Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen miehen Tinder-profiilin pitää olla, jotta nainen kiinnostuu?

Vierailija
21.03.2025 |

Usein puhutaan, että miesten profiilit jättävät toivomisen varaa. Millainen sen profiilin stten pitää olla, jotta se on kiinnostava? Kuinka pitkästi juttua ja minkälainen asiasisältö?

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikkien näiden naisten neuvojen jälkeen mies laittaa tekstittömän (vai valheellisen) profiilin ja kuvakseen vähän heilahtaneen ja tumma lippispullistelun. Ja ihmettelee "ei naisia voi ymmärtää" ja "mitä naiset oikein haluavat"? 

Vierailija
22/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä peittele kaljua

Älä laita 10 vuotta vanhaa puku kuvaa, jos et käytä ikinä pukua.

Jätä mopo tai auto pois kuvasta

Aurinkolasit ja kovis ilme tosi noloa 

Kaljalasi ja tupakka on ihan ok jos ehdit tupakoivaa baariseuraa

Kerro liioittelematta kuinka pitkä olet. Pitkä nainen tuskastuu joskus arvuutteluun. Toisia ei haittaa, mutta joillekin on kiusallista olla lyhyemmän miehen seurassa.

Kerro, missä asut. Joku etsii helppoa tapailua läheltä.

Älä oleta mitään. Ole oma itsesi. Ole rehellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas, asiallinen mutta ei raskassoutuinen, vältä klisheitä/ mukahauskoja sanontoja/ pilke silmäkulmassa jne fraaseja. 

Kerro, minkälaista seuraa oikeasti etsit. Mitä oikeasti haluat seuralaisesi kanssa tehdä. Jos viihdyt pääosin kotioloissa tmv. ja haluat sellaiseen seuraa, kerro se. Jos etsit kaveria (liikunta) harrastuksiin, festareille, teatteriin, matkoille, kerro se myös. Näin TV:tä katsova sohvaperuna ei suotta ala deittaamaan aktiivista menijää. 

Jos etsit parisuhdetta, älä laita (Tinderissä) "pitkää tai lyhyttä". Jos etsit kevyttä deittailua, etkä ole varma, haluatko parisuhdetta, kerro se selvästi.

Vierailija
24/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kuvat auringonkukkapellossa ja jonkun kiven sisällä kuin kohdussa. 

Ja jompikumpi niistä lainauksista, eli joko se yksi Marilyn Monroelta tai se yksi Minna Canthilta.  

Lisäksi jos olet ruma kuin p*rkele, niin muista mainita ettet etsi seksiseuraa.  

Vierailija
25/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset 3 kuvaa:

1. Kuva, jossa pelaat jalkapalloa kavereidesi kanssa (blurraa kavereiden naamat)

2 . Kuva, jossa olet puku päällä veljesi bestmanina (blurraa veljesi naama)

3. Kuva, jossa pidät kissanpentua, koiranpentua tms. söpöä eläintä.

Nämä kuvat osoittavat, että olet rakastava, hellä ja ihana henkilö, jota kaikki rakastavat.

Vierailija
26/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaus siitä, millainen olet ja millaiset asiat kiinnostavat. Mahdollisesti lyhyt kuvaus, mitä olet hakemassa. Profiilissa kuitenkin keskitytään pääsääntöisesti kertomaan itsestä. Kaikki luettelot siitä, mitä et etsi, voivat antaa sinusta negatiivisen kuvan. Kuvissa voisi hymyilläkin, ei aina sitä "esitän kuollutta" -ilmettä. Myös vartalokuva on hyvä olla.

Mutta, vaikka profiilisi olisi kuinka hyvin laadittu ja rehellinen, niin tarvitset aina jonkun sellaisen naisen, jolle sinunlainen mies on kiinnostava. Eli joskus hyvin laaditun profiilin lisäksi voi olla hyvä miettiä, olisiko itsessä jotain kehittämisen puolta, esim. elämäntavoissa, kotityötaidoissa jne., että naisen kannattaa kiinnostua.

Eli sellainen kuva olis plussaa, missä mies iloisena pyyhkii pölyjä tai laittaa tiskejä!

Vierailija
27/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta. Kannattaa yrittää tietysti saada sellainen nainen kiinnostumaan, jonka kanssa sinä oikeasti viihtyisit, joten kerro siitä, millainen olet. Mitä harrastat, mistä pidät. Mitä kirjoja luet, mitä musiikkia kuuntelet, mitä elokuvia katsot, kuka on suosikkikoomikkosi, TV-sarjasi jne. Tuollaiset asiat kertovat minusta aika paljon siitä, tuletteko juttuun. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni. Joku toinen voi olla ihan eri mieltä. 

Minä olen ihan eri mieltä, ei ole juuri tylsempää puheenaihetta kuin "mistä musiikista ja elokuvista tykkäät". Mitä hiton väliä?? Ja sit se keskustelu on vain asioiden luettelemista "minä tykkää  A, B, C. Ai, minä taas a, c ja d." Ookoo, entä sitten? Tuollaiset "valitsen kaverit sen mukaan kuka fanittaa samaa bändiä" luulisi jääneen peruskouluvuosiin. 

Kyllä se kertoo paljon ihmisestä, kuunteleeko ihan peruslistamusaa, vai onko jotain omia mieltymyksiä ja valintoja. Mulle juuri tuollainen listamusiikin kuuntelu kertoo persoonattomuudesta ja epämusikaalisuudesta. Melkein mikä genre vain, mistä toinen on kiinnostunut, käy mulle. Mut ehkä ne listamusan kuuntelijat sopiikin toisilleen, eikä ole tarvetta sellaisesta keskustella treffeillä.

Sitten myös, jos toisen lempisarja on Salkkarit ja mun Twin Peaks, niin mitäs me pystyttäis katsomaan yhdessä TV:stä koti-iltana. En ikinä voisi olla yhdessä ihmisen kanssa, joka pitää Salkkareista.

Vierailija
28/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva nousuhumalassa olevasta paidattomasta miehestä kalja kädessä. Biossa tekstinä "moi tytöt <3 heittäkää herttaa". Kaverilla oli aiemmin tuollainen profiili ja tinder lauloi jatkuvasti.

Vierailija
29/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n otsikko kuulostaa siltä, kuin olis kalaan lähdössä. 

Millainen miehen vieheen pitää olla, jotta kala kiinnostuu?

Millainen sen vieheen stten pitää olla, jotta se on kiinnostava? Kuinka syvällä uiva ja minkälainen väritys?

Vierailija
30/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljä hyvää kuvaa itsestäsi (ei mitään meemikuvia jne), esittelyteksti missä esittelet itsesi (ei mitä vaatimuksia sinulla on naiselle) ja täytä ne valikkojutut

naisilla on usein vaatimukslistoja. Onko se niin että naisilla ne on ok, mutta miehillä ei saa olla listoja?

Miehethän sen päättävät. Jos miehiä ei vaatimuslistat haittaa ja he swaippaavat oikealle vaikka olisi kuinka negatiivinen vastimuslista, niin sitten ne varmaan ovat ok. Mitä esimerkiksi itse teet/tekisit?

Vierailija
31/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset 3 kuvaa:

1. Kuva, jossa pelaat jalkapalloa kavereidesi kanssa (blurraa kavereiden naamat)

2 . Kuva, jossa olet puku päällä veljesi bestmanina (blurraa veljesi naama)

3. Kuva, jossa pidät kissanpentua, koiranpentua tms. söpöä eläintä.

Eläinkuva kannattaa laittaa, jos itsellä on lemmikki. Itse swaippaan vasemmalle kaikki miehet, joilla on kuvissa kissa tai koira. En tykkää lemmikkieläimistä ja koiria pelkään.

Vierailija
32/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kertoo paljon ihmisestä, kuunteleeko ihan peruslistamusaa, vai onko jotain omia mieltymyksiä ja valintoja. Mulle juuri tuollainen listamusiikin kuuntelu kertoo persoonattomuudesta ja epämusikaalisuudesta. Melkein mikä genre vain, mistä toinen on kiinnostunut, käy mulle. Mut ehkä ne listamusan kuuntelijat sopiikin toisilleen, eikä ole tarvetta sellaisesta keskustella treffeillä.

Näin juuri. Jos kuuntelee vain jotain populaarimusiikkia mikä sattuu olemaan muodissa, niin eihän siinä ole puhumista. Mutta jos klassinen musiikki, jazz tai vaikkapa death metal on sinun juttusi, niin ehdottomasti kannattaa mainita, niin löytää seuraa, joka sopii itselleen. 

Vierailija
33/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta. Kannattaa yrittää tietysti saada sellainen nainen kiinnostumaan, jonka kanssa sinä oikeasti viihtyisit, joten kerro siitä, millainen olet. Mitä harrastat, mistä pidät. Mitä kirjoja luet, mitä musiikkia kuuntelet, mitä elokuvia katsot, kuka on suosikkikoomikkosi, TV-sarjasi jne. Tuollaiset asiat kertovat minusta aika paljon siitä, tuletteko juttuun. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni. Joku toinen voi olla ihan eri mieltä. 

Minä olen ihan eri mieltä, ei ole juuri tylsempää puheenaihetta kuin "mistä musiikista ja elokuvista tykkäät". Mitä hiton väliä?? Ja sit se keskustelu on vain asioiden luettelemista "minä tykkää  A, B, C. Ai, minä taas a, c ja d." Ookoo, entä sitten? Tuollaiset "valitsen kaverit sen mukaan kuka fanittaa samaa bändiä" luulisi jääneen peruskouluvuosiin. 

Riippuu vähän. Minä olen saanut just musiikista ja leffoista varsin hyviä keskusteluita. Kokemukseni mukaan tällaiset aiheet ovat hyviä aloittaa tutustuminen, jos niissä on yhteistä tarttumapintaa. Ei se toki silloin toimi, jos toinen katsoo jotain taideleffoja ja toinen true crimea. Mutta samanhenkisen ihmisen kanssa taide ja kulttuuri voivat olla varsin hyviä puheenaiheita, joista tutustumisen voi aloittaa ja sitten keskustelu siirtyy luontevasti muihinkin aiheisiin.

Viimeisin tapailuni alkoi juuri niin. Ei ollut todellakaan luetteloimista, vaan keskustelua. Oltiin tosi samanhenkisiä ja tykättiin samantyyppisistä jutuista.

Vierailija
34/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sinä sitten puhu näistä, ja mainitse sinä sitten profiilissasi muita asioita. Niinhän sen pitääkin mennä, että laittaa profiiliin omasta mielestä tärkeitä asioita ja toisaalta swaippaa oikealle sellaisia, joilla myös on itselle olennaista infoa tekstissään.

Mielenkiinnosta kysyn, millaiset asiat sinusta olisivat olennaisia?

Vierailija
35/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiliote eka kuvaan ja sitten joku kuvamuokkauksella tehdyt luvat. Teksti on oikeesta ihan se ja sama. Näillä mennään jo tosi pitkälle, ainakin semifinaaliin. Sieltä voi saada sen jälkeen jonkun tatuoidun yh:n tms...

Vierailija
36/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva komeasta miehestä riittää melko pitkälle

Vierailija
37/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastuskuva toimii aina, naiset tykkää luonnossa liikkuvista miehistä.

Esim moottoripyöräkuva myös hyvä, kertoo että mies käsistään taitava eikä kömpelö. Kömpelö ei pystyisi mp-korttia saamaan.

Vierailija
38/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta.

Yleisohjeena tuoreet kuvat, jossa et ole aurinkolasit päässä ja jotka eivät esittele sieraintesi sisältöä tai paskaista kämppääsi.

Hymykuva, josta näkyy, että elämäniloa on vielä ainakin himpun jäljellä ja että hampaat on hyvin hoidettu ja suussa.

Rehelliset ikätiedot ja mitä olet hakemassa. Pari harrastusta kannattaa mainita, mutta niistä on turha laittaa kuvia. Röökikuvia, ryyppäyskuvia tai hassunhauskoja poikainillassa otettuja vitsikuvia ei kannata laittaa. Ei paidattomia tai muita alastonkuvia, ellet ole vain sen yhden perässä ja on jotain näytettävää. Siltikin voi olla, ettei naiset lämpene, mutta muita miehiä ehkä kiinnostaa.

Incel-ruikutukset ja vaatimuslistat kannattaa jättää suosiolla Ulilaudalle. Kysy mielipidettä kuvista joltain naiselta jos mahdollista ja pyydä jotain toista ottamaan itsestäsi kuva tai ota ajastimella.

Muilta osin riippuu naisesta mikä siinä tekstissä kiinnostaa.

Vierailija
39/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihan eri mieltä, ei ole juuri tylsempää puheenaihetta kuin "mistä musiikista ja elokuvista tykkäät". Mitä hiton väliä?? Ja sit se keskustelu on vain asioiden luettelemista "minä tykkää  A, B, C. Ai, minä taas a, c ja d." Ookoo, entä sitten? Tuollaiset "valitsen kaverit sen mukaan kuka fanittaa samaa bändiä" luulisi j

Not, nämä toisen viihdemausta välittävät ovat jumineet sinne esiteinivuosiin, jossa pitää tykätä jostain edgy-cool-musasta, jotta on varmasti lumihiutale-ernu. Ja sit ne maut muodostaa koko persoonan. No, toisaalta hyvä jos luettelette niitä listojanne keskenään, osaanpa skipata.

Ps. En edes tiedä mitä on "listoilla" kun olen eristänyt itseni täysin pop-turhuuksista, enkä katso telkkaria, joten ei kalikka kalahtanut millään lailla. Kunhan vaan pidän tuollaista todella tyhjäpäisenä ja pinnallisena aiheena. 

Vierailija
40/117 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastus kuva toimii aina, sillä saa varmasti 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi