Tämän takia moni mies ei löydä naiskumppania
Sinkkumiehillä, jotka ovat deittisovelluksissa kuten Tinder ja Bumble jne, on se harha, että siellä on runsaasti valinnanvaraa naisissa. Heistä tuntuu, että heillä on puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja he voivat halutessaan päästä treffeille ihan kenen vaan upean naisen kanssa että siitä vaan valitsemaan. Todellisuudessa moni on siellä ihan vaan "ikkunaostoksilla" katselemassa tarjontaa ja testaamassa markkina-arvoaan ja boostaamassa egoaan.
Moni mies on myös ikään kuin nostanut itsensä jalustalle ja ajattelee, että kun hän itse on niin upea, niin myös tyttöystävän tulee olla 10/10. monella miehellä on näin ollen kilometrin mittainen kriteerilista siitä, millainen tulevan naisystävän tulee olla. Tyttöystävän pitää olla sitä, tätä ja tuota. Täytyy olla kaunis, hoikka, nuorempi, sporttinen, lapseton (vaikka miehellä itsellään olisi lapsia), hyvässä työssä ja vähintään keskituloinen. Jos ajattelee jotain keskikokoista kaupunkia, niin kuinka monta kriteerit täyttävää sinkkunaista sieltä löytyy?
Moni tällainen mies ajattelee myös, että heti ensitreffeillä pitää kipinöidä ja tuntea syvää henkistä yhteyttä ja kemiaa ja jos näin ei tapahdu, niin ei edes haluta yrittää tutustua.
Ja jos joku upea mies löytääkin naisen, joka täyttää edes muutaman kohdan hänen kriteerilistallaan, niin hänelle saattaa muutaman kuukauden kuluttua hiipiä mieleen ajatus, että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että ä jospa minä kuitenkin löytäisin paremman naisen?".
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistaako kukaan mies itsensä tuosta aloituksesta?
Ap
Ei tunnista. Kuvasit naisten käytöstä. Tavan miehellä ei ole valinnanvaraa ja hän tiedostaa sen kyllä.
Ei pidä paikkaansa. Jos tavan miehellä ei olisi valinnanvaraa, ei hän silloin olisi nirso parinvallinnassa.
Vähän väärä tulkinta.
Mies on nirso koska sillä ei ole mitään tarvetta naiselle.
Mitä nainen tuo pöydälle nykyään? Pelkkiä vaatimuksia ja riskejä.
Ei vaivan arvoista, sanoo 70% miehistä. Jäljelle jää ne joita naiset haukkuvat (20%) ja se 10% joille tuo em. 20% on kovin katkera.
Suurin osa pariutumisikäisistä miehistä ei välitä koko tilanteesta, ne nauttii elämästään.
Yhdeksän sivua oksennusta ja miesvihaa, mutta tämä kiltti mies saa tänä iltana silti pilua naiselta joka saisi ulkoisesti kymmenen kertaa komeampiakin miehiä. Nautimme toisistamme ja makustelemme toisiamme tänään oikein urakalla.
Vierailija kirjoitti:
Yhdeksän sivua oksennusta ja miesvihaa, mutta tämä kiltti mies saa tänä iltana silti pilua naiselta joka saisi ulkoisesti kymmenen kertaa komeampiakin miehiä. Nautimme toisistamme ja makustelemme toisiamme tänään oikein urakalla.
Eipä naisista muuhun ole kuin vihaamaan miehiä.
Sitten ne katkeroituu kun niiden elämän ainoa tarkoitus jää totetutumatta.
Kaikesta samaa mieltä, mutta ei tuo kuvailemasi ole vain miesten vaiva vaan sitä samaa esiintyy myös naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Itse en ainakaan tunnista.
T. 38v Sinkku mies, joka ei saa mitään Tinderistä
Mitä tarkoitat tuolla, että et saa mitään Tinderistä? Ai mitään 10/10 -naisia et saa mutta tavallisia naisia saisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Itse en ainakaan tunnista.
T. 38v Sinkku mies, joka ei saa mitään Tinderistä
Mitä tarkoitat tuolla, että et saa mitään Tinderistä? Ai mitään 10/10 -naisia et saa mutta tavallisia naisia saisit?
Minulla on tällä hetkellä siellä 9 saatua tykkäystä. Näistä tykkääjistä 5 on sairaalloisen ylipainoisia naisia, 1 on transseksuaali, ja 3 on aasialaisia, jotka asuvat Aasiassa.
Vastasiko tämä kysymykseesi?
^ asutko sä sitten jollain pienellä paikkakunnalla, jossa asuu vain vähän sinkkunaisia?
Liian pitkä höpötys, en lukenut.
Vierailija kirjoitti:
^ asutko sä sitten jollain pienellä paikkakunnalla, jossa asuu vain vähän sinkkunaisia?
En. Asun Helsingissä.
Herranjestas sentään, valtaosalla Tinderissä olevista miehistä on vaikeuksia saada edes yksi tykkäys naiselta, saati sitten match. Joten ei, kukaan mies ei kuvittele, että heillä on Tinderissä tai missään muuallakaan deittisovelluksessa valinnanvaraa.
LouLou kirjoitti:
Ainakin itse olen huomannut, että Tinderissä pyörii koko ajan ne samat mies profiilit. Ei heille varmaan sitten kelpaa kukaan tavallinen nainen.
Taitaa olla niin päin, että ongelma on niissä miehissä. Eivät vaan ole parisuhdematskua ja joutuvat heti takaisin kiertoon, kun nainen on hetken saanut heihin tutustua ja todennut, että ei kiitos.
Nainen joka joutuu turvautumaan Tinderiin miehen saadakseen...
noh... ei ole mikään saalis
Mun sinkulla kaverimiehellä on vain yksi kriteeri naiselle: "Haluaisin vain jonkun, joka haluaa juuri minut eikä ketään muuta"
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka joutuu turvautumaan Tinderiin miehen saadakseen...
noh... ei ole mikään saalis
Miksi Tineriin turvautuva mieskään siis olisi saalis?
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Ainakin itse olen huomannut, että Tinderissä pyörii koko ajan ne samat mies profiilit. Ei heille varmaan sitten kelpaa kukaan tavallinen nainen.
Taitaa olla niin päin, että ongelma on niissä miehissä. Eivät vaan ole parisuhdematskua ja joutuvat heti takaisin kiertoon, kun nainen on hetken saanut heihin tutustua ja todennut, että ei kiitos.
Mä oon sellainen nainen, joka on vuosien mittaan kokeillut Tinderiä useammankin kerran. En siellä kovin pitkään viihdy, kun vastaan tulee liikaa valehtelijoita. Suomalaisille en tunnu kelpaavan lainkaan, vaikka olen hoikka, lapseton, koulutettu ja varallisuuttakin löytyy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei tunnista. Kuvasit naisten käytöstä. Tavan miehellä ei ole valinnanvaraa ja hän tiedostaa sen kyllä.
Ei pidä paikkaansa. Jos tavan miehellä ei olisi valinnanvaraa, ei hän silloin olisi nirso parinvallinnassa.
Vähän väärä tulkinta.
Mies on nirso koska sillä ei ole mitään tarvetta naiselle.
Mitä nainen tuo pöydälle nykyään? Pelkkiä vaatimuksia ja riskejä.
Ei vaivan arvoista, sanoo 70% miehistä. Jäljelle jää ne joita naiset haukkuvat (20%) ja se 10% joille tuo em. 20% on kovin katkera.
Suurin osa pariutumisikäisistä miehistä ei välitä koko tilanteesta, ne nauttii elämästään.
Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista ... 😂
Tunnetko itse yhtään naista joka suostuisi tekemään yhtään mitään itse jos on mahdollisuus teettää se jollain toisella(miehellä)? Itse en tunne