Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän takia moni mies ei löydä naiskumppania

Vierailija
15.03.2025 |

Sinkkumiehillä, jotka ovat deittisovelluksissa kuten Tinder ja Bumble jne, on se harha, että siellä on runsaasti valinnanvaraa naisissa. Heistä tuntuu, että heillä on puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja he voivat halutessaan päästä treffeille ihan kenen vaan upean naisen kanssa että siitä vaan valitsemaan. Todellisuudessa moni on siellä ihan vaan "ikkunaostoksilla" katselemassa tarjontaa ja testaamassa markkina-arvoaan ja boostaamassa egoaan. 

Moni mies on myös ikään kuin nostanut itsensä jalustalle ja ajattelee, että kun hän itse on niin upea, niin myös tyttöystävän tulee olla 10/10. monella miehellä on näin ollen kilometrin mittainen kriteerilista siitä, millainen tulevan naisystävän tulee olla. Tyttöystävän pitää olla sitä, tätä ja tuota. Täytyy olla kaunis, hoikka, nuorempi, sporttinen, lapseton (vaikka miehellä itsellään olisi lapsia), hyvässä työssä ja vähintään keskituloinen. Jos ajattelee jotain keskikokoista kaupunkia, niin kuinka monta kriteerit täyttävää sinkkunaista sieltä löytyy? 

Moni tällainen mies ajattelee myös, että heti ensitreffeillä pitää kipinöidä ja tuntea syvää henkistä yhteyttä ja kemiaa ja jos näin ei tapahdu, niin ei edes haluta yrittää tutustua.

Ja jos joku upea mies löytääkin naisen, joka täyttää edes muutaman kohdan hänen kriteerilistallaan, niin hänelle saattaa muutaman kuukauden kuluttua hiipiä mieleen ajatus, että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että ä jospa minä kuitenkin löytäisin paremman naisen?".

Kommentit (207)

Vierailija
101/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehillä mitään kilometrin pituisia kriteerilistoja ole. Miesten kriteerit naiselle on nainen ja elossa, niistäkin voidaan tarvittaessa tinkiä.

Naisilla sen sijaan tunnetusti on vähintään sadan kohdan kriteerilista, joista monet kohdat ovat vielä keskenään ristiriidassa ja täten mahdottomia.

Siis yritätkö päteä sillä että sinä et edes välitä onko nainen elossa? Minkä helvetin takia kukaan nainen haluaisi edes olla samalla planeetalla kanssasi, saati parisuhteessa.

Olipa karmiva ajatus, ettei edes sillä ole väliä, olenko elossa vai en. 🥶

Vierailija
102/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Ainakin itse olen huomannut, että Tinderissä pyörii koko ajan ne samat mies profiilit. Ei heille varmaan sitten kelpaa kukaan tavallinen nainen.

Eihän tinder ole mikään elämänkumppanin etsintäsovellus vaan sieltä haetaan vain sitä yhtä asiaa. 

Milloinka tajuaisitte tämän? 

Moni pari on tavannut Tinderissä. 

Suurin osa pareista on tavannut toisensa ihan oikeassa elämässä. Tinderissä tavanneet ovat pieni vähemmistö, koska se on vain panoja varten. Siksi siellä pyörii ne samat ihmiset vuosia.

Miksi miehet itkee jatkuvasti pillunpuutetta, jos kerta Tinderistä sitä saa?

Turha väittää että vaan to

Samoin uhoavat, että jos et anna, lähden vieraisiin. Saavat siis ilmeisen helposti. Case closed.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta huomaa miten pihalla naiset ovat miesten elämästä. Naisten mainostettu empatiakyky rajoittuu omaan sukupuoleen. 

Vierailija
104/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Ainakin itse olen huomannut, että Tinderissä pyörii koko ajan ne samat mies profiilit. Ei heille varmaan sitten kelpaa kukaan tavallinen nainen.

Samat naisprofiilit myös pyörivät deittisivuistoilla. Useimmiten he etsivät huomattavasti itseään nuorempaa miestä.

Aina kun luen näitä juttuja Tinderistä, saan käsityksen että siellä pyörii jotain lataamo porukkaa, tai kaikki on vähintään heikkolahjaisia. 

Ei voi olla ihan normaaliälyinen ihminen, jos vuodesta toiseen pelaa jotain Tinderiä. 

Vierailija
105/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta huomaa miten pihalla naiset ovat miesten elämästä. Naisten mainostettu empatiakyky rajoittuu omaan sukupuoleen. 

Te miehet mainostatte naisten empatiakykyä. Jotta voisitte kiristää itsellenne hoivaa jota ette missään nimessä ansaitse. Kohtelette naisia niin hirveästi että todellakaan ette ansaitse edes kohteliasta käytöstä naisilta.

Vierailija
106/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistaako kukaan mies itsensä tuosta aloituksesta?

Ap

Tunnistan vain naiset tuosta aloituksesta. Me miehet haluamme parisuhteen ja sitoudumme heti kun sopiva löytyy. Naiset pitävät jalkaa oven välissä ja ahdistuvat alkuhuuman jälkeen.

Vierailija
107/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tunnistan vain naiset tuosta aloituksesta. Me miehet haluamme parisuhteen ja sitoudumme heti kun sopiva löytyy. Naiset pitävät jalkaa oven välissä ja ahdistuvat alkuhuuman jälkeen.

Tietenkin te sitoudutte siihen että saatte ilmaiset kodinhoitopalvelut, ilmaista terapiaa ja korkeamman statuksen. Miksi ihmeessä te haluaisitte pois täysihoidosta?

Vierailija
108/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan tuo kantaporukka ovat niin hankalaa ja epäviehättävää väkeä, että joutuvat palaamaan tarjolle säännöllisesti, jos jonkun välillä löytävät. Katkeroituvat vielä matkalla. 

Ja tiedät tämän koska olet itse niin pitkään ollut siellä Tinderissä. Samaa kantaporukkaa siis.

Vierailija
109/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin.Tämä asetelma on täysin epäreilu. Jos haluaa jotain, pitää myös itse tarjota jotain vastineeksi. Jos mies joutuu kehittämään itseään, pitämään huolta kunnostaan ja menestymään elämässä saadakseen tasokkaan naisen, miksi naisen ei pitäisi tehdä samoin? Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan.

Kukaan ei voi vaatia mitään ja jokainen voi ihan itse päättää millaisilla kriteereillä kumppania etsii. Jos on epärealistiset toiveet niin jää varmaan y

Sitäpaitsi jotkut miehet (urheilullisetkin) oikeasti haluavat pullukan, jotkut jopa lihavan naisen. Miksi sellaiset miehet eivät saisi ap:n mielestä saada toivomaansa, vaan heidän pitäisi tyytyä itsensä kaltaiseen urheilulliseen naiseen?

Veljeni on tällainen urheilullinen mies, joka tykkää pullukoista/lievästi ylipainoisista naisista. Makunsa kullakin.

Vierailija
110/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meidän tarvi olla sen empaattisempia, kuin teidänkään. 😊

Ps. Empatia ei tarkoita säälipildeä tai kynnysmatoksi alentumista

Vierailija
111/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tietenkin te sitoudutte siihen että saatte ilmaiset kodinhoitopalvelut, ilmaista terapiaa ja korkeamman statuksen. Miksi ihmeessä te haluaisitte pois täysihoidosta?

Miehelle sitoutuminen tarkoittaa sitä, että hän vain on olemassa. Vaikka pettää, niin silloinkin on sitoutunut omasta mielestään.

Vierailija
112/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitäpaitsi jotkut miehet (urheilullisetkin) oikeasti haluavat pullukan, jotkut jopa lihavan naisen. Miksi sellaiset miehet eivät saisi ap:n mielestä saada toivomaansa, vaan heidän pitäisi tyytyä itsensä kaltaiseen urheilulliseen naiseen?

Veljeni on tällainen urheilullinen mies, joka tykkää pullukoista/lievästi ylipainoisista naisista. Makunsa kullakin."

Tarkoitat varmaan kurvikasta. Eli tiimalasivartaloa. Et ylipainoa sinällään.

Vierailija
113/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehillä mitään kilometrin pituisia kriteerilistoja ole. Miesten kriteerit naiselle on nainen ja elossa, niistäkin voidaan tarvittaessa tinkiä.

Naisilla sen sijaan tunnetusti on vähintään sadan kohdan kriteerilista, joista monet kohdat ovat vielä keskenään ristiriidassa ja täten mahdottomia.

Minä olen käynyt alkuvuoden aikana viisillä treffeillä, eikä kukaan noista miehistä ole halunnut tavata minua uudestaan. Ei kemiaa, kuulemma.

🤷

Kerron sinulle nyt salaisuuden:

Kemia = ulkonäkö

Vaan kun ei se ole. Olisipa helppoa, jos näin olisi.

Komea mies

Vierailija
114/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei pääse treffeille koska tavis naiset haluaa komeita top 10 miehiä eikä tavis miehiä. Tavis naiset antaa usein pakit samantasoiselle. Tiedän koska olen saanut ainakin 500 kertaa pakit naisilta. Olen tavallinen duunari, tienaan 2100 kk, lähes normaalipainoinen mutta en pääse treffeille ollenkaan.

500 pakit? Olet siis epätoivoinen ja sulle kelpaa kuka tahansa nainen, hänen persoonasta, arvoista, ajatuksista  ja unelmista viis.

Vierailija
115/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te miehet mainostatte naisten empatiakykyä. Jotta voisitte kiristää itsellenne hoivaa jota ette missään nimessä ansaitse. Kohtelette naisia niin hirveästi että todellakaan ette ansaitse edes kohteliasta käytöstä naisilta.

Empatiakyky tarkoittaa kykyä asettautua toisen asemaan. Ei se mitään hoitoa tarkoita. Hämmentävän iso osuus naisista ei ymmärrä miesten elämästä tai miesten haasteista tolkun häivää. Meille toitotetaan vaan mediassa naisten ongelmista ja naisiin kohdistuvasta syrjinnästä osittain siksi, koska sitä aihetta on tutkittu niin paljon enemmän. Resurssit on käytetty naistutkimukseen. Mutta osittain myös siksi, koska naisia ja lapsia pidetään lähtökohtaisesti arvokkaina, miehiä pidetään arvokkaina vasta kun he ovat jotain saavuttaneet. Siksi naisten (ja hyvin pärjäävän miesten) vastaus miesten ongelmiin on yleensä: Ryhdistädy! Syy on itsessäsi!

Vierailija
116/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaki-nainen on henkilökohtaisen taloudenpidon turma.

Irtonumerot käyvät kestotilausta halvemmaksi ja niistä on paljon enemmän iloa.

Vierailija
117/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käynyt alkuvuoden aikana viisillä treffeillä, eikä kukaan noista miehistä ole halunnut tavata minua uudestaan. Ei kemiaa, kuulemma.

🤷

Kerron sinulle nyt salaisuuden:

Kemia = ulkonäkö

Ei ole. Jos näin olisi, naiset jahtaisivat 18-vuotiaita puppelipoikia, niin kuin miehet jahtaavat nuorempia naisia. Fyysisellä perimällä on arvo, mutta henkisellä suurempi. Lisäksi fyysisessäkin voi o

Jep. Ääni, feromonit, molemmin puolinen flirtti, samalla aaltopituudella oleminen, toisen viehättävänä pitäminen, mahdolliset yhteiset kokemukset tai kiinnostuksenaiheet, eli yhteenkuuluvuuden tunne. Siitä se kemia lähtee.

Vierailija
118/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empatiakyky tarkoittaa kykyä asettautua toisen asemaan. Ei se mitään hoitoa tarkoita. Hämmentävän iso osuus naisista ei ymmärrä miesten elämästä tai miesten haasteista tolkun häivää. Meille toitotetaan vaan mediassa naisten ongelmista ja naisiin kohdistuvasta syrjinnästä osittain siksi, koska sitä aihetta on tutkittu niin paljon enemmän. Resurssit on käytetty naistutkimukseen. Mutta osittain myös siksi, koska naisia ja lapsia pidetään lähtökohtaise

Saat käyttää äänesi nostaaksesi esiin miesten kohtaamaa syrjintää. Ihan vapaasti.

Mutta se ei ole syrjintää kummaltakaan sukupuolelta, ettei halua suhteeseen tai seksiä toisen kanssa.

Vierailija
119/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meidän tarvi olla sen empaattisempia, kuin teidänkään. 😊

Ps. Empatia ei tarkoita säälipildeä tai kynnysmatoksi alentumista

Yleisesti ottaen naiset ovat paljon vähemmän empaattisia kuin miehet, sillä empatiakyky korreloi älykkyyden kanssa.

Naiset ovat julmempia ja raaempia ja vailla tilanneharkintaa.

Naista ei saisi ikinä päästää esimiesasemaan!

Vierailija
120/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sitäpaitsi jotkut miehet (urheilullisetkin) oikeasti haluavat pullukan, jotkut jopa lihavan naisen. Miksi sellaiset miehet eivät saisi ap:n mielestä saada toivomaansa, vaan heidän pitäisi tyytyä itsensä kaltaiseen urheilulliseen naiseen?

Veljeni on tällainen urheilullinen mies, joka tykkää pullukoista/lievästi ylipainoisista naisista. Makunsa kullakin."

Tarkoitat varmaan kurvikasta. Eli tiimalasivartaloa. Et ylipainoa sinällään.

Mainitsin jo lievän ylipainon, eli tyyliin 5-10kg ylimääräistä. En tiedä tykkääkö hän niinkään juuri tiimavartalosta, mutta hän tuntuu olevan mieltynyt muhkeaan takapuoleen. Ei hänkään jättimäisistä naisista tykkää, mutta niilläkin on vankat fanikuntansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan