Mies sanoi riidassa että onko mulla taas mania päällä
Onko tuo ok sanoa noin? Rupesin itkemään, ei noteerannut mitenkään
Kommentit (18)
Ei se selvästikään kauhean väärässä ollut.... Ihan suoraan sanottuna ihan jokainen nainen kykenee noihin krokotiilin kyyneliin ja ihan jokainen nainen on käyttänyt noita krokotiilin kyyneliä että saisi miehen tekemään oman tahtonsa vaistaisesti niin kuin yksin nainen haluaa
No onko? Jos ei niin sano ei. Miehelläsi tosin voi olla mulkkuus päällä nyt ja aina. Kustakin voipi olla päässä?
Oletko bipossumi? Mistä riitelitte?
Vierailija kirjoitti:
No onko? Jos ei niin sano ei. Miehelläsi tosin voi olla mulkkuus päällä nyt ja aina. Kustakin voipi olla päässä?
Ei ollut maniaa silloin eikä nytkään. Mulla on kyllä diagnoosi
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Riidan aikana heitetty kommentti toisen mt-sairaudesta on isku vyön alle. Jos sulla olisi mania päällä niin riidan aikana siitä sanomisesta ei olisi mitään hyötyä.
Keskustelkaa asiasta ja sopikaa tapa miten ja missä yhteydessä mies saa kysyä asiasta. Kun on mt-diagnoosi niin siihen liittyvä lääkitys voi siirtyä pois kohdaltaan eli itse huolenaiheelle on perusteet. Tavalle käyttää sitä aseena riidassa sen sijaan ei ole perustetta.
Jos vyön alle iskeminen keskustelusta huolimatta toistuu niin jss eli lähde pois suhteesta joka on muuttunut sinulle myrkylliseksi.
M60
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Riidan aikana heitetty kommentti toisen mt-sairaudesta on isku vyön alle. Jos sulla olisi mania päällä niin riidan aikana siitä sanomisesta ei olisi mitään hyötyä.
Keskustelkaa asiasta ja sopikaa tapa miten ja missä yhteydessä mies saa kysyä asiasta. Kun on mt-diagnoosi niin siihen liittyvä lääkitys voi siirtyä pois kohdaltaan eli itse huolenaiheelle on perusteet. Tavalle käyttää sitä aseena riidassa sen sijaan ei ole perustetta.
Jos vyön alle iskeminen keskustelusta huolimatta toistuu niin jss eli lähde pois suhteesta joka on muuttunut sinulle myrkylliseksi.
Sekopää on sekopää vaikka voissa paistaisi ja siihen ei mielistely ja todellisuuden peittely auta mitään
"Sekopää on sekopää vaikka voissa paistaisi ja siihen ei mielistely ja todellisuuden peittely auta mitään"
Miksi mies ylipäänsä on suhteessa, jos pitää kumppaniaan sekopäänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ole tarkkana, ap. Itse tiedät, mikä tilasi on. Paha kumppani voi pyrkiä käyttämään tietoa terveydentilastasi mitätöimiseesi ja kontrollointiisi. Jos tällaista epäilet, on aika harkita eroa. Pidä huolta itsestäsi.
Tekee kerran, tekee toistekin. Aina löytyy mies, joka haluaa rikkoa juuri Sinut.
Jätä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ole tarkkana, ap. Itse tiedät, mikä tilasi on. Paha kumppani voi pyrkiä käyttämään tietoa terveydentilastasi mitätöimiseesi ja kontrollointiisi. Jos tällaista epäilet, on aika harkita eroa. Pidä huolta itsestäsi.
Joskus vuosia sitten sanoi hulluksi mua riidoissa ja naureskeli. Ei ole sitä nyt tehnyt. Tuo oli silloin kun sairastuin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joskus vuosia sitten sanoi hulluksi mua riidoissa ja naureskeli. Ei ole sitä nyt tehnyt. Tuo oli silloin kun sairastuin
Ap
Sanon nyt suoraan, että kuulostaa paskalta tyypiltä.
Veikkaan että sulla oli/on mania päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ja olet vuosia elämästäsi tuhlannut tuollaisen kanssa? Oikeesti?
JSS eli JÄTÄ SE SlKA.
M60
No onhan tuo riidan yhteydessä vähän mitätöivää, etenkin jos olet sanonut hänelle jostakin joka ei ole tuntunut susta hyvältä. Siis kritisoinut häntä jostakin.
aloittaja kuulostaa epävakaalta sekopäältä.ei kukaan normaali ala kesken keskustelun itkemään ja mene sekaisin.
No onko sulla mania päällä?