Tosi pahat ei toivotut seksuaaliset pakko-ajatukset! Itkettää, mitä voin tehdä? - hyväksikäytetty
Tämä on todella häpeällistä ja inhoan ajoittain itseäni tämän takia. Pelkään ihmisiä, en oikein pysty heidän kanssaan luontevasti olemaan. Minun ja ihmisten välillä on jokin näkymätön suojus. Minulla on sitten sopeutumiseen eri rooleja kun miellyttäminen, kiltti, ystävällinen. Olen kyllä oikeastikin empaatikko mutta ei ole hauskaa sellainen liian hyvänä oleminen vain sen vuoksi että pelkää. Eikä muutkaan varmasti sellaisesta seurasta pidä.
No kuitenkin minua häiritsee myös tosi tosi pahat seksuaaliset pakko-ajatukset. Jo pitkän aikaa ovat vaivanneet. Ne eivät ole mitenkään mukavia, tahdonalaisia eikä kiihottavia. Pelkästään kuvottavia ja ahdistavia. Esimerkiksi ajattelin jonkun halaavan minua niin samaan aikaan nousee mielikuva että tekee jotain seksuaalista minulle, ei mitenkään hyvällä tavalla vaan kammottava ajatus. Minua on lapsena hyväksikäytetty ja ollut muutenkin todella turvaton päihteiden täyteinen lapsuus.
Käyn terapiassa, käyn traumahoitajalla. En kuitenkaan silti voi todella luottaa kehenkään vaikka tavallaan luotankin. Heti jos ajattelen jonkun tulevan lähelleni mielessäni niin siinä tulee pakko-ajatukset väliin, ihan perheenjäsenistä ystäviin. Jokaista kohtaan. Tämä on hyvin hyvin hyvin ahdistavaa.
Kenelläkään tällaista, osaako kukaan auttaa?
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä imelää lässytystä kuin tämä ketju en taas vähään aikaan muista. Tai se silmälasiketjun mainos mihin on dupattu pikkutyttö sanomaan Äiti olet kaunis 😆
Terveisin Autisti psykopaatti pikkuhousunhaistelija pyylevä
Ai tolta kuulostaa kun maaseudun vammanen yrittää servata. Ok.
Pahoittelut ap. Täällä ei kannata kysyä neuvoja traumoihin ym. mielenterveysasioihin. Liian paljon häiriintyneitä ihmisiä täällä parveilee. Oikeasti sairaita - pedoja ja uskon, että vieläkin pahempia.
Suojele ja suojaa itsesi. Yritä saada ammattilaisapua. Voimia sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä imelää lässytystä kuin tämä ketju en taas vähään aikaan muista. Tai se silmälasiketjun mainos mihin on dupattu pikkutyttö sanomaan Äiti olet kaunis 😆
Terveisin Autisti psykopaatti pikkuhousunhaistelija pyylevä
Ai tolta kuulostaa kun maaseudun vammanen yrittää servata. Ok.
En oo maalta, oon Rovaniemeltä kotoisin
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut ap. Täällä ei kannata kysyä neuvoja traumoihin ym. mielenterveysasioihin. Liian paljon häiriintyneitä ihmisiä täällä parveilee. Oikeasti sairaita - pedoja ja uskon, että vieläkin pahempia.
🤣
No itke, hitto soikoon ja lakkaa provoilemasta. Poraa oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit mAaDoItTuMisEn!
Ja sitten ihmetellään Venäjän informaatiovaikuttamista kun jo näin paskat trollit uppoaa täteihin täysillä. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva maksaa tälläisten terveydenhuoltomenot 🤷
Eiköhän suurin osa ihmisistä maksa ihan itse omat terapiansa.
Paskapuhetta.
Voit saada psykoterapiaa Kelan tukemana enintään 3 vuotta. Psykoterapiaa korvataan vuodessa enintään 80 kertaa ja kaikkiaan enintään 200 kertaa. Kela voi korvata erityisin perustein uuden, enintään 3 vuotta kestävän terapiajakson, jos edellisen jakson päättymisestä on kulunut vähintään 5 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii lukea ja osallistua jos ei oo mitään järkevää sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta.
Voit saada psykoterapiaa Kelan tukemana enintään 3 vuotta. Psykoterapiaa korvataan vuodessa enintään 80 kertaa ja kaikkiaan enintään 200 kertaa. Kela voi korvata erityisin perustein uuden, enintään 3 vuotta kestävän terapiajakson, jos edellisen jakson päättymisestä on kulunut vähintään 5 vuotta.
Niin Kelan tukemana. Jos itse maksat niin voit käydä vaikka 20 vuotta terapiassa.
Kuntoutuspsykoterapian saajia oli Suomessa vuonna 2022 yhteensä 62 505. Määrä on liki viisinkertaistunut vuodesta 2011, jolloin saajia oli 12 609. Samalla ovat nousseet kuntoutuspsykoterapiakustannukset. Kehitykseen on vaikuttanut vuoden 2011 lakimuutos.
#trendi
Vierailija kirjoitti:
Kuntoutuspsykoterapian saajia oli Suomessa vuonna 2022 yhteensä 62 505. Määrä on liki viisinkertaistunut vuodesta 2011, jolloin saajia oli 12 609. Samalla ovat nousseet kuntoutuspsykoterapiakustannukset. Kehitykseen on vaikuttanut vuoden 2011 lakimuutos.
#trendi
Toivottavasti Riikka lukee tämän.
Ap:ta enemmän taitaa apua tarvita jotkut persoonallisuushäiriöiset lapsen tasolle jääneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yritä keskittyä vaikka musiikin kuunteluun, kun iskee pakko-ajatuksa. ajattele että ne ajatukset on sairaus eikä edusta sinua ihmisenä.tai ole sun omia toivottuja ajatuksia. jotkut masennuslääkkeet voi vähentää neuroottista ajattelua johon pakko ajatukset kuuluu. yleisiä ovat ja varsinkin nuorilla. vanhemmiten saattavat vähentyä.
kirjoja aiheesta löytyy ja myös tubesta videoita aiheesta.
rukoile hiljaa mielessäsi ja pyydä apua jumalalta.joskus mietiskely ja jonkun runon tai tai laulun meditointi voi suunnata pakko ajatuksia pois mielestä.
Että vaihda pakkomielteiset ajatuksesi toisiin pakkomielteisiin ajatuksiin jumalasta? Vtun hörhöt.
Sinua vielä vähemmän on olemassa. Olet pelkkä botti.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ihmetellään Venäjän informaatiovaikuttamista kun jo näin paskat trollit uppoaa täteihin täysillä. Huoh.
Sitten ihmetellään että kaikki sisäsiittoinen paskapropaganda saadaan kipattua aina vaivatta Venäjän niskaan ja ihmiset ovat hämillään kun totuus lopulta paljastuukin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta.
Niin Kelan tukemana. Jos itse maksat niin voit käydä vaikka 20 vuotta terapiassa.
Jotkut käyvätkin, tuloksetta. Koska on kehitetty koukku terapiaan.
Huh huh mitä kommentointia. Miten tällainen kiihottaakin niin paljon kaikkea palstan syöpää?
Onpas tässä keskustelussa ilkeä meininki. Tulin pitkästä aikaa lukemaan vauvaa ja muistin, miksi pidin taukoa. Ap ei ole ainoa, joka voi todella pahoin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että olet terapiassa :)
Mutta ei sekään auta ellei hlö suostu todella kohtaamaan asioita ja päästämään auttajaa lähelle. Pitää kokoajan salassa sen mikä pitäisi käsitellä. Traumoja ei pureta omin voimin.
Kai sä nyt tajuat että nimenomaan auringonvalo saa nämä mielenterveysongelmaiset akat sekoamaan täydellisesti.