Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies paljasti riidan yhteydessä että kun seurustelimme,tapaili toistakin naista ja mietti kumman meistä lopulta valitsee ja kun aloin odott

Vierailija
27.04.2025 |

Vauvaa,valitsi minut. Muuten olisi kuulemma sanonut että tahtoo erota.

Ollaan oltu avoliitossa 12 vuotta.

Kommentit (170)

Vierailija
61/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä on täysin normaalia, että tapaillaan useita ihmisiä samaan aikaan, ja valitaan yksi heistä ns. jatkoon. 

Myönnän kyllä toisaalta, että on aika tökeröä mennä sanomaan tuollainen asia ääneen kumppanille. 

Vierailija
62/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hyvä asia kenelle ja kenen mielestä? Entä, jos ihminen itse haluaisi kuitenkin tietää? Sinäkö olet joku auktoriteetti, ja päätät kenelle suodaan rehellisyyttä ja ketä saa kusettaa?

En siis tarkoita henkilökohtaisesti. Mutta tämä jokseenkin ylimielinen pohja-ajatus siinä minusta väkisinkin on, kun joko ulkopuolinen tai se epärehellinen itse on sitä mieltä, että parempi jättää vaan kertomatta. Että minä asetun toisen yläpuolelle arvioimaan miten hänen pitäisi tulla kohdelluksi. Minä tiedän paremmin. Jotenkin se ajatuksena tökkii."

Minä luotan myös omaan kumppaniini siinä, että hän osaa harkita mitä minulle kannattaa kertoa ja mitä ei. Esimerkiksi juuri tunteet ovat sellaisia mille ihminen ei mitään voi, mutta hän voi päättää olla toimimatta tunteiden pohjalta uskoen ja luottaen siihen, että tunnelin läpi päästään ja sen päässä on valoa.

Ei ihmisten tarvitse tietää reaaliajassa kaik

No joo, jos on sitä mieltä että on itselle ihan okei tulla vähän huijatuksi, kunhan syy on hyvä, niin silloinhan se lähtee itsestä eikä siitä toisesta. On pareja, joissa on ihan keskusteltu asia auki ja sanottu, ettei esim haluta tietää jos toinen pettää. Tämä on tietysti oma tilanteensa. Itse haluaisin tietää tällaisen asian ja toivon, että omat läheiset sitä toivetta myös kunnioittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä on täysin normaalia, että tapaillaan useita ihmisiä samaan aikaan, ja valitaan yksi heistä ns. jatkoon. 

Myönnän kyllä toisaalta, että on aika tökeröä mennä sanomaan tuollainen asia ääneen kumppanille. 

Niin yleensä se valinta tapahtuu siksi, että pitää toisesta enemmän kuin toisesta tai rakastuu syvästi, eikä siksi että tuli vauva-vahinko. Tuohan on todella sydäntäsärkevää sille lapsellekin. Isukki on tässä kun kävi köplästi ja sinä olet tällainen vahinkolaukaus nyt vaan.

Ei paljon eroa paiskauslapsesta.

Vierailija
64/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinustako on tosiaan normaalia tapailla monia ja panna yksi siinä sivussa tiineeksikin? Sitten vasta miettiä kenen kanssa sitoutuu kun paska on jo housussa.

Vierailija
65/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan sanonut, että itse asiassa minäkin tapailen tässä paria muutakin miestä, mutta asun (vielä) sun kanssa kun olet tuon muksun isä. 

Vierailija
66/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin varmaan sanonut, että itse asiassa minäkin tapailen tässä paria muutakin miestä, mutta asun (vielä) sun kanssa kun olet tuon muksun isä. 

Lisään vielä sanan "ehkä". 

Vierailija
67/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riita oli eilen ja tämä päivä on mennyt itkiessä. Mies koittaa kuitata asian että oli vitsi. Ap

Kuinka tyhmä voi ihminen olla? Luuleeko se tosissaan, että tuollainen menisi enää tässä vaiheessa läpi. Toivottavasti lapsi on perinyt äidiltään älykkyyden.

Miehen olis tossa tilanteessa pitänyt vakuutella sulle, että on todella tyytyväinen valintaansa, että olet paras nainen ikinä joka hänellä olisi voinut olla ja että teillä on ihana perhe ja hän ehdottomasti haluaa olla sun kanssa ja on valmis tekemään paljon teidän onnen eteen. Ihan ekana miehen olis kannattanut järjestää teille treffi-ilta jostain ravintolasta ja olla oiken superherrasmies. Kukat ja korut olis myös mahdollisia lepyttelykeinoja, jotka toimii joihinkin. Lopultahan niillä keinoilla e

Siis miksi olisi pitänyt vakuutella, jos ei tunne niin? 12 v kusettanut ja pitäisi vaan jatkaa?

No jos on kusettanut, niin sittenhän se ero on ihan ok, mikä tuosta tulee. Mutta jos ei oikeasti halua erota, vaan kokee, että on ollut hyvä suhde, senkun loukatakseen kertoi, niin nyt pitäis kyllä tehdä kaikki ap:n hyvinvoinnin eteen. 

Lyhyesti: jos mies haluaa jatkaa, mies nyt hoivaa ap.n tunteita. Jos/kun mies nyt vetäytyy vastuusta, se kertoo ap:lle että mies ei hirveesti välitä ap:n hyvinvoinnista nytkään. 

Vierailija
68/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinustako on tosiaan normaalia tapailla monia ja panna yksi siinä sivussa tiineeksikin? Sitten vasta miettiä kenen kanssa sitoutuu kun paska on jo housussa.

Näinhän sitä yh-äitien kanssa toimitaan, ollaan mukamas "seurustelemassa" mutta oikeasti samaan aikaan etsitään sitä oikeaa.

Vierailija
69/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep tuo olisi hyvä kun sanoisi, että oletko varma, että olet edes sen isä. Olisi oikein tuollaiselle niljakkeelle. Sitten vaan jalat alle ja nilkki nielemään pölyä.

Vierailija
70/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän sitä yh-äitien kanssa toimitaan, ollaan mukamas "seurustelemassa" mutta oikeasti samaan aikaan etsitään sitä oikeaa.

"Se oikea" ei varmasti kelpuuta nilkkiä, joka hyväksikäyttää toista naista petollisesti. Ainoastaan joku toinen vastaava petturi-nilkki saattaa hyväksyä.

Vierailija
71/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Se on normaalia, ja sitä tapahtuu koko ajan. Ja tuota samaa siis harrastavat nykypäivänä molemmat sukupuolet (toki sillä erolla, että naiset harvemmin onnistuvat samaan tapailukumppaniaan raskaaksi). 

Vierailija
72/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienoinen virhe mennä myöntämään kyseinen asia. Eiköhän suhteen parhaat ajat ole nyt peräpeilissä.

Koskaan ei ole liian myöhäistä erota ja hylätä myös oman lapsensa.

Niin, aika moni nainen tuhlaa elämänsä mätämunien jälkeläisten kasvattamiseen. Se saisi pikku hiljaa loppua.

Mätämunien jälkeläisistä nainen kasvattaa kuitenkin kelvollisia veronmaksajia. Mieheltä sekään ei onnistuisi.

Vierailija
73/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se oikea" ei varmasti kelpuuta nilkkiä, joka hyväksikäyttää toista naista petollisesti. Ainoastaan joku toinen vastaava petturi-nilkki saattaa hyväksyä.

Joo, tämä. En nyt tiedä olenko kenellekään se oikea, mutta en minä tuolla tavalla toimivaa vastenmielistä olentoa suhteeseen kyllä huolisi. Tuskin kukaan muukaan jolla on yhtään valinnanvaraa.

Vierailija
74/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja kun naiset on herkkiä. 12 vuotta yhdessä ja kun kerran mies riidellessä sanoo pahasti, on naisella kriisi.

Vierailija
75/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle ei pidä ikinä sanoa mitään, mitä hän ei halua kuulla, ei edes riidellessä. Siis jos haluaa naisen kanssa seksiä.

Tuossa on kyllä tietty totuus. Joskus naiset vailla mitään itsesuojeluvaistoa jopa itse kysyvät jotain asiaa, mihin rehellisesti vastaamalla tulisi loukanneeksi häntä.

Minulla ei ole mitään halua loukata rakastamaani ihmistä, eikä oikeastaan ketään muutakaan, mutta olen samalla sellainen autisti, että vihaan valehtelua. Erityisesti vihaan sitä silloin, jos minut ikäänkuin pakotetaan valehtelemaan.

Varmaan jotkut miehetkin harrastavat samaa. Ihmiset, älkää kyselkö asioita, joiden vastauksia ette ehkä kestä kuulla.

Totuus on aina parempi kuin valhe, vaikka loukkaisikin. Voi sitten tehdä ratkaisut elämänsä suhteen tosiasioiden pohjalta.

Vierailija
76/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta valitettavasti parinvalinnassa ei usein olla hirveän solidaarisia, vaikka kannattaisi olla. Aina olisi parempi valita kumppani, joka kohtelee ihmisiä yleisesti kunnioituksella ja ystävällisyydellä, eikä kumppania joka nuolee vaan kieli ruskeana ihmisiä joista hyötyy ja muille on täysi mulkero. Mutta eihän se toimi näin. Sitten ihmetellään, kun aviossa siitä niin ihanasta herramiehestä kuoriutuukin itsekeskeinen törppö.

Vierailija
77/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienoinen virhe mennä myöntämään kyseinen asia. Eiköhän suhteen parhaat ajat ole nyt peräpeilissä.

Koskaan ei ole liian myöhäistä erota ja hylätä myös oman lapsensa.

Niin, aika moni nainen tuhlaa elämänsä mätämunien jälkeläisten kasvattamiseen. Se saisi pikku hiljaa loppua.

Mätämunien jälkeläisistä nainen kasvattaa kuitenkin kelvollisia veronmaksajia. Mieheltä sekään ei onnistuisi.

Niin no raamatun mukaan työntekohan on jumalan kirous, eli ehkäpä siinä jotakin vinkkiä siihenkin miksi jotkut elävät helvetissä ja toiset eivät.

Vierailija
78/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun sait tietää. Varmasti mies on tämän jälkeenkin sinua pettänyt. Kerran pettäjä, aina pettäjä.

Vierailija
79/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle ei pidä ikinä sanoa mitään, mitä hän ei halua kuulla, ei edes riidellessä. Siis jos haluaa naisen kanssa seksiä.

Tuossa on kyllä tietty totuus. Joskus naiset vailla mitään itsesuojeluvaistoa jopa itse kysyvät jotain asiaa, mihin rehellisesti vastaamalla tulisi loukanneeksi häntä.

Minulla ei ole mitään halua loukata rakastamaani ihmistä, eikä oikeastaan ketään muutakaan, mutta olen samalla sellainen autisti, että vihaan valehtelua. Erityisesti vihaan sitä silloin, jos minut ikäänkuin pakotetaan valehtelemaan.

Varmaan jotkut miehetkin harrastavat samaa. Ihmiset, älkää kyselkö asioita, joiden vastauksia ette ehkä kestä kuulla.

Totuus on aina parempi kuin valhe, vaikka loukkaisikin. Voi sitten tehdä ratkaisut elämänsä suhteen tosiasioiden pohjalta.

Juuri tämä. Ei totuutta kannata pelätä. Se vaatii vaan ymmärtämistä, hyväksymistä ja toimintasuunnitelman uudelleen tarkastamista.

Vierailija
80/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tämä nyt liittyy? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi