Tosi pahat ei toivotut seksuaaliset pakko-ajatukset! Itkettää, mitä voin tehdä? - hyväksikäytetty
Tämä on todella häpeällistä ja inhoan ajoittain itseäni tämän takia. Pelkään ihmisiä, en oikein pysty heidän kanssaan luontevasti olemaan. Minun ja ihmisten välillä on jokin näkymätön suojus. Minulla on sitten sopeutumiseen eri rooleja kun miellyttäminen, kiltti, ystävällinen. Olen kyllä oikeastikin empaatikko mutta ei ole hauskaa sellainen liian hyvänä oleminen vain sen vuoksi että pelkää. Eikä muutkaan varmasti sellaisesta seurasta pidä.
No kuitenkin minua häiritsee myös tosi tosi pahat seksuaaliset pakko-ajatukset. Jo pitkän aikaa ovat vaivanneet. Ne eivät ole mitenkään mukavia, tahdonalaisia eikä kiihottavia. Pelkästään kuvottavia ja ahdistavia. Esimerkiksi ajattelin jonkun halaavan minua niin samaan aikaan nousee mielikuva että tekee jotain seksuaalista minulle, ei mitenkään hyvällä tavalla vaan kammottava ajatus. Minua on lapsena hyväksikäytetty ja ollut muutenkin todella turvaton päihteiden täyteinen lapsuus.
Käyn terapiassa, käyn traumahoitajalla. En kuitenkaan silti voi todella luottaa kehenkään vaikka tavallaan luotankin. Heti jos ajattelen jonkun tulevan lähelleni mielessäni niin siinä tulee pakko-ajatukset väliin, ihan perheenjäsenistä ystäviin. Jokaista kohtaan. Tämä on hyvin hyvin hyvin ahdistavaa.
Kenelläkään tällaista, osaako kukaan auttaa?
Kommentit (139)
Hirveitä mielikuvia ja vihaa yyyhyyyy!!! Pakkoajatuksia ja emättimeen sattuu yyyyhyyyy😫
Olisko raapaista kunnon känni ja ankaraa panemista joku ilta
Kyllä siitä raumat lähtee turussakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin kuvata alkuun siis että olen oikeasti hyvä tyyppi ja muuta mutta sisälläni on todella paljon vihaa, pakko ajatuksia, arvostelua ja sellaista. Miksi en pysty hallitsemaan niitä vaikka yritän? Miksi en voi vain lakata näkemästä niitä mielikuvia ja vihaa? -ap
Tarvitset jotain positiivista niiden tilalle. Asioita, mistä pidät. Totta kai "demonit" asuvat päässä jos annat niiden asua siellä, ja tuo toimintamalli toistuu niin kauan kun annat sen toistua. Se pitää katkaista ja sitten systemaattisesti aina tuoda se kiva asia, vaikka sitten kukkaniitty, sen ikävän ajatuksen tilalle.
Ja näiden ei tarvitse olla järjellisiä. Jos ajattelet vaikka miten inhottava joku on ja tajuat sen, voit opettaa itsellesi että otatkin kolme syvää henkäystä, ajattelet kukkapeltoa, ja näien jälkeen etsit uuden kiinnekohdan esim. fyysisestä todellisuudesta, mihin ke
olen kiitollinen kehostani
😀😆🤣😁😂😅😄😃
Vierailija kirjoitti:
Olisko raapaista kunnon känni ja ankaraa panemista joku ilta
Kyllä siitä raumat lähtee turussakin
Tullut ennenki joku turku nainen vastaan toisella alustalla, mikä hommeli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä AP välitä noista ilkeistä kommentoijista. Noiden kommentit ei kerro sinusta, vaan heistä itsestään:/
💗
Yhyy joku Interneteis on tuhma ja ilkeä yyyyhyy!
Mikä SUN ongelmas on? Ei terve ihminen käyttäydy tuolla tavalla.
TIIVISTELMÄ; sivusta, aloittaja on sekopää nainen tai
sekopää mies 180cm plus ja te vastaajat ootte alkoholisoituneita eri-ikäisiä(hävetkää), muutama naivi vastaus välissä (herätkää)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saatanan sekopäämuijat taas yhdessä ketjussa. Huoh!
Näin tavallisena miehenä en voi ymmärtää millainen mies tällaisia kommentteja sanoo, mutta ilmeisesti juuri sellainem kaveri joka itse hyväksikäyttää lapsia tai taipumusta siihen on.
Vierailija kirjoitti:
TIIVISTELMÄ; sivusta, aloittaja on sekopää nainen tai
sekopää mies 180cm plus ja te vastaajat ootte alkoholisoituneita eri-ikäisiä(hävetkää), muutama naivi vastaus välissä (herätkää)
tai
Aloittaja on paskatrolli ja sekopää kyllä, mutta käytyään 8 v kansalaisopiston kirjoitusryhmissä, hän ei vieläkään pysty parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tavallisena miehenä en voi ymmärtää millainen mies tällaisia kommentteja sanoo, mutta ilmeisesti juuri sellainem kaveri joka itse hyväksikäyttää lapsia tai taipumusta siihen on.
Autistivajakkì ei ole tavallinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva maksaa tälläisten terveydenhuoltomenot 🤷
Eiköhän suurin osa ihmisistä maksa ihan itse omat terapiansa.
Hehe, ei todellakaan. Kelan terapiaan kaikki sekopäähuorat on ruikuttamassa!
Täällä tavan työssäkäyvä; itse maksan terapian kokonaan, ehkä projisoit sen että yhteiskunta maksaa kaiken sun elämästä
t. Opiskelija
Ensin ole tavan työssäkäyvä ja sitten oletkin opiskelija just juu. 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autistivajakkì ei ole tavallinen mies.
Näin sanaa käyttäneenä hirvittää mikä voima matkimisella, autistit ja psykopaatit matkii toisten sanoja, pakko olla hiljaa alustoilla tämän ketjun jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Sairaita kommentteja tässä ketjussa btw. Jollain veetillä ilmeisen paha olla.
Niin paha olla. Niin paha olla yyyhyyyyyy😭
Se että on mukava ihminen ei riitä mihinkään: kukaan joka on kuullut Hyvän Sanoman ja tietoisesti kieltää ja hylkää Jeesuksen Kristuksen, eli JUMALAN, joka on antanut jokaiselle joka hengittää ELÄMÄN ja sen lisäksi vieläpä oman ELÄMÄNSÄ ristillä päälle syljettynä, ihmisten edessä ruoskittina ja halveksittuna kuollen, EI todellisuudessa edes ole mukava ihminen.
Ihmiset, ette ymmärrä miten pahoja pahat henget ovat tai sitä pelkoa millä ei ole rajaa, jos näiden kanssa päätyy Helvettiin ilman pelastajaa, joka on Jeesus Kristus, joka on voittanut kuoleman ja Saatanan. Minä tässä vielä yritän herätellä vielä edes yhden teistä tähän mikä on totuus, Amen.
Yhtä imelää lässytystä kuin tämä ketju en taas vähään aikaan muista. Tai se silmälasiketjun mainos mihin on dupattu pikkutyttö sanomaan Äiti olet kaunis 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva maksaa tälläisten terveydenhuoltomenot 🤷
Eiköhän suurin osa ihmisistä maksa ihan itse omat terapiansa.
Hehe, ei todellakaan. Kelan terapiaan kaikki sekopäähuorat on ruikuttamassa!
Täällä tavan työssäkäyvä; itse maksan terapian kokonaan, ehkä projisoit sen että yhteiskunta maksaa kaiken sun elämästä
t. Opiskelija
Ensin ole tavan työssäkäyvä ja sitten oletkin opiskelija just juu. 🤦🏻
Se unohti kommentin puolivälissä minkä hahmon oli valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä imelää lässytystä kuin tämä ketju en taas vähään aikaan muista. Tai se silmälasiketjun mainos mihin on dupattu pikkutyttö sanomaan Äiti olet kaunis 😆
Terveisin Autisti psykopaatti pikkuhousunhaistelija pyylevä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Autisti psykopaatti pikkuhousunhaistelija pyylevä
Pyylevä brune
Vierailija kirjoitti:
Olenkin hyvin kiitollinen. Olen oikeasti, joka päivä. Olen saanut apua vuosi sitten ja vihdoin alkaa tuntumaan, että tulevaisuus aidosti voi olla vielä oikein hyvä.
Ei ne ajatukset jatkuvasti pyöri päässä. Kun pyörii niin samantien ajattelen muuta, heti touhuan tai ajattelen jotain aivan muuta. Se ei kuitenkaan poista sitä tunnetta siitä, että mikä hitto minua vaivaa...
Asiat ottaa aikansa. Sä kirjoititkin, että vuosi sitten olit vasta alkanut saamaan apua ja nyt jo koet tulevaisuuden toiveikkaana. Mieti siis hetki, miten paljon olet jo vuodessa toipunut ja tehnyt itsesi eteen töirä. Luota tuohon omaan prosessiisi ja elämään ja hyppää sekaan vaan! Kaikki me ollaan jollain tavalla vinksallaan ja epätäydellisiä, silti täällä taaperretaan ja onnea tavoitellaan.
Sulla on painolastina turvaton lapsuus, kyllä se mielessä pyörii, se on ihan luonnollista. Sä oot nyt oppimassa sun omat rajat ja se on niin iso juttu, että tunnemyrsky takaraivossa on varmasti välillä melkoinen.
Ajatukset ja tunteet on osa ihmisyyttä ja toisilla ne myllertää muutenkin voimakkaammin kuin toisilla. Niiden tunnistamista ja hyväksymistä voi harjoitella ja sitä kautta ne saa myös hallintaansa. Vaatii harjoittelua kuten mikä tahansa muukin taito, täysin opittavissa oleva asia, kunhan vain on halu opetella. Sä oot vuodessa jo saanut hommasta niin hyvin kiinni, että jatka vaan samaan malliin!
Tsemppiä ja aurinkoista kevättä!
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani että olet joutunut kokemaan noin raskaita asioita. Pakkoajatukset ovat myös pahimmillaan todella epämiellyttäviä, varsinkin tuollaiset todella tabutyyppiset.
Oma kokemukseni on ollut, että pakkoajatuksista hätääntyminen ja stressaantuminen tai niiden vastustaminen tai torjuminen esim jollain toisella mielikuvalla tai sijaistoiminnolla kuitenkin vain voimistaa niitä. Se saattaisi auttaa, että pyrit katsomaan niitä tietoisesti hiukan ulkopuolelta mahdollisimman neutraalisti. Esim. halaustilanteessa kun ajatukset tulevat niin tiedostat että olet nyt selvästi stressaantunut tässä tilanteessa, nyt nämä ajatukset ovat taas tässä mutta sulla ei ole hätää, antaa niiden olla, tulla ja mennä. Muista, että ne ovat vain ajatuksia, eivät sinä ja ne eivät kerro susta ihmisenä mitään. Stressi ja inho voimistaa niitä joten ole tietoisesti myötätuntoinen itseäsi kohtaan.
Jos et ole tutustunut pakko-oireiseen häiriöön niin se j
Onneksi olkoon!
Voitat av-palstan huhtikuun Paskin kommentti -palkinnon 🏆
Ok, täti.