Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän takia moni mies ei löydä naiskumppania

Vierailija
15.03.2025 |

Sinkkumiehillä, jotka ovat deittisovelluksissa kuten Tinder ja Bumble jne, on se harha, että siellä on runsaasti valinnanvaraa naisissa. Heistä tuntuu, että heillä on puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja he voivat halutessaan päästä treffeille ihan kenen vaan upean naisen kanssa että siitä vaan valitsemaan. Todellisuudessa moni on siellä ihan vaan "ikkunaostoksilla" katselemassa tarjontaa ja testaamassa markkina-arvoaan ja boostaamassa egoaan. 

Moni mies on myös ikään kuin nostanut itsensä jalustalle ja ajattelee, että kun hän itse on niin upea, niin myös tyttöystävän tulee olla 10/10. monella miehellä on näin ollen kilometrin mittainen kriteerilista siitä, millainen tulevan naisystävän tulee olla. Tyttöystävän pitää olla sitä, tätä ja tuota. Täytyy olla kaunis, hoikka, nuorempi, sporttinen, lapseton (vaikka miehellä itsellään olisi lapsia), hyvässä työssä ja vähintään keskituloinen. Jos ajattelee jotain keskikokoista kaupunkia, niin kuinka monta kriteerit täyttävää sinkkunaista sieltä löytyy? 

Moni tällainen mies ajattelee myös, että heti ensitreffeillä pitää kipinöidä ja tuntea syvää henkistä yhteyttä ja kemiaa ja jos näin ei tapahdu, niin ei edes haluta yrittää tutustua.

Ja jos joku upea mies löytääkin naisen, joka täyttää edes muutaman kohdan hänen kriteerilistallaan, niin hänelle saattaa muutaman kuukauden kuluttua hiipiä mieleen ajatus, että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että ä jospa minä kuitenkin löytäisin paremman naisen?".

Kommentit (230)

141/230 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunnista itseäni tuosta aloituksesta, mutta varmasti on tuollaisiakin miehiä. Mielestäni on ennemminkin tuollaisia naisia. Mitä kauniimpi ja hoikempi sitä paremmin hän on tietoinen markkina-arvostaan.

Eli väitän, että tämä on ihan molemminpuolista, eikä kummallakaan puolella ole sen helpompaa.

No joo, olet oikeassa, että sekä miehet että naiset ovat nirsoja parinvalinnassa.

Vierailija
142/230 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat niin kärsimättömiä deittaillessa, että heti jos ei tunne kipinää, niin ei edes haluta yrittää tutustua, kun jonossa on heti uusia naisia , jotka haluavat treffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/230 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehillä mitään kilometrin pituisia kriteerilistoja ole. Miesten kriteerit naiselle on nainen ja elossa, niistäkin voidaan tarvittaessa tinkiä.

Naisilla sen sijaan tunnetusti on vähintään sadan kohdan kriteerilista, joista monet kohdat ovat vielä keskenään ristiriidassa ja täten mahdottomia.

No onpas ihanan romanttista. Voiskohan tässä olla syy miksi naista ei löydy? 

Vierailija
144/230 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen näkökulmaa asioihin.

Mulla oli vähän vaikeeta löytää fiksua seuraa treffeille, kun olin sinkku. Suurin osa etsi pelkkää seksiseuraa ja tähän miehillä liittyy se, ettei viitsitä nähdä yhtään vaivaa, etten mä nyt vaan ala luulee mitään.

Mulle silloin kovasti pari kaveria vihjaili, että mulla on rima liian korkealla ja se ongelma on vaan siinä. Mutta mulle oikeasti kelpas lihava, laiha, lyhyt, pitkä, kaljuuntunut, pitkätukkainen, ei niin komea, melkeinpä mikä vaan, mutta ei sillä kauheasti ollut mitään eroa siinä, ettei kelvannut kuin kerran panoksi. Että on näitä naisissakin. Ei se todellakaan niin mene, että nainen ku nainen saa seuraa.

Ja kun joku nyt kuitenkin kysyy, niin en ole lihava, yh ja muutenkin sellaset "perusjutut" oli ok.

Omista tinderissä olevista miespuolisista kavereista ehkä 80% haluaisi suhteen ja 20% vain kevyttä haus

Jos joku niistä 80% alkaisikin saamaan matcheja, niin eiköhän sitäkin yhtäkkiä alkaisi kiinnostelemaan hauskanpito. Etenkin mieillä jotka eivät ole tottunut naisten huomioon menee tosi herkästi päähän se jos yhtäkkiä vähän huomioa saakin.

Vierailija
145/230 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^hyvä analyysi.

Vierailija
146/230 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden syiden takia mies ei löydä kumppania.

Vierailija
147/230 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
148/230 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei suostu enää kulissiin. Penisrööriroopeja. Lapsi pykätty surkeesti 1 min. Ero. Håmåt.

Vierailija
149/230 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjamarkkinat 😃😂

Vierailija
150/230 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on apex fallacy päällä ns. 'on steroids' tilassa.

Hän näkee vain chadit ja on päätellyt, että chadit = miehet. Muut miehet eivät saa mitään. Miten miehet voisivat kuvitella olevansa vallan kahvassa, kun eivät saa mätsejä yhtään?

Amerikkalaismies dokumentoi kokeen, jossa pitkä ja hoikka yliopisto-opiskelija antoi naisille kymmeniä tuhansia tykkäyksiä. Hän ei päässyt edes treffeille. 

Vierailija
151/230 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on apex fallacy päällä ns. 'on steroids' tilassa.

Hän näkee vain chadit ja on päätellyt, että chadit = miehet. Muut miehet eivät saa mitään. Miten miehet voisivat kuvitella olevansa vallan kahvassa, kun eivät saa mätsejä yhtään?

Amerikkalaismies dokumentoi kokeen, jossa pitkä ja hoikka yliopisto-opiskelija antoi naisille kymmeniä tuhansia tykkäyksiä. Hän ei päässyt edes treffeille. 

Ja koska amerikkalaismies on mies, tietenkin hän tulkitsee että naiset ovat rikki. Miehissä ei ole kerta kaikkiaan mitään vikaa. Naisille vain pitäisi nyt selittää miten hyviä miehiä nämä ovat.

Vierailija
152/230 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en löydä vain ja ainoastaan siitä syystä että en edes etsi. En halua seuraa. Viihdyn paremmin yksin 👍

Vierailija
153/230 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
154/230 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne naiset on niitä, jotka mieletöntä kipinöintiä heti odottavat.

Vierailija
155/230 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olla deittisovelluksessa. Siellä pärjää vain ulkonäöltään komeimmat ja kauneimmat.

156/230 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
157/230 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistaako kukaan mies itsensä tuosta aloituksesta?

Ap

Itse en ainakaan tunnista. 

T. 38v Sinkku mies, joka ei saa mitään Tinderistä

Vierailija
158/230 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistaako kukaan mies itsensä tuosta aloituksesta?

Ap

Ei tunnista. Kuvasit naisten käytöstä. Tavan miehellä ei ole valinnanvaraa ja hän tiedostaa sen kyllä.

Ei pidä paikkaansa. Jos tavan miehellä ei olisi valinnanvaraa, ei hän silloin olisi nirso parinvallinnassa.

Vierailija
159/230 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
160/230 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olla deittisovelluksessa. Siellä pärjää vain ulkonäöltään komeimmat ja kauneimmat.

Höpö höpö. Ei sellaista suomursunaista olekaan, etteikö hän saisi tykkäyksiä noissa paikoissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän