Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies paljasti riidan yhteydessä että kun seurustelimme,tapaili toistakin naista ja mietti kumman meistä lopulta valitsee ja kun aloin odott

Vierailija
27.04.2025 |

Vauvaa,valitsi minut. Muuten olisi kuulemma sanonut että tahtoo erota.

Ollaan oltu avoliitossa 12 vuotta.

Kommentit (170)

Vierailija
21/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi suhdetta ihmisen kanssa, joka sanoo tuollaisia. En muutenkaan halua olla suhteessa, jossa on henkistä vkivaltaa, yritetään loukata ja haavoittaa toista, joko uhkaillaan tai rehvastellaan joko keksityillä tai oikeilla sivusuhteilla, harrastetaan tuontyyppistä vallankäyttöä. Myös kaikki haukkuminen, raivokohtaukset, epäkunnioittava puhe olisi ehdoton ei.

Vierailija
22/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei.

Mitä jos nyt puet hyvin päällesi ja lähdet ulos asunnosta.

Käy kävelemässä, ja anna pään tuulettua.

Käyt vaikka oluella jossain ja mieti asioita tai ole kokonaan miettimättä mitään.

Anna kevään merkkien viedä hetkeksi ajatukset muualle.

Aurinkolasit päähän jos silmät on itkusta turvonneet.

Riidan aikana tulee sanottua mitä sylki suuhun tuo, mutta..tuota ei nyt saa vitsiksi väännettyä mitenkään.

Aivan pöyristyttävää.

Tuossa pitäisi varmasti istua miehen kanssa alas ja keskustella.

Jälkensä tuo jättää, ei unohdu, se on varma. Pääsetkö siitä yli?

Vaihtoehtoja ei montaa ole, miten tuo ratkeaa.

Nyt ota omaa aikaa ja poistu miehesi näköpiiristä hetkeksi.

Toivon sinulle nyt voimia ja iso halaus täältä.

Ei todellakaan ole normaalia, että riidan yhteydessä sanotaan "mitä sylki suuhun tuo". Yrität nyt vain normalisoida epäkunnioittavaa ja loukkaavaa käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle ei pidä ikinä sanoa mitään, mitä hän ei halua kuulla, ei edes riidellessä. Siis jos haluaa naisen kanssa seksiä.

Tuossa on kyllä tietty totuus. Joskus naiset vailla mitään itsesuojeluvaistoa jopa itse kysyvät jotain asiaa, mihin rehellisesti vastaamalla tulisi loukanneeksi häntä.

Minulla ei ole mitään halua loukata rakastamaani ihmistä, eikä oikeastaan ketään muutakaan, mutta olen samalla sellainen autisti, että vihaan valehtelua. Erityisesti vihaan sitä silloin, jos minut ikäänkuin pakotetaan valehtelemaan.

Varmaan jotkut miehetkin harrastavat samaa. Ihmiset, älkää kyselkö asioita, joiden vastauksia ette ehkä kestä kuulla.

Mitä tarkoittaa "ei kestä kuulla" tässä yhteydessä? On asioita, jotka satuttavat syvästi ja johtavat siihen, ettei ihminen halua enää jatkaa suhdetta. Tarkoittaako tämä sitä, että saa surutta valehdella kaikesta vähänkin epämukavasta? Eikö ihmisellä ole oikeus tunteisiin, mielipiteisiin ja rajoihin? Myös parisuhteen katkaisukriteereihin?

Totuudesta ei tarvitse aina tykätä, eikä se silti tarkoita sitä että henkilö eläisi mieluummin valheessa. Nämä eivät mene mitenkään yksi yhteen.

Vierailija
24/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tuossa nyt on. Noihan moni nainenkin tekee. Sillä erotuksella, että jos sattuu tärppäämään kesken kaiken mietitään sitä kumman tai kenen piikkiin taapero laitetaan.

Isyystestit on nykypäivää. Jos ihmettelet onko pilttisi sun niin testaa.

Vierailija
25/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jatkaisi suhdetta ihmisen kanssa, joka sanoo tuollaisia. En muutenkaan halua olla suhteessa, jossa on henkistä vkivaltaa, yritetään loukata ja haavoittaa toista, joko uhkaillaan tai rehvastellaan joko keksityillä tai oikeilla sivusuhteilla, harrastetaan tuontyyppistä vallankäyttöä. Myös kaikki haukkuminen, raivokohtaukset, epäkunnioittava puhe olisi ehdoton ei.

Minulle epärehellisyys olisi tuossa se pahin. Tapailuvaiheessa muiden deittailu ei ole minulle ehdoton ei, mutta minulla pitäisi olla oikeus tehdä se valinta itse. On todella epäkunnioittavaa tehdä se valinta ikäänkuin toisen puolesta.

Vierailija
26/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin törkeä teko että en jatkaisi kyseisen ihmisen kanssa. Törkeää ei siis tämä aikaisempi suhde (joka sekin toki tosi ikävää mutta tavallaan jo mennyttä ja ehkä jotain jonka voisi hyväksyä) mutta että kertoo ja sanoo sen noin sinua tahallaan loukaten ja satuttaen. Ei voida enää rakkaudesta puhua tuossa kohtaa ollenkaan. Ansaitset paremman suhteen kyllä tai mielummin yksin olet 

Vierailija
27/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riita oli eilen ja tämä päivä on mennyt itkiessä. Mies koittaa kuitata asian että oli vitsi. Ap

Kuinka tyhmä voi ihminen olla? Luuleeko se tosissaan, että tuollainen menisi enää tässä vaiheessa läpi. Toivottavasti lapsi on perinyt äidiltään älykkyyden.

Vierailija
28/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrasta poikki vaan. Eihän tuossa vaihtoehtoa ole.

Vierailija
29/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos aloitus olisikin ollut, että siinä vaiheessa kun kerroin miehelleni odottavani vauvaa, hän olisi kertonut, että on tapaillut lisäkseni toistakin naista, ja jätti minut, koska ei halunnut jatkaa kanssani vauvaperheenä.

Voi sitä pskamyrskyn määrää. Toki ei ole oikein tapailla kahta yhtä aikaa, jollei siitä ole sovittu. Mutta reilumman valinnan kai mies tässä tapauksessa teki, kun otti vastuun tulevasta lapsesta. Hämmentävintä tässä mielestäni on, että AP on hankkiutunut raskaaksi, ilmeisesti siitä miehen kanssa sopimatta, vaikka seurustelu on ollut noin alkutekijöissä, että mies on vielä harkinnut kahden naisen välillä.

Vierailija
30/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle ei pidä ikinä sanoa mitään, mitä hän ei halua kuulla, ei edes riidellessä. Siis jos haluaa naisen kanssa seksiä.

Tuossa on kyllä tietty totuus. Joskus naiset vailla mitään itsesuojeluvaistoa jopa itse kysyvät jotain asiaa, mihin rehellisesti vastaamalla tulisi loukanneeksi häntä.

Minulla ei ole mitään halua loukata rakastamaani ihmistä, eikä oikeastaan ketään muutakaan, mutta olen samalla sellainen autisti, että vihaan valehtelua. Erityisesti vihaan sitä silloin, jos minut ikäänkuin pakotetaan valehtelemaan.

Varmaan jotkut miehetkin harrastavat samaa. Ihmiset, älkää kyselkö asioita, joiden vastauksia ette ehkä kestä kuulla.

Mitä tarkoittaa "ei kestä kuulla" tässä yhteydessä? On asioita, jotka satuttavat syvästi ja johtavat siihen, ettei ihminen halua enää jatkaa suh

Tässä yhteydessä minusta oli hölmösti tehty, kun meni sanomaan, että silloin 12v sitten toinen vaihtoehto olisikin ollut mielekkäämpi.

Minä nimenomaan en kannata valehtelua, mutta taktinen hiljaisuus sellaisessa asiassa mitä toisen ei tarvitse tietää, on ihan hyvä asia.

Vierailija
31/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pohtii, kumman valitsisi, ei ole rakastunut kumpaankaan. Jos todella rakastaa, ei ole mitään vaihtoehtoja. 

Vierailija
32/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niin törkeä teko että en jatkaisi kyseisen ihmisen kanssa. Törkeää ei siis tämä aikaisempi suhde (joka sekin toki tosi ikävää mutta tavallaan jo mennyttä ja ehkä jotain jonka voisi hyväksyä) mutta että kertoo ja sanoo sen noin sinua tahallaan loukaten ja satuttaen. Ei voida enää rakkaudesta puhua tuossa kohtaa ollenkaan. Ansaitset paremman suhteen kyllä tai mielummin yksin olet 

En ymmärrä tätä ajattelutapaa. Minusta aina on parempi tietää, mieluummin myöhään kuin ei milloinkaan. Parasta olisi tietysti ollut rehellisyys heti alkuunsa. Mutta en käsitä tällaista ajattelua, että pimittäminen olisi jotenkin rakkautta ja rehellisyys pahasta.

Vierailija
33/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tuossa nyt on. Noihan moni nainenkin tekee. Sillä erotuksella, että jos sattuu tärppäämään kesken kaiken mietitään sitä kumman tai kenen piikkiin taapero laitetaan.

No aika hyvä veikkaus naisilla sit on, kun käenpoikia on 1-2%. 

Vierailija
34/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten päästä yli siitä että oli toka vaihtoehto. Siitä ehkä pääsisi mutta se kuinka mies kertoi sen tarkoittaa että hänen mielestä hän valitsi väärin. Aika yhdessä ei muuttanut mieltä. Eroa.

Vierailija
35/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei.

Mitä jos nyt puet hyvin päällesi ja lähdet ulos asunnosta.

Käy kävelemässä, ja anna pään tuulettua.

Käyt vaikka oluella jossain ja mieti asioita tai ole kokonaan miettimättä mitään.

Anna kevään merkkien viedä hetkeksi ajatukset muualle.

Aurinkolasit päähän jos silmät on itkusta turvonneet.

Riidan aikana tulee sanottua mitä sylki suuhun tuo, mutta..tuota ei nyt saa vitsiksi väännettyä mitenkään.

Aivan pöyristyttävää.

Tuossa pitäisi varmasti istua miehen kanssa alas ja keskustella.

Jälkensä tuo jättää, ei unohdu, se on varma. Pääsetkö siitä yli?

Vaihtoehtoja ei montaa ole, miten tuo ratkeaa.

Nyt ota omaa aikaa ja poistu miehesi näköpiiristä hetkeksi.

Toivon sinulle nyt voimia ja iso halaus täältä.

Miksi

Eikä ole. Pitkää pötköä on raskasta lukea.

Eri

Vierailija
36/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos aloitus olisikin ollut, että siinä vaiheessa kun kerroin miehelleni odottavani vauvaa, hän olisi kertonut, että on tapaillut lisäkseni toistakin naista, ja jätti minut, koska ei halunnut jatkaa kanssani vauvaperheenä.

Voi sitä pskamyrskyn määrää. Toki ei ole oikein tapailla kahta yhtä aikaa, jollei siitä ole sovittu. Mutta reilumman valinnan kai mies tässä tapauksessa teki, kun otti vastuun tulevasta lapsesta. Hämmentävintä tässä mielestäni on, että AP on hankkiutunut raskaaksi, ilmeisesti siitä miehen kanssa sopimatta, vaikka seurustelu on ollut noin alkutekijöissä, että mies on vielä harkinnut kahden naisen välillä.

Niin teitkö tahallasi? Koska Ap, karma iski sitten.

Vierailija
37/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, millainen tilanne oli, jossa hän sanoi ton? Onko hän kanssasi vain vauvan takia? Vai kertoiko ton, koska ajattelee nyt eri tavalla ja halusi ton pois mielestään vaivaamasta, vai sanoiko ton loukatakseen?

Tossa onkin vähän mietittävää..

Vierailija
38/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä pakoteta valehtelemaan. 

Jos kysyisin, että olisitko kanssani vaikka miss universum pyytäisi sinua treffeille, niin mielellään haluaisin aidosti rehellisen vastauksen.

Jos nimittäin rehellinen vastaus minua loukkaisi, tietäisin ettei suhdetta kannata jatkaa. Koska toinen ei tosiasiassa minua rakastaisi.

Vierailija
39/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija 

Tässä yhteydessä minusta oli hölmösti tehty, kun meni sanomaan, että silloin 12v sitten toinen vaihtoehto olisikin ollut mielekkäämpi.

Minä nimenomaan en kannata valehtelua, mutta taktinen hiljaisuus sellaisessa asiassa mitä toisen ei tarvitse tietää, on ihan hyvä asia.

Hyvä asia kenelle ja kenen mielestä? Entä, jos ihminen itse haluaisi kuitenkin tietää? Sinäkö olet joku auktoriteetti, ja päätät kenelle suodaan rehellisyyttä ja ketä saa kusettaa?

En siis tarkoita henkilökohtaisesti. Mutta tämä jokseenkin ylimielinen pohja-ajatus siinä minusta väkisinkin on, kun joko ulkopuolinen tai se epärehellinen itse on sitä mieltä, että parempi jättää vaan kertomatta. Että minä asetun toisen yläpuolelle arvioimaan miten hänen pitäisi tulla kohdelluksi. Minä tiedän paremmin. Jotenkin se ajatuksena tökkii.

Vierailija
40/170 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luoja minua taktiselta hiljaisuudelta varjelkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan