Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen miehen Tinder-profiilin pitää olla, jotta nainen kiinnostuu?

Vierailija
21.03.2025 |

Usein puhutaan, että miesten profiilit jättävät toivomisen varaa. Millainen sen profiilin stten pitää olla, jotta se on kiinnostava? Kuinka pitkästi juttua ja minkälainen asiasisältö?

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot onko lapsia monta ja minkä ikäiset.

Kivaa kuulla eka tai toka treffeillä vasta, että  miehellä on muksuja. Niinku kiitti kun hukkasit aikaani.

Vierailija
102/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kertoo paljon ihmisestä, kuunteleeko ihan peruslistamusaa, vai onko jotain omia mieltymyksiä ja valintoja. Mulle juuri tuollainen listamusiikin kuuntelu kertoo persoonattomuudesta ja epämusikaalisuudesta. Melkein mikä genre vain, mistä toinen on kiinnostunut, käy mulle. Mut ehkä ne listamusan kuuntelijat sopiikin toisilleen, eikä ole tarvetta sellaisesta keskustella treffeillä.

Näin juuri. Jos kuuntelee vain jotain populaarimusiikkia mikä sattuu olemaan muodissa, niin eihän siinä ole puhumista. Mutta jos klassinen musiikki, jazz tai vaikkapa death metal on sinun juttusi, niin ehdottomasti kannattaa mainita, niin löytää seuraa, joka sopii itselleen. 

Entäs tällaiset ihmiset, jotka kuuntelevat niin klassista, jazzia kuin listapoppiakin? Menikö nyt pata jumiin? Olen myös soittanut instrumenttia vuosia, laulanut kuorossa ja harrastanut tanssiakin. Tuskin minua voisi epämusikaaliseksi kutsua... Lokeroivat ihmiset on tylsiä. Ehkä mun pitäisi löytää vähän kaikesta innostuva elämäniloinen ihminen, mutta vaikea niitä oli Tinderistä seuloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalastuskuva toimii aina, naiset tykkää luonnossa liikkuvista miehistä.

Esim moottoripyöräkuva myös hyvä, kertoo että mies käsistään taitava eikä kömpelö. Kömpelö ei pystyisi mp-korttia saamaan.

Nämä on hyvät jos etsit samanhenkistä MIESseuraa. Naisia ei vois kuolleet kalat tai pakoputket vähempää kiinnostaa. 

Vierailija
104/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö olla benis kuva?

Kyllä, etenkin naisella. 

Vierailija
105/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalastuskuva toimii aina, naiset tykkää luonnossa liikkuvista miehistä.

Esim moottoripyöräkuva myös hyvä, kertoo että mies käsistään taitava eikä kömpelö. Kömpelö ei pystyisi mp-korttia saamaan.

Nämä on hyvät jos etsit samanhenkistä MIESseuraa. Naisia ei vois kuolleet kalat tai pakoputket vähempää kiinnostaa. 

Mua kyllä kiinnostaa moottoripyörät erittäin paljon ja korttikin löytyy. Ja ihan nainen olen. Kalastaminen ei sinänsä kiinnostele. 

Vierailija
106/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla profiilissa, porukalla viikonloppuisin silti tulee paljon tykkäyksiä naisilta joiden vaatimuksena on raittus, että ei ne naistet kovin tarkkaan lue/tai ymmärä näitä profiileja.

Tinderissä joutuu välillä laittamaan epäkiinnostaviakin oikealle, ettei algoritmi pistä omaa korttia piiloon. Tämä voi siis olla selitys. Toki kaikki eivät kovin huolellisesti niitä profiileita myöskään lue, valitettavasti.

Tämä on totta, itse laittanut jopa naisille jolla on lapsia. Muutaman mätsinkin saanut näiden kanssa, ei kuitenkaan heille tarvitse kirjoitella siellä.

Tämä on pelin henki. Hiljaiset matchit on niitä, joita ei oikeasti kiinnosta, ja sen vuoksi en itsekään viestitteke heille mitään. 

Vierailija
107/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jossa mies on pitkä, tumma ja itsevarma

Vierailija
108/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä se elokuvamaku liittyy myös siihen, että on kiva katsoa elokuvia yhdessä. Oletteko koskaan olleet oikeassa pitkässä parisuhteessa?

Ja ihan sama mitä ne jutut on, mutta itse en ainakaan ikinä voisi kiinnostua miehestä pelkän ulkonäön perusteella. Täytyy olla jotain kiinnostavaa, joka jää mieleen. Jotain, josta tulee olo, että tuohon ihmiseen olisi hauska tutustua. 

Mä en pahemmin tykkää katsoa elokuvia. Harva mies innostuu mun asiaohjelmista/dokumenteista. Mitäs sitten katsotaan? No eipä mulla ole telkkariakaan ja sekös miehiä tuntuu harmittavan. 

Vierailija
109/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan ihan tyhjä profiili(tai jotain random sälää ja random kuvia)ja en tykkää kenestäkään enkä kirjoita kellekkään. Kiva vaan katella naisten profiileja ja lukea profiilitekstejä.

Vierailija
110/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko "sallittua" laittaa kuva, jossa näyttää noin 20 kg todellisuutta hoikemmalta, jos kuvaa ei kuitenkaan ole muokattu? Minä näytän tummissa vaatteissa ja sopivassa kulmassa otetussa kuvassa hyvinkin 20 kg kevyemmältä, kuin jossain vaaleissa vaatteissa huonon kulman kuvassa 😄 Tuntuisi oudolta laittaa sellainen epäedustava kuva.

Kaikki naiset tekee tuota, eli on.

Hitto, sit mä näyttäisin 35 kiloiselta. Ei ehkä kovin terve look tällaiselle keskimittaiselle naiselle...

Vierailija
111/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot onko lapsia monta ja minkä ikäiset.

Kivaa kuulla eka tai toka treffeillä vasta, että  miehellä on muksuja. Niinku kiitti kun hukkasit aikaani.

Joo ja kommenttina vielä, että mitäs et kysynyt. Siellä Tinderissä on ihan se oma täppänsä tätä varten! Mut joo, miehet valehtelivat (ikä, pituus, paino, ammatti...) tai pimittivät tietoa sen verran yleisesti, että lopetin koko deittailun. En ole kiinnostunut mistään mielikuvitushahmoista.

Vierailija
112/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilden av en stilig fisk och en stor penis gör mig kåt.

Vierailija
113/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko "sallittua" laittaa kuva, jossa näyttää noin 20 kg todellisuutta hoikemmalta, jos kuvaa ei kuitenkaan ole muokattu? Minä näytän tummissa vaatteissa ja sopivassa kulmassa otetussa kuvassa hyvinkin 20 kg kevyemmältä, kuin jossain vaaleissa vaatteissa huonon kulman kuvassa 😄 Tuntuisi oudolta laittaa sellainen epäedustava kuva.

Tätä mietin monesti itsekin. Minulla on tikkusuora vyötärö joten edestä tai takaa näytän todella lihavalta, vaikka oikeasti vatsalihakset piirtyy esiin ja sivusta näytän vatsasta litteältä. Ja BMI:ni on 20,5 eli kovin lihava en ole. Mutta vaatteet ja kuvakulma tosiaan saa minut näyttämään jopa kymmeniä kiloja painavammalta... Olen 40 v nainen.

Vierailija
114/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, jossa mies on pitkä, tumma ja itsevarma

Täälä mina olla!

T: Jamal

115/117 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita kuva kitaran kanssa.

"Bretagne-Sudin ja Paris-Sudin yliopistoissa on tutkittu, miten instrumentin kanniskeleminen vaikuttaa flaksiin. Testissä 300 miestä lähestyi naisia ja kysyi näiden puhelinnumeroita. Miehet olivat joko tyhjin käsin, kitarakotelon tai jumppakassin kanssa.

Jumppakassin kantaja sai naisen puhelinnumeron vain yhdeksän prosenttia ajasta. Tyhjin käsin numero irtosi 14 prosenttia ajasta. Kitarakotelo nosti suosiota huimasti: oletettu kitaristi sai naisen numeron 31 prosenttia ajasta."

Miten tollo on oltava, ettei tajua joutuvansa oitis huijarina häpeään kun ei osaakaan soittaa eikä pysy edes tahdissa?n?

Itselleni tuli mieleen, että toimiikohan valokuvauskamera samoin? Musta kameralaukku selässä, kädessä järkkäri.

Vierailija
116/117 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tindermiesten kauhugalleriassa (kaksi päivää selasin vasemmalle swaipaten ja kolmantena päivänä poistin sovelluksen)  erottautuminen positiivisesti on helppoa. Ole puhdas ja laittautunut kuvassa, siisti kaikki karvat ja laita ehjät ja puhtaat vaatteet päälle. Hoidata hampaasi kuntoon. Älä laita leukaa rintaan, pyri välttämään kaksois/kolmoisleuka. Älä näytä vihaiselta tai masentuneelta tai psykotuijota kameraan. Jätä muut henkilöt ja raadot, alko ja rööki pois kuvistasi. Älä myöskään laita ämpäriä tai olutpackin pahvikuorta/laatikkoa päähäsi. Pidä paita päälläsi. Jätä väkivaltaiset, rasistiset, rivot, sovinistiset ja mukahauskat jutut pois profiilista. Älä uhriudu, älä ryve itsesäälissä, älä vonkaa, älä hauku naisia, vegaaneja, kaupunkilaisia, kouluttautuneita tai homoseksuaaleja profiilissa. 

90% miesten profiilissa on edellä mainittuja juttuja, toisaalta hyvä olla heti todenmukainen, niin kukaan ei vahingossa raahaudu turhaan treffeille. Karmea kokemus, röllien kokoontumisajot. Yksin on parempi. 

Vierailija
117/117 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tindermiesten kauhugalleriassa (kaksi päivää selasin vasemmalle swaipaten ja kolmantena päivänä poistin sovelluksen)  erottautuminen positiivisesti on helppoa. Ole puhdas ja laittautunut kuvassa, siisti kaikki karvat ja laita ehjät ja puhtaat vaatteet päälle. Hoidata hampaasi kuntoon. Älä laita leukaa rintaan, pyri välttämään kaksois/kolmoisleuka. Älä näytä vihaiselta tai masentuneelta tai psykotuijota kameraan. Jätä muut henkilöt ja raadot, alko ja rööki pois kuvistasi. Älä myöskään laita ämpäriä tai olutpackin pahvikuorta/laatikkoa päähäsi. Pidä paita päälläsi. Jätä väkivaltaiset, rasistiset, rivot, sovinistiset ja mukahauskat jutut pois profiilista. Älä uhriudu, älä ryve itsesäälissä, älä vonkaa, älä hauku naisia, vegaaneja, kaupunkilaisia, kouluttautuneita tai homoseksuaaleja profiilissa. 

90% miesten profiilissa on edellä mainittuja juttuja, toisaalta hyvä olla heti todenmukainen, niin kukaan ei vahingos

Monien miesten taso on huono. Aika pienellä vaivalla pystyisi parantamaan tasoaan parisuhdemarkkinoilla. Mutta kun pitää kelvata sellaisena möllinä kuin on ja varsinkin sille max 25 v fitnessinstamallille. Muuten on epistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi