Millainen miehen Tinder-profiilin pitää olla, jotta nainen kiinnostuu?
Usein puhutaan, että miesten profiilit jättävät toivomisen varaa. Millainen sen profiilin stten pitää olla, jotta se on kiinnostava? Kuinka pitkästi juttua ja minkälainen asiasisältö?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Pankkitilin saldon pitää näkyä.
Asian voi myös ilmaista fiksummin, talous kunnossa tai omillaan hyvin toimeentuleva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota... Jos harrastan esim autoja ja kalastusta, mutta niistä ei saa laittaa kuvia saati mainita, niin ilmeisesti pitää valehdella, vai..? Eli kerron tykkääväni viinistä ja harrastan matkailua. Ei kait sillä totuudella niin väliä kunhan naiset tykkää.
Nimenomaan ohjeistettiin, että näistä voi kertoa, mutta turha laittaa kuvia. Muista laittaa omaan profiiliisi, että luetun ymmärtäminen on vähän niin ja näin.
No miksi ei voi laittaa kuvia? Jos joku akantirppana harrastaa matkailua ja laittaa kuvan palmun alta, niin miksi se on ok? Vai onko se niitä parempien ihmisten harrastuksia, niin on jees juttu.
Yleensä kuolleet ruumiit eivät sillä lailla nostata romanttista kiinnostusta, joten kuolleet kalat ovat siinä mielessä vähän ikäviä. Mutta kyllähän niitä sinne SAA laittaa - tässä vain kerrottiin, millaiset kuvat vievät fiilistä ja saattavat aiheuttaa sen, ettei matcheja tule. Tätä neuvoa ei kuitenkaan ole pakko noudattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota... Jos harrastan esim autoja ja kalastusta, mutta niistä ei saa laittaa kuvia saati mainita, niin ilmeisesti pitää valehdella, vai..? Eli kerron tykkääväni viinistä ja harrastan matkailua. Ei kait sillä totuudella niin väliä kunhan naiset tykkää.
Nimenomaan ohjeistettiin, että näistä voi kertoa, mutta turha laittaa kuvia. Muista laittaa omaan profiiliisi, että luetun ymmärtäminen on vähän niin ja näin.
No miksi ei voi laittaa kuvia? Jos joku akantirppana harrastaa matkailua ja laittaa kuvan palmun alta, niin miksi se on ok? Vai onko se niitä parempien ihmisten harrastuksia, niin on jees juttu.
Miehethän sen päättävät, ovatko palmukuvat ok. Jos swaippaatte oikealle naisia, joilla on palmukuvia, ne silloin mitä ilmeisimmin ovat teille ok. Eikös vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä asennetta. Tämä on vapaa maailma. Jos sinä et tykkää palmun alla kulkevista naisista, niin skippaa ne. Ei se ole niin vaikeaa. Jos haluat itse palmun alle, niin valitse se nainen.
Tärkeintä on, että on jotain tekstiä, mistä saa kiinni, onko teillä mitään yhteistä. Eikä ole tarkoitus, että kaikkien kanssa on. Yksi tuhannesta riittää, kun se on sopiva.
Miksi naiset toivoo, että miehet suorastaan huijaisivat? Älä laita sitä tai tee tätä. No sehän on sitä aidointa persoonaa kun noita laittaa. Pitäisi vääntää jotain, joka ei ole täysillä itsestä tullutta, vaan tehty muiden miellyttämiseksi.
1. Sierain-selfie nenäkarvoineen.
2. Aurinkolasikuva terassilta.
3. Joku iso kalasaalis.
Luulisi tinder-naikkosten lämpenevän ilman tekstejäkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset toivoo, että miehet suorastaan huijaisivat? Älä laita sitä tai tee tätä. No sehän on sitä aidointa persoonaa kun noita laittaa. Pitäisi vääntää jotain, joka ei ole täysillä itsestä tullutta, vaan tehty muiden miellyttämiseksi.
No tämäkin on totta. Jos henkilö kokee, että kuva itsestä kuolleen kalan kanssa on aidointa omaa persoonaa, niin tottakai se kuva silloin kannattaa sinne laittaa. Eikä todellakaan tarvitse miellyttää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan ohjeistettiin, että näistä voi kertoa, mutta turha laittaa kuvia.
Miksi ihmeessä ei voisi laittaa kuvaa jossa on harrastuksen parissa? Monesti nuo on niitä harvoja kuvia, kun joku muu on ne ottanut.
Ei tietenkään kannata monta harrastuskuvaa laittaa, mutta yksi on ok kunhan siinä näkyy itse mies, eikä vaan kala tai auto.
Vaihtoehto on yleensä sitten joku itseotettu peiliselfie. Itselläni ei juurikaan ole muiden ottamia kuvia, tai sitten ne on niin epäedustavia ettei niitä viitsi laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kuolleet ruumiit eivät sillä lailla nostata romanttista kiinnostusta, joten kuolleet kalat ovat siinä mielessä vähän ikäv
Ei vasta pyydystetty kala ole (myöskään meille kalastusta harrastamattomille naisille) "kuollut ruumis" vaan ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan huijaamaan ole käskenyt, kyse on ehkä ennemmin siitä, kuinka sitä aitoa persoonaa tuo esiin. Raatorehellisyyttä paremmin saattaa toimia se, että tuo niitä itselle tärkeitä juttuja esiin positiivisessa valossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan ohjeistettiin, että näistä voi kertoa, mutta turha laittaa kuvia.
Miksi ihmeessä ei voisi laittaa kuvaa jossa on harrastuksen parissa? Monesti nuo on niitä harvoja kuvia, kun joku muu on ne ottanut.
Ei tietenkään kannata monta harrastuskuvaa laittaa, mutta yksi on ok kunhan siinä näkyy itse mies, eikä vaan kala tai auto.Vaihtoehto on yleensä sitten joku itseotettu peiliselfie. Itselläni ei juurikaan ole muiden ottamia kuvia, tai sitten ne on niin epäedustavia ettei niitä viitsi laittaa.
No laittaa sitten sen kalakuvan.
Vierailija kirjoitti:
Ei vasta pyydystetty kala ole (myöskään meille kalastusta harrastamattomille naisille) "kuollut ruumis" vaan ruokaa.
Ok, no laittaa sitten niitä kalakuvia jatkossakin. Eipä se ole muilta pois.
Tässä ketjussa kysyttiin, millaisesta profiilista naiset kiinnostuvat, mutta kauhea vastalauseitten vyöry, kun naiset sitten vastaavat kysymykseen ja kertovat, että kuolleiden kalojen kuvat ovat turn off.
Minulla profiilissa, porukalla viikonloppuisin silti tulee paljon tykkäyksiä naisilta joiden vaatimuksena on raittus, että ei ne naistet kovin tarkkaan lue/tai ymmärä näitä profiileja.
Täytyy kyllä sanoa, etten kyllä oikein tiedä mitä nykynaiset keskimäärin hakee. Ei saa olla eräilystä tykkäävä kalamies, puhumattakaan että saisi istua tietokoneella pelaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisesta. Kannattaa yrittää tietysti saada sellainen nainen kiinnostumaan, jonka kanssa sinä oikeasti viihtyisit, joten kerro siitä, millainen olet. Mitä harrastat, mistä pidät. Mitä kirjoja luet, mitä musiikkia kuuntelet, mitä elokuvia katsot, kuka on suosikkikoomikkosi, TV-sarjasi jne. Tuollaiset asiat kertovat minusta aika paljon siitä, tuletteko juttuun. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni. Joku toinen voi olla ihan eri mieltä.
Minä olen ihan eri mieltä, ei ole juuri tylsempää puheenaihetta kuin "mistä musiikista ja elokuvista tykkäät". Mitä hiton väliä?? Ja sit se keskustelu on vain asioiden luettelemista "minä tykkää A, B, C. Ai, minä taas a, c ja d." Ookoo, entä sitten? Tuollaiset "valitsen kaverit sen mukaan kuka fanittaa samaa bändiä" luulisi jääneen peruskouluvuosiin.
Olen huomannut, että suomalaiset naiset harvoin panostavat lainkaan keskusteluihin. Mielenkiintoisimmat keskustelut ovat yleensä olleet virolaisten ja itä-eurooppalaisten naisten kanssa (Venäjä, Ukraina jne.). Yrittävät jopa panostaa keskusteluun ja tutustua mieheen. Ovat myös usein sivistyneitä, harrastavat kirjallisuutta jne.
Vierailija kirjoitti:
Minulla profiilissa, porukalla viikonloppuisin silti tulee paljon tykkäyksiä naisilta joiden vaatimuksena on raittus, että ei ne naistet kovin tarkkaan lue/tai ymmärä näitä profiileja.
No en minä ainakaan ymmärrä viestiäsi. Siis mitä porukalla viikonloppuisin?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa, etten kyllä oikein tiedä mitä nykynaiset keskimäärin hakee. Ei saa olla eräilystä tykkäävä kalamies, puhumattakaan että saisi istua tietokoneella pelaamassa.
Saat olla mitä olet. Mutta jos kukaan nainen ei koe, että sinun kanssasi olisi mitään yhteistä, löydät tuskin puolisoa. Eli koita tuoda esiin myös niitä puolia itsestäsi, jotka ovat kiinnostavia. Vaikka kerrot, mitä kirjoja luet. Tai jotain muuta, mistä saa vähän kiinni siitä, kuka olet.
Monella miehellä on kyllä reipasta alkoholin käyttöä, joten olisi hyvä kuvailla se profiilissa.
Itse en käytä alkoholia ollenkaan ja laitan vasemmalle kaikki viininmaistelijat ja viikonloppukännääjät.
En myöskään tykkää salipullistelijoista vaikka itsekin treenaan. Mutta hyvä jos se tulee miehen profiilikuvista ilmi, niin voi jättää tykkäämättä.