Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen miehen Tinder-profiilin pitää olla, jotta nainen kiinnostuu?

Vierailija
21.03.2025 |

Usein puhutaan, että miesten profiilit jättävät toivomisen varaa. Millainen sen profiilin stten pitää olla, jotta se on kiinnostava? Kuinka pitkästi juttua ja minkälainen asiasisältö?

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota... Jos harrastan esim autoja ja kalastusta, mutta niistä ei saa laittaa kuvia saati mainita, niin ilmeisesti pitää valehdella, vai..? Eli kerron tykkääväni viinistä ja harrastan matkailua. Ei kait sillä totuudella niin väliä kunhan naiset tykkää.

Nimenomaan ohjeistettiin, että näistä voi kertoa, mutta turha laittaa kuvia. Muista laittaa omaan profiiliisi, että luetun ymmärtäminen on vähän niin ja näin.

No miksi ei voi laittaa kuvia? Jos joku akantirppana harrastaa matkailua ja laittaa kuvan palmun alta, niin miksi se on ok? Vai onko se niitä parempien ihmisten harrastuksia, niin on jees juttu.

Totta kai voit laittaa kalastuskuvan, mutta monet naiset pyyhkäisevät silloin profiilin vasuriin. Jos miehet pyyhkäisee naisen profiilin oikealle matkailukuvista huolimatta, niin sittenhän ne kuvat on ok.

Vierailija
82/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla profiilissa, porukalla viikonloppuisin silti tulee paljon tykkäyksiä naisilta joiden vaatimuksena on raittus, että ei ne naistet kovin tarkkaan lue/tai ymmärä näitä profiileja.

Tinderissä joutuu välillä laittamaan epäkiinnostaviakin oikealle, ettei algoritmi pistä omaa korttia piiloon. Tämä voi siis olla selitys. Toki kaikki eivät kovin huolellisesti niitä profiileita myöskään lue, valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla profiilissa, porukalla viikonloppuisin silti tulee paljon tykkäyksiä naisilta joiden vaatimuksena on raittus, että ei ne naistet kovin tarkkaan lue/tai ymmärä näitä profiileja.

Juu, olen epähuomiossa tykännyt profiilista, jossa oli viikonloppujuomista vaikka itse inhoan juopottelua.

Muualta somesta löysin paljon kuvia hänestä juhlimasta alkoholin kanssa. 

Mutta tuo ei oikeastaan ollut se syy miksi lopetin yhteydenpidon, vaan hän tykkäsi matkustelusta ja minua se ei kiinnostanut.

Vierailija
84/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva kitaran kanssa.

"Bretagne-Sudin ja Paris-Sudin yliopistoissa on tutkittu, miten instrumentin kanniskeleminen vaikuttaa flaksiin. Testissä 300 miestä lähestyi naisia ja kysyi näiden puhelinnumeroita. Miehet olivat joko tyhjin käsin, kitarakotelon tai jumppakassin kanssa.

Jumppakassin kantaja sai naisen puhelinnumeron vain yhdeksän prosenttia ajasta. Tyhjin käsin numero irtosi 14 prosenttia ajasta. Kitarakotelo nosti suosiota huimasti: oletettu kitaristi sai naisen numeron 31 prosenttia ajasta."

Vierailija
85/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa, etten kyllä oikein tiedä mitä nykynaiset keskimäärin hakee. Ei saa olla eräilystä tykkäävä kalamies, puhumattakaan että saisi istua tietokoneella pelaamassa.

Ei ole mitään, mitä nykynaiset "keskimäärin hakee". Jokainen hakee vähän eri asioita. Voi toki olla, että eräilystä tykkäävä kalamies tai tietokoneella pelaaminen eivät useimpia naisia kiinnosta - he hakevat sitten jotain muuta. Onhan maailmassa miljoonia muitakin asioita kuin eräjormailu ja tietokonepelit.

Vierailija
86/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä ainakaan ymmärrä viestiäsi. Siis mitä porukalla viikonloppuisin?

Siellä proilissa valitaan alkon käyttö, raitis, vain juhlahetkinä, porukalla viikonloppuisin jne

Vierailija
87/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyrvästähän ne akat tykkää.

Vierailija
88/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta. Kannattaa yrittää tietysti saada sellainen nainen kiinnostumaan, jonka kanssa sinä oikeasti viihtyisit, joten kerro siitä, millainen olet. Mitä harrastat, mistä pidät. Mitä kirjoja luet, mitä musiikkia kuuntelet, mitä elokuvia katsot, kuka on suosikkikoomikkosi, TV-sarjasi jne. Tuollaiset asiat kertovat minusta aika paljon siitä, tuletteko juttuun. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni. Joku toinen voi olla ihan eri mieltä. 

Minä olen ihan eri mieltä, ei ole juuri tylsempää puheenaihetta kuin "mistä musiikista ja elokuvista tykkäät". Mitä hiton väliä?? Ja sit se keskustelu on vain asioiden luettelemista "minä tykkää  A, B, C. Ai, minä taas a, c ja d." Ookoo, entä sitten? Tuollaiset "valitsen kaverit sen mukaan kuka fanittaa samaa bändiä" luulisi j

Mikä juttu tämä on, että pariskunnan tulee tykätä samoista asioista? Minulla ja puolisollani on ihan eri mielenkiinnon kohteet, mikä on mielestäni tosi hyvä juttu.

Vierailija
89/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä proilissa valitaan alkon käyttö, raitis, vain juhlahetkinä, porukalla viikonloppuisin jne

Miten muuten tulkitsette tuon "porukalla viikonloppuisin"? itse en ole laittanut alko-kohtaan mitään, koska minusta "porukalla viikonloppuisin" kuulostaa joltain, mitä ysärinuoret tekivät, enkä edes todellakaan juo "viikonloppuisin", siis mitenkään joka viikonloppu. "Vain juhlahetkinä" taas kuulostaa minusta siltä että juo vain jossain häissä tai joulupäivällisellä. 

Vierailija
90/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholin käytön kohdalla on profiiliin merkitty, että "porukalla viikonloppuisin." 

Kertoo siitä, että joka viikko tulee juotua.  

En muista tarkkaan mitä muita kaikkia vaihtoehtoja oli, mutta esim. "Ei ole mun juttu", "vain juhlahetkinä" ja "raitis"

Vierailija
91/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tämä on, että pariskunnan tulee tykätä samoista asioista? Minulla ja puolisollani on ihan eri mielenkiinnon kohteet, mikä on mielestäni tosi hyvä juttu.

Ei välttämättä tarvitse olla kaikkia samoja kiinnostuksenkohteita, mutta usein ihmiset tykkäävät hakeutua samanhenkisten ihmisten seuraan ja haluavat että parisuhteessakin olisi jotain muutakin yhteistä tekemistä kuin seksi ja ruokailu.

Vierailija
92/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota... Jos harrastan esim autoja ja kalastusta, mutta niistä ei saa laittaa kuvia saati mainita, niin ilmeisesti pitää valehdella, vai..? Eli kerron tykkääväni viinistä ja harrastan matkailua. Ei kait sillä totuudella niin väliä kunhan naiset tykkää.

Nimenomaan ohjeistettiin, että näistä voi kertoa, mutta turha laittaa kuvia. Muista laittaa omaan profiiliisi, että luetun ymmärtäminen on vähän niin ja näin.

No miksi ei voi laittaa kuvia? Jos joku akantirppana harrastaa matkailua ja laittaa kuvan palmun alta, niin miksi se on ok? Vai onko se niitä parempien ihmisten harrastuksia, niin on jees juttu.

Laita ihan mitä haluat, mutta älä ihmettele jos ei tipu tykkäyksiä. Tykkäiletkö itse niistä akantirppanoista palmun alla?

Vierailija
93/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten tulkitsette tuon "porukalla viikonloppuisin"? itse en ole laittanut alko-kohtaan mitään, koska minusta "porukalla viikonloppuisin" kuulostaa joltain, mitä ysärinuoret tekivät, enkä edes todellakaan juo "viikonloppuisin", siis mitenkään joka viikonloppu. "Vain juhlahetkinä" taas kuulostaa minusta siltä että juo vain jossain häissä tai joulupäivällisellä. 

Itse tulkitse sen niin, että juo suunnilleen joka viikonloppu.

En ota tuota niin kirjaimellisesti, että olisi aina jossain kaveriporukalla baarissa. Vaan kännäilee yksin kotonakin.

Vierailija
94/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa, etten kyllä oikein tiedä mitä nykynaiset keskimäärin hakee. Ei saa olla eräilystä tykkäävä kalamies, puhumattakaan että saisi istua tietokoneella pelaamassa.

Ei ole mitään, mitä nykynaiset "keskimäärin hakee". Jokainen hakee vähän eri asioita. Voi toki olla, että eräilystä tykkäävä kalamies tai tietokoneella pelaaminen eivät useimpia naisia kiinnosta - he hakevat sitten jotain muuta. Onhan maailmassa miljoonia muitakin asioita kuin eräjormailu ja tietokonepelit.

Niin, tässä on nyt tarkoitus herättää naisen kiinnostus. Oma mieheni käy silloin tällöin kalareissuilla ja pelaa illan pari viikossa tietokoneella. Ja se on ihan ok. Ei hän kuitenkaan kummallakaan näistä harrastuksista itseään mainostanut kun seurustelua aloiteltiin.

Vierailija
95/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä joutuu välillä laittamaan epäkiinnostaviakin oikealle, ettei algoritmi pistä omaa korttia piiloon. Tämä voi siis olla selitys. Toki kaikki eivät kovin huolellisesti niitä profiileita myöskään lue, valitettavasti.

Tämä on totta, itse laittanut jopa naisille jolla on lapsia. Muutaman mätsinkin saanut näiden kanssa, ei kuitenkaan heille tarvitse kirjoitella siellä.

Vierailija
96/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä kysymys kuuluu, minkälainen miehen pitää olla, että nainen kiinnostuu. Profiilin pitää sitten tuoda se esille.

Noin yleisestiottaen naisia kiinnostaa ainakin mukiinmenevän näköinen, siisti mies, joka on kiinnostava ja keskustelutaitoinen, sekä mukava luonteeltaan. Ikävä tosiasia on, että naiset toivovat monesti vähintään keskiluokkaisia asioita ja he lukevat kuvista vihjeitä tästä. Risuparta, epäsiistit vaatteet ja alaviistosta näppästy tärähtänyt sierainselfie kotoa, jossa on rumat verhot ja halpa lamppu, eivät tee naisiin vaikutusta. Tupakointi- ja alkoholikuvat eivät myöskään houkuttele, kuten eivät myöskään moottoriajoneuvot ja kalastus. Useimmat eivät myöskään halua muuttaa erämökkiin. Joillekin golf ja purjehdus ovat merkki miehen elitismistä tai pyrkyryydestä, joten nekin voivat olla huono asia. Naiset keskimäärin haluavat miehellä olevan varallisuutta, mutta miehen käyttävän sitä naiseen ja perheeseen, ei harrastuksiin! 

Kuvista pitää välittyä:

-Mies on siisti ja itsestään huolehtiva. Vaatteet voivat olla rennot, mutta ei kulahtaneet, sekä kantajalleen sopivat

-Mies on kiinnostunut maailmasta, esim. lukee kirjoja, hänellä on kulttuuriharrastuksia tai mahdollisesti akateeminen koulutus. Nainen haluaa, että miehen kanssa on jotain keskustelunaiheita

-On mukava. Hymyilee ainakin joissakin kuvissa

-On positiivinen. Kaikki negaus profiilissa on takuuvarma karkottaja

-Kakkavitsit ja lipevät seksiviittaukset karkottaa naiset. Pilke silmäkulmassa ja kevyt huumori taas houkuttaa

Vierailija
97/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaisin kalakuvan jo sillä, että siten varmistuu, ettei joudu tekemisiin minkään poskipuna tekoripsi-pissiksen kanssa, joka pelkää kuollutta kalaa.

Vierailija
98/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljä hyvää kuvaa itsestäsi (ei mitään meemikuvia jne), esittelyteksti missä esittelet itsesi (ei mitä vaatimuksia sinulla on naiselle) ja täytä ne valikkojutut

naisilla on usein vaatimukslistoja. Onko se niin että naisilla ne on ok, mutta miehillä ei saa olla listoja?

Jos naisten listat kuulostaa mielestäsi luotaantyöntäviltä, miltä kuvittelet omiesi vaikuttavan? 

Vierailija
99/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla 200 tykkäystä naisilta viikossa. 3 kuvaa, 2 naama, 1 kokovartslokuva, lyhyt humoristinen kuvaus ja harrastukset listattu.

Montako toteutunutta tapaamista, 0?

Vierailija
100/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kuva kitaran kanssa.

"Bretagne-Sudin ja Paris-Sudin yliopistoissa on tutkittu, miten instrumentin kanniskeleminen vaikuttaa flaksiin. Testissä 300 miestä lähestyi naisia ja kysyi näiden puhelinnumeroita. Miehet olivat joko tyhjin käsin, kitarakotelon tai jumppakassin kanssa.

Jumppakassin kantaja sai naisen puhelinnumeron vain yhdeksän prosenttia ajasta. Tyhjin käsin numero irtosi 14 prosenttia ajasta. Kitarakotelo nosti suosiota huimasti: oletettu kitaristi sai naisen numeron 31 prosenttia ajasta."

Miten tollo on oltava, ettei tajua joutuvansa oitis huijarina häpeään kun ei osaakaan soittaa eikä pysy edes tahdissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan