Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (24961)

Vierailija
17281/24961 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hartsalla on nyt ehta vaatimuslista kun tapaa kingin henkilökohtaisesti ( tai näin ainakin pr:n mukaan, kukaan ei tiedä on charles tästä tapaamisesta tietoinen). Hartsa vaatii ehdottoman turvallisuustakuun kun he vierailevat maassa perheenä. Palatsin on myös otettava media kontrolliinsa ja estettävä paparazzit Rouvaa pitää myös kohdella HRH tittelinsä kautta eli hänelle on niiattava ja kumarrettava sekä perheen että henkilöstön.

---

Dragon slayer taidetaan heittää takaovesta ulos listoineen?

Nauroin ihan samaa. Harryllä on isot harhat kun olettaa kaikkien antavan heti anteeksi hänen temppunsa.

Vierailija
17282/24961 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, meillä on oma kuninkaallinen prinsessa, Pippa Laukka!!!

Mä olen kyllä huomannut, että aika persoja britit noille kaikille "kuninkaallisille" nimille ovat, William, James ja Elisabet hyvin suosittuja. Samoin Andrew ja Edward. Perusnimet.

Joten äläs meghanisti viitti suoltaa tapasi mukaan paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17283/24961 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Junttisuomalaiselle George voi olla hirvein nimi minkä tietää jos yhdistää sen Yrjöön. Mutta fiksulle Yrjökin on vain perinteinen vanha miehennimi, ei mikään oksennus. Britanniassa taas, voitko kuvitella, nimellä tuskin on minkäänlaista yhtymäkohtaa oksennukseen. Siellä se on vanha, kunniakas yläluokan nimi.

Oletko sinä junttisuomalainen, kun tuon oksennusasian otit esille? Ei ainakaan kukaan ennen sinua mitään sellaista vihjannut.

Minä olin tuo, jota George-nimi nauratti. Alapeukuttakaa vain, kuten näytätte jo tehneennekin, mutta ennen tätä George-vauvaa se todellakaan ei ollut pienen lapsen nimi. Archie oli jo jonkin verran trendikäs, kun Sussexit valitsivat sen lapselleen. 

Nykyään George on jo Britanniassa top kympissä, varmaankin Walesien ansiosta. Niin muuten ovat myös Archie, Henry ja Harry, jotka myös ovat pappanimiä. Yhdysvalloissa George

Nauratti vai olet se sama jonka mielestä George on hirvein nimi minkä lapselle voi antaa? Minä en puhu oksennuksesta yrjönä mutta en ole välttynyt kuulemasta tällaista nimikettä oksennukselle, kiitos ihan jo peruskoulun jossa kaikenlaisista lähtökohdista olevia ihmisiä. Ei se että tietää jostain tarkoita että itse edustaisi samalla tavalla ajattelevaa/toimivaa porukkaa. 

Vierailija
17284/24961 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä täällä pitää valehdella ihan hirveästi ja hirveitä juttuja Catherinesta ja Williamista. Totuutta meghanistit eivät kestä ja totuudella Meghan ei Waleseja vastaan pärjää niin käyttävät sitten kyseenalaista taktiikkaa: mustamaalaavat ja puhuvat pahaa Meghanin "vihollisista" saadakseen Meghanin näyttämään puhtoiselta ja paremmalta.

Meghanin season 2 ei yltänyt edes top50. Meganisti itkupotkuraivarit jatkuvat kun Kim ei suostunut Meghanin pyyntöön mainostaa uutta appelsiinilevitettä.

Kauanko se on ollut katsottavana? Season 1: Meghan Markle's Netflix Show Ratings Revealed

People.com

https://people.com  ... British Royal Family News

Jul 18, 2025  With Love, 

Mitä muuta sinun vielä pitäisi tietää? Jos et itse osaa etsiä niin tyydy siihen mitä muut postaavat. Älä narise tyhjästä.

Vierailija
17285/24961 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä huomannut, että aika persoja britit noille kaikille "kuninkaallisille" nimille ovat, William, James ja Elisabet hyvin suosittuja. Samoin Andrew ja Edward. Perusnimet.

Onneksi Middletonit arvostivat noita klassisia yläluokan nimiä. Ajatelkaa jos Brittien tulevan kuningattaren vanhemmat eivät olisikaan antaneet hänelle nimeksi kaunista eleganttia Catherine Elisabethia vaan vaikka jonkun.. jonkun.. vaikka jonkun Rachel Meghanin :O Kuningatar Meghan :D

Vierailija
17286/24961 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikkihan tuon "Yrjö/oksennus" vertauksen tietää, mutta meghanistin jäädessä alakynteen se alkaa aina jankuttaa jotain hyvin epäoleellista, minkä poimii toisen kommentista. Voi olla vaikka pelkkä kirjoitusvirhekin, ja siitä alkaa jankkaus ja ilkunta.

Yksi hyvä esim. on  "Meghan käyttäytyi KUIN apina" johon meghanisti syöksyy huutamaan kuinka hänen jumalaista ylipapitartaan haukuttiin juuri apinaksi. Se ÄO, niinpä...

Vierailija
17287/24961 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoituhan raivoaja ja opettele lukemaan, nin ei verenpaine nouse niin kovasti. Täällä ei kukaan ole sanonut että George olisi kauhea tai kauhein nimi. 

Joku kirjoitti, miten häntä naurattaa kauheasti Martat ja Kertut, ja moitti vielä tosikoiksi niitä, joita kyseiset nimet lapsilla eivät naurata. Minä ajattelin, että enpä nyt ole ainakaan tosikko, ja kerroin että minua naurattaa George-vauva, koska nimestä tulee mieleen George Bush. Jostain syystä Martoille ja Kertuille oli ihan ok nauraa, mutta Georgelle nauraminen aiheutti raivarin. Nykyäänhän George on jo suosittu vauvan nimi, eikä se minua naurata sen enempää kuin Martta ja Kerttukaan, jotka ovat jo nuorten aikuisten nimiä.

Rauhaa kaikille!

Vierailija
17288/24961 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Middletonit arvostivat noita klassisia yläluokan nimiä. Ajatelkaa jos Brittien tulevan kuningattaren vanhemmat eivät olisikaan antaneet hänelle nimeksi kaunista eleganttia Catherine Elisabethia vaan vaikka jonkun.. jonkun.. vaikka jonkun Rachel Meghanin :O Kuningatar Meghan :D

Meghan on walesilainen muoto Margaretista, joka on kyllä kelvannut prinsessoillekin. Rachel oli erittäin suosittu nimi 1980-luvulla, mutta erittäin klassinen nimi sekin.

Vierailija
17289/24961 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhoituhan raivoaja ja opettele lukemaan, nin ei verenpaine nouse niin kovasti. Täällä ei kukaan ole sanonut että George olisi kauhea tai kauhein nimi. 

Joku kirjoitti, miten häntä naurattaa kauheasti Martat ja Kertut, ja moitti vielä tosikoiksi niitä, joita kyseiset nimet lapsilla eivät naurata. Minä ajattelin, että enpä nyt ole ainakaan tosikko, ja kerroin että minua naurattaa George-vauva, koska nimestä tulee mieleen George Bush. Jostain syystä Martoille ja Kertuille oli ihan ok nauraa, mutta Georgelle nauraminen aiheutti raivarin. Nykyäänhän George on jo suosittu vauvan nimi, eikä se minua naurata sen enempää kuin Martta ja Kerttukaan, jotka ovat jo nuorten aikuisten nimiä.

Rauhaa kaikille!

Joku ilmoitti hyvin selkeästi että George on hirvein nimi minkä pienelle lapselle voi antaa. Minua ei muuten naurata mikään Martta- tai Kerttuvauva tai taapero. Typerää ylipäätään nauraa kenenkään nimelle. No ehkä jos jonkun ristimänimi ihan oikeasti on Heli Kopteri tai Sini Tiainen tms niin voi naurattaa muttei ilkeästi vaan iloisesti ja tulee olo että vanhemmilla taisi olla vähän huumorintajua nimeä valitessaan. 

Vierailija
17290/24961 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan on walesilainen muoto Margaretista, joka on kyllä kelvannut prinsessoillekin. Rachel oli erittäin suosittu nimi 1980-luvulla, mutta erittäin klassinen nimi sekin.

EI se silti ole mikään kuningatarnimi toisin kuin Margaret, turha yrittää. Eikä ole Rachelkaan ja mitä merkitystä sillä on onko jokin nimi suosittu vai ei? Onko sellainen nimi parempi jos se on ollut suuren massan suosiossa kuin jokin harvinaisempi? Onko Jaana suomalainen versio Dianasta? Oisko hieno kuningatar Jaana? Jaanakin oli 60-luvulla tosi suosittu nimi.

Vierailija
17291/24961 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omahyväiset vaan ei kovin älylliset meghanistit rakastavat asettua muiden yläpuolelle; "Rauhoituhan", "raivoaja" ,"rauhaa kaikille", "pus pus"..

Vierailija
17292/24961 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, ja sitten niitä omia nimiä tiskiin, ollos hyvät!

Ja tietty kumppanienkin nimet, ja se, että naurattaako ne.

Vierailija
17293/24961 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä nyt osoitettu sille, joka eilen naureskeli Kerttua ja Marttaa, ja joka ihmetteli miten tosikoita täällä kaikki ovat? Hän kertoi jo omien mummojensa ja tätiensä nimiä pitkät pätkät, eikö se riitä?

Vierailija
17294/24961 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17295/24961 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omahyväiset vaan ei kovin älylliset meghanistit rakastavat asettua muiden yläpuolelle; "Rauhoituhan", "raivoaja" ,"rauhaa kaikille", "pus pus"..

Jaksaa, jaksaa! Kyllä se meghanisti lopulta tulee paikalle, kun hoet hänen nimeään joka käänteessä. Tai sitten kyllästyi jo.

Vierailija
17296/24961 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimeni on Trina. En tiedä mikä se on suomeksi.

Vierailija
17297/24961 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se saapuu houkuttelemattakin, se on niin nähty. Kerää uusia voimia vaan, välillä täytyy tankata energiaa.  eri

Vierailija
17298/24961 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä nyt osoitettu sille, joka eilen naureskeli Kerttua ja Marttaa, ja joka ihmetteli miten tosikoita täällä kaikki ovat? Hän kertoi jo omien mummojensa ja tätiensä nimiä pitkät pätkät, eikö se riitä?

Ei ole vielä rähinän ainekset koossa noin vähällä.

Vierailija
17299/24961 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon miten paljon tässä ketjussa on naurettu Archie Bunkerille ja väännelty Lillibilliä, tuntuu olevan kovin herkkä asia, että George on ollut viime aikoihin saakka enimmäkseen vanhojen miesten nimi.

Vierailija
17300/24961 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhaa kaikille!

Joku ilmoitti hyvin selkeästi että George on hirvein nimi minkä pienelle lapselle voi antaa. Minua ei muuten naurata mikään Martta- tai Kerttuvauva tai taapero. Typer

Ilmeisesti sitten se viesti, jossa joku piti Georgea hirveänä nimenä, on poistettu. Mikä onkin ihan oikein. Minä itse olen se, jota nimi George huvitti. Ja minä ainakin olen koko ajan ollut iloisella mielellä, en ilkeällä.