Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämän takia moni mies ei löydä naiskumppania

Vierailija
15.03.2025 |

Sinkkumiehillä, jotka ovat deittisovelluksissa kuten Tinder ja Bumble jne, on se harha, että siellä on runsaasti valinnanvaraa naisissa. Heistä tuntuu, että heillä on puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja he voivat halutessaan päästä treffeille ihan kenen vaan upean naisen kanssa että siitä vaan valitsemaan. Todellisuudessa moni on siellä ihan vaan "ikkunaostoksilla" katselemassa tarjontaa ja testaamassa markkina-arvoaan ja boostaamassa egoaan. 

Moni mies on myös ikään kuin nostanut itsensä jalustalle ja ajattelee, että kun hän itse on niin upea, niin myös tyttöystävän tulee olla 10/10. monella miehellä on näin ollen kilometrin mittainen kriteerilista siitä, millainen tulevan naisystävän tulee olla. Tyttöystävän pitää olla sitä, tätä ja tuota. Täytyy olla kaunis, hoikka, nuorempi, sporttinen, lapseton (vaikka miehellä itsellään olisi lapsia), hyvässä työssä ja vähintään keskituloinen. Jos ajattelee jotain keskikokoista kaupunkia, niin kuinka monta kriteerit täyttävää sinkkunaista sieltä löytyy? 

Moni tällainen mies ajattelee myös, että heti ensitreffeillä pitää kipinöidä ja tuntea syvää henkistä yhteyttä ja kemiaa ja jos näin ei tapahdu, niin ei edes haluta yrittää tutustua.

Ja jos joku upea mies löytääkin naisen, joka täyttää edes muutaman kohdan hänen kriteerilistallaan, niin hänelle saattaa muutaman kuukauden kuluttua hiipiä mieleen ajatus, että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että ä jospa minä kuitenkin löytäisin paremman naisen?".

Kommentit (230)

Vierailija
221/230 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Ainakin itse olen huomannut, että Tinderissä pyörii koko ajan ne samat mies profiilit. Ei heille varmaan sitten kelpaa kukaan tavallinen nainen.

Mikäköhän siinä on että ihmisille on niin pirun vaikeaa ymmärtää että tinder on voittoa tavoitteleva yritys. Ei ole heidän etunsa mukaista saataa pareja yhteen, hehän lopettaisivat apin käyttämisen! Ne haluaa että sa maksat +plus tilistä tai miksi sitä kutsutaankaan, swaippailet koko päivän. 

Vain häiriintyneet ja erittäin tyhmät yksilöt käyttävät tinderiä.

Vierailija
222/230 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis kun palstamamma saa oman tasoisiaan miehiä, niin hän syyttää niitä top 5 -miehiä siitä että saavat valita naisensa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/230 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistaako kukaan mies itsensä tuosta aloituksesta?

Ap

Itse en ainakaan tunnista. 

T. 38v Sinkku mies, joka ei saa mitään Tinderistä

Mitä tarkoitat tuolla, että et saa mitään Tinderistä? Ai mitään 10/10 -naisia et saa mutta tavallisia naisia saisit?

Eiköhän tuo ole perinteinen valittava mies. Missit ja supermallit eivät kiinnostu, shokkivärjätyt lihavat naiset kyllä :D

ööh... mitä muuta kaljuuntuva keskivartalolihava mies luulee saavansa?

Vierailija
224/230 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistaako kukaan mies itsensä tuosta aloituksesta?

Ap

Ap on trolli, joka jauhaa tätä samaa.  Nyt trolli upposi.

harva mies myöntää itselleen sitä, ettö on oikeasti tosi nirso parinvalinnassa. 

Vierailija
225/230 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Ainakin itse olen huomannut, että Tinderissä pyörii koko ajan ne samat mies profiilit. Ei heille varmaan sitten kelpaa kukaan tavallinen nainen.

Mikäköhän siinä on että ihmisille on niin pirun vaikeaa ymmärtää että tinder on voittoa tavoitteleva yritys. Ei ole heidän etunsa mukaista saataa pareja yhteen, hehän lopettaisivat apin käyttämisen! Ne haluaa että sa maksat +plus tilistä tai miksi sitä kutsutaankaan, swaippailet koko päivän. 

Jos ihmiset ei tapaisi tinderin kautta, niin tuskin se olisi niin suosittu. Tosin nykyään se alkaa olemaan narsististen naisten kullankaivuuta, eli sinne on alkanut tulemaan hirveästi naisia, jotka etsii pitkäaikaista parisuhdetta ja jopa avioliittoa.

Vierailija
226/230 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Jos ihmiset ei tapaisi tinderin kautta, niin tuskin se olisi niin suosittu. Tosin nykyään se alkaa olemaan narsististen naisten kullankaivuuta, eli sinne on alkanut tulemaan hirveästi naisia, jotka etsii pitkäaikaista parisuhdetta ja jopa avioliittoa.

Naiset ovat kyllä todella harhaisia kuvitellessaan, että miehet haluaisivat mitään parisuhteita ja avioliittoja! Irtosuhteiden perässä miehet ovat. Voisivat naiset jo luopua prinsessahaaveistaan ja todeta, ettei yksikään mies ei tule heitä rakastamaan! 

Vierailija
227/230 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Narsistinen mies itkee kun ei saa itselleen bang-maidia :D Pyydä äitiä laittamaan velliä niin tulee parempi mieli.

Vierailija
228/230 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänä vuonna saanut noin 250 tykkäystä . Ongelmana ettei yksikään nainen halua jutella vaikka olis matchattu. Tai vaihtaa muutaman Sanan ja sen jälkeen katoaa. Tarjontaa ilmeisesti liikaa. 

Vierailija
229/230 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaikki eivät halua vakituista kumppania. 

Vierailija
230/230 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tänä vuonna saanut noin 250 tykkäystä . Ongelmana ettei yksikään nainen halua jutella vaikka olis matchattu. Tai vaihtaa muutaman Sanan ja sen jälkeen katoaa. Tarjontaa ilmeisesti liikaa. 

tai sitten olet tylsä lörtsy? Ei sillä ulkonäöllä ole siinä vaiheessa paljon väliä kun sinut on jo todettu tuppisuu-ukoksi. Ei kukaan nainen halua miestä vain sen takia että olis joku jonka kanssa katella telkkaria enää :D Miehet ei ole vieläkään heränneet siihen todellisuuteen että naisilla on paljon menetettävää huonon miehen kanssa kun miehellä on vain saatavaa ihan kenen tahansa naisen kanssa.