olisi kuulemma sanonut että tahtoo erota.

Ollaan oltu avoliitossa 12 vuotta.

Kommentit (170)

Vierailija
161/170 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
162/170 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti aika moni parisuhteista taitaa perustua tyytymiseen tai että jäädään ns velvollisuudentunnosta. Se kannattaa vain hyväksyä, koska saatat päätyä uudestaan tällaiseen suhteeseen vaikka eroaisitkin miehestä. Mulkuksi miehen tekee se, että meni möläyttämään kyseisen asian loukkaustarkoituksessa.

No olen kyllä jyrkästi eri mieltä siitä, että pitäisi tyytyä kumppaniin joka ei rakasta. Todella julmasti sanottu ihmiselle. Käsket suoraan luovuttamaan, koska et pidä häntä sen arvoisena, että kukaan muukaan voisi häntä rakastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/170 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö,höpö 😡

Typerä provo 😡😡

Vierailija
164/170 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kävi miehellä hyvä tuuri ettei pannut molempia paksuksi samaan aikaan.

Älä nyt. Oishan se siistiä omalla kohdalla. 😏

Ois vai?

Tietämäni tapaus suunnitteli ensin kaulakiikkua, mutta päätyi sitten huolehtimaan molemmista lapsista parhaansa mukaan. Mikä varsinkaan sen toisen kohdalla ei ollut paljon.

Se siitä siisteydestä.

Vierailija
165/170 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten päästä yli siitä että oli toka vaihtoehto. Siitä ehkä pääsisi mutta se kuinka mies kertoi sen tarkoittaa että hänen mielestä hän valitsi väärin. Aika yhdessä ei muuttanut mieltä. Eroa.

Tuo juuri on se suurin loukkaus.  Olit se toka eika mies olisi sinua oikeasti halunnut mutta teki sen velvollisuudesta kun oli vauvakin tulossa.  Jos olisit vuosien varrella muuttunut rakkaaksi niin mies ei olisi suin surminkaan tuollaista kertonut edes riidan tuoksinassa. 

Ei tuota suhdetta entiseen kuosiin saa koskaan. 

Vierailija
166/170 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle ei pidä ikinä sanoa mitään, mitä hän ei halua kuulla, ei edes riidellessä. Siis jos haluaa naisen kanssa seksiä.

Tuossa on kyllä tietty totuus. Joskus naiset vailla mitään itsesuojeluvaistoa jopa itse kysyvät jotain asiaa, mihin rehellisesti vastaamalla tulisi loukanneeksi häntä.

Minulla ei ole mitään halua loukata rakastamaani ihmistä, eikä oikeastaan ketään muutakaan, mutta olen samalla sellainen autisti, että vihaan valehtelua. Erityisesti vihaan sitä silloin, jos minut ikäänkuin pakotetaan valehtelemaan.

Varmaan jotkut miehetkin harrastavat samaa. Ihmiset, älkää kyselkö asioita, joiden vastauksia ette ehkä kestä kuulla.

Ja vielä ihmettelet mikset tule varsinkaan naisten kanssa toimeen?

Ihmettelen miksi oletat minun tulevan huonosti naisten kanssa toimeen. Tulen hyvin naisten kanssa toimeen, pidän naisista vähintäänkin yhtä paljon kuin miehistä, enkä väitä, että nämä "vaaralliset kysymykset" olisivat mikään suuri ongelma.

Laitan alle muutaman esimerkin kysymyksistä, joita ei kannata esittää. Vaikka itse olisi valmis kuulemaan totuuden, niin vastaaja ei välttämättä tiedä sitä ja voi joutua pinteeseen. Esimerkeissä sukupuoliroolit vaihtelevat, käyttäkää järkeänne.

-Kenen kanssa olet harrastanut elämäsi parasta seksiä?

-Onko ystäväni kauniimpi kuin minä?

-Oletko koskaan ihastunut keneenkään muuhun suhteemme aikana?

-Minkä kokoinen vehje on paras?

Vierailija
167/170 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle siis pääasia on saada naiselta seksiä, ja elät vaikka kokonaan valheellissa suhteessa, toista koko ajan manipuloiden, luoden toiselle siten valheellisen "todellisuuden" sinusta ja suhteestanne. Kunhan seksiväline toimii.

Mistään oikeasta aidosta ihmissuhteesta, saati rakkaudesta, sinulla ei ole hajuakaan. Mikä "hieno" mies kertakaikkiaan...

Tämmöiset miehet ovat sosiopaatteja tai psykopaatteja, ymmärräthän itsekin, että tuon kommentin kirjoittaja on henkisesti häiriintynyt.

Vierailija
168/170 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas omituinen kommentti. Kommentoija ilmeisesti lahkouskovainen. Yhtään kukaan ei hylkää erossa lastaan. Ero on vanhempien välinen. 

Kyllä tämmöisiä lastensa hylkääjämiehiä on, jotka näkevät omia lapsiaan eron jälkeen vain muutamia kertoja vuodessa.

Vierailija
169/170 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap teit, että provosoit miehesi noin kovaan vastahyökkäykseen? Petitkö taas vai oliko lapsi miehesi alunperinkään?

Ainahan se on naisen syy. Tekee mies mitä tahansa.

Vierailija
170/170 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit klassisen virheen ja ansan pamahtamalla paksuksi, kun tiesit tai vaistosit suhteen alussa olevan myös kilpailijan. Ihan oikein sinulle. Toivottavasti miehelläsi on sutinaa ja tulevaisuus sen ensirakkautensa kanssa ja jättää tuollaisen kieroilijan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi