Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi riidassa että onko mulla taas mania päällä

Vierailija
06.04.2025 |

Onko tuo ok sanoa noin? Rupesin itkemään, ei noteerannut mitenkään

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sulla mania päällä?

Vierailija
2/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se selvästikään kauhean väärässä ollut.... Ihan suoraan sanottuna ihan jokainen nainen kykenee noihin krokotiilin kyyneliin ja ihan jokainen nainen on käyttänyt noita krokotiilin kyyneliä että saisi miehen tekemään oman tahtonsa vaistaisesti niin kuin yksin nainen haluaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko? Jos ei niin sano ei. Miehelläsi tosin voi olla mulkkuus päällä nyt ja aina. Kustakin voipi olla päässä? 

Vierailija
4/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko bipossumi? Mistä riitelitte?

Vierailija
5/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se itkeminen auttaa? 

Vierailija
6/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko? Jos ei niin sano ei. Miehelläsi tosin voi olla mulkkuus päällä nyt ja aina. Kustakin voipi olla päässä? 

Ei ollut maniaa silloin eikä nytkään. Mulla on kyllä diagnoosi

Ap

7/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Riidan aikana heitetty kommentti toisen mt-sairaudesta on isku vyön alle. Jos sulla olisi mania päällä niin riidan aikana siitä sanomisesta ei olisi mitään hyötyä.

Keskustelkaa asiasta ja sopikaa tapa miten ja missä yhteydessä mies saa kysyä asiasta. Kun on mt-diagnoosi niin siihen liittyvä lääkitys voi siirtyä pois kohdaltaan eli itse huolenaiheelle on perusteet. Tavalle käyttää sitä aseena riidassa sen sijaan ei ole perustetta.

Jos vyön alle iskeminen keskustelusta huolimatta toistuu niin jss eli lähde pois suhteesta joka on muuttunut sinulle myrkylliseksi.

M60

Vierailija
8/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Riidan aikana heitetty kommentti toisen mt-sairaudesta on isku vyön alle. Jos sulla olisi mania päällä niin riidan aikana siitä sanomisesta ei olisi mitään hyötyä.

Keskustelkaa asiasta ja sopikaa tapa miten ja missä yhteydessä mies saa kysyä asiasta. Kun on mt-diagnoosi niin siihen liittyvä lääkitys voi siirtyä pois kohdaltaan eli itse huolenaiheelle on perusteet. Tavalle käyttää sitä aseena riidassa sen sijaan ei ole perustetta.

Jos vyön alle iskeminen keskustelusta huolimatta toistuu niin jss eli lähde pois suhteesta joka on muuttunut sinulle myrkylliseksi.

Sekopää on sekopää vaikka voissa paistaisi ja siihen ei mielistely ja todellisuuden peittely auta mitään

Vierailija
9/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sekopää on sekopää vaikka voissa paistaisi ja siihen ei mielistely ja todellisuuden peittely auta mitään"

Miksi mies ylipäänsä on suhteessa, jos pitää kumppaniaan sekopäänä?

Vierailija
10/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa.

Vierailija
11/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ole tarkkana, ap. Itse tiedät, mikä tilasi on. Paha kumppani voi pyrkiä käyttämään tietoa terveydentilastasi mitätöimiseesi ja kontrollointiisi. Jos tällaista epäilet, on aika harkita eroa. Pidä huolta itsestäsi.

Vierailija
12/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee kerran, tekee toistekin. Aina löytyy mies, joka haluaa rikkoa juuri Sinut. 

Jätä se. 

Vierailija
13/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ole tarkkana, ap. Itse tiedät, mikä tilasi on. Paha kumppani voi pyrkiä käyttämään tietoa terveydentilastasi mitätöimiseesi ja kontrollointiisi. Jos tällaista epäilet, on aika harkita eroa. Pidä huolta itsestäsi.

Joskus vuosia sitten sanoi hulluksi mua riidoissa ja naureskeli. Ei ole sitä nyt tehnyt. Tuo oli silloin kun sairastuin

Ap

Vierailija
14/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joskus vuosia sitten sanoi hulluksi mua riidoissa ja naureskeli. Ei ole sitä nyt tehnyt. Tuo oli silloin kun sairastuin

Ap

Sanon nyt suoraan, että kuulostaa paskalta tyypiltä.

Vierailija
15/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että sulla oli/on mania päällä.

16/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ja olet vuosia elämästäsi tuhlannut tuollaisen kanssa? Oikeesti?

JSS eli JÄTÄ SE SlKA

M60

Vierailija
17/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo riidan yhteydessä vähän mitätöivää, etenkin jos olet sanonut hänelle jostakin joka ei ole tuntunut susta hyvältä. Siis kritisoinut häntä jostakin. 

Vierailija
18/18 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kuulostaa epävakaalta sekopäältä.ei kukaan normaali ala kesken keskustelun itkemään ja mene sekaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan