Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän takia moni mies ei löydä naiskumppania

Vierailija
15.03.2025 |

Sinkkumiehillä, jotka ovat deittisovelluksissa kuten Tinder ja Bumble jne, on se harha, että siellä on runsaasti valinnanvaraa naisissa. Heistä tuntuu, että heillä on puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja he voivat halutessaan päästä treffeille ihan kenen vaan upean naisen kanssa että siitä vaan valitsemaan. Todellisuudessa moni on siellä ihan vaan "ikkunaostoksilla" katselemassa tarjontaa ja testaamassa markkina-arvoaan ja boostaamassa egoaan. 

Moni mies on myös ikään kuin nostanut itsensä jalustalle ja ajattelee, että kun hän itse on niin upea, niin myös tyttöystävän tulee olla 10/10. monella miehellä on näin ollen kilometrin mittainen kriteerilista siitä, millainen tulevan naisystävän tulee olla. Tyttöystävän pitää olla sitä, tätä ja tuota. Täytyy olla kaunis, hoikka, nuorempi, sporttinen, lapseton (vaikka miehellä itsellään olisi lapsia), hyvässä työssä ja vähintään keskituloinen. Jos ajattelee jotain keskikokoista kaupunkia, niin kuinka monta kriteerit täyttävää sinkkunaista sieltä löytyy? 

Moni tällainen mies ajattelee myös, että heti ensitreffeillä pitää kipinöidä ja tuntea syvää henkistä yhteyttä ja kemiaa ja jos näin ei tapahdu, niin ei edes haluta yrittää tutustua.

Ja jos joku upea mies löytääkin naisen, joka täyttää edes muutaman kohdan hänen kriteerilistallaan, niin hänelle saattaa muutaman kuukauden kuluttua hiipiä mieleen ajatus, että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että ä jospa minä kuitenkin löytäisin paremman naisen?".

Kommentit (230)

Vierailija
121/230 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sitäpaitsi jotkut miehet (urheilullisetkin) oikeasti haluavat pullukan, jotkut jopa lihavan naisen. Miksi sellaiset miehet eivät saisi ap:n mielestä saada toivomaansa, vaan heidän pitäisi tyytyä itsensä kaltaiseen urheilulliseen naiseen?

Veljeni on tällainen urheilullinen mies, joka tykkää pullukoista/lievästi ylipainoisista naisista. Makunsa kullakin."

Tarkoitat varmaan kurvikasta. Eli tiimalasivartaloa. Et ylipainoa sinällään.

Mainitsin jo lievän ylipainon, eli tyyliin 5-10kg ylimääräistä. En tiedä tykkääkö hän niinkään juuri tiimavartalosta, mutta hän tuntuu olevan mieltynyt muhkeaan takapuoleen. Ei hänkään jättimäisistä naisista tykkää, mutta niilläkin on vankat fanikuntansa.

Jotakin uutta auringon alla? 

Vierailija
122/230 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sitäpaitsi jotkut miehet (urheilullisetkin) oikeasti haluavat pullukan, jotkut jopa lihavan naisen. Miksi sellaiset miehet eivät saisi ap:n mielestä saada toivomaansa, vaan heidän pitäisi tyytyä itsensä kaltaiseen urheilulliseen naiseen?

Veljeni on tällainen urheilullinen mies, joka tykkää pullukoista/lievästi ylipainoisista naisista. Makunsa kullakin."

Mainitsin jo lievän ylipainon, eli tyyliin 5-10kg ylimääräistä. En tiedä tykkääkö hän niinkään juuri tiimavartalosta, mutta hän tuntuu olevan mieltynyt muhkeaan takapuoleen. Ei hänkään jättimäisistä naisista tykkää, mutta niilläkin on vankat fanikuntansa.

Ulkonäkökriteeri tuokin on. Tiputtaa kapeapeppuiset pois. Ei mitään suvaitsevaisempaa, vaan kriteeri siinä missä joku muukin ulkonäköpiirre.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/230 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoinen ja jopa laihakin  voi olla kurvikas. Samoin ylipainoinen. Todella lihavat harvemmin omaavat erottuvan vyötärön.

Vierailija
124/230 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jep. Ääni, feromonit, molemmin puolinen flirtti, samalla aaltopituudella oleminen, toisen viehättävänä pitäminen, mahdolliset yhteiset kokemukset tai kiinnostuksenaiheet, eli yhteenkuuluvuuden tunne. Siitä se kemia lähtee"

Mä lisäisin vielä huumorintajun synkkaamisen. Eli saadaan toinen nauramaan.

Vierailija
125/230 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista itseäni tuosta aloituksesta, mutta varmasti on tuollaisiakin miehiä. Mielestäni on ennemminkin tuollaisia naisia. Mitä kauniimpi ja hoikempi sitä paremmin hän on tietoinen markkina-arvostaan.

Eli väitän, että tämä on ihan molemminpuolista, eikä kummallakaan puolella ole sen helpompaa.

Vierailija
126/230 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkökriteeri tuokin on. Tiputtaa kapeapeppuiset pois. Ei mitään suvaitsevaisempaa, vaan k

Eikä se ole kyllä mitenkään poikkeavaa, että mies haluaa naisella olevan muhkean takapuolen. 

Vierailija
127/230 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotakin uutta auringon alla? 

Ei. Väite vaan oli, etteivät pullukat naiset saisi havitella urheilullisia miehiä, koska ovat pullukoita ja urheilulliset miehet ei ole, ja koska urheiluliset miehet ei mitään pullukoita voi haluta.

Vierailija
128/230 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Yliopistokoulutus, liikunnallinen elämäntapa ja lapsettomuus ja ei mitään persoonallisuushäiriöitätai vakavia perussairauksia. Siinä ne tärkeimmät. Voisi kuvitella ettei se niin hankalaa voi olla.

Mä lisäisin tuohon vielä päihteettömyyden, mutta siinä kohtaa miesvalikoima kutistuu olemattomiin.

Vierailija
129/230 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
130/230 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei ihmekään ettei miehet löydä naista, kun lähestyvät ihan vääriä naisia. Kannattaisi vähän miettiä sitä omaa ikää ja ulkonäköä. Jos olet viiskymppinen epäsiisti pallomaha, niin sun vastinpari ei ole itsestään huoltapitävä hoikka nelikymppinen jne

Vierailija
131/230 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis deittaillut 33-43-vuotiaita miehiä, joten ainakin minulla on kokemusta, että he ovat tuollaisia kuten aloituksessa on kerrottu. Iän myötä toki kriteerit nousevat ymmärrettävästi, ei siinä mitään. Ei heihin tee enää vaikutusta samat asiat mitkä nuorempana.

Ap

132/230 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä ei ole paineita olla parisuhteessa (ellei aio hankkia lapsia), ja sinkkunakin on ihan kivaa, joten sen mahdollisen parisuhteen pitäisi olla älyttömän hyvä, jotta se toisi lisäarvoa sinkkuelämää.

133/230 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
134/230 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailuun kannattaa suhtautua avoimin mielin, mutta realistisin odotuksin.

Tutustuminen alkaa vasta tapaamisesta.

Vasta ensimmäiselle tapaamiselle kannattaa antaa painoarvoa.

Vierailija
135/230 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000011098138.html

Tuossa IS:n artikkelissa juurikin kerrotaan m,iten nykypäivänä asetetaan liian korkeat kriteerit kumppanille.

Vierailija
136/230 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Ainakin itse olen huomannut, että Tinderissä pyörii koko ajan ne samat mies profiilit. Ei heille varmaan sitten kelpaa kukaan tavallinen nainen.

Itse pyörin siellä ja voin todeta että turhaa hommaa. Top 10 miehet tyhjentää kiskan alta aikayksikön.

Vierailija
137/230 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000011098138.html

Tuossa IS:n artikkelissa juurikin kerrotaan m,iten nykypäivänä asetetaan liian korkeat kriteerit kumppanille.

Hyvä artikkeli. Vastaa omia kokemuksia ja näkemyksiä.

Vierailija
138/230 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Ainakin itse olen huomannut, että Tinderissä pyörii koko ajan ne samat mies profiilit. Ei heille varmaan sitten kelpaa kukaan tavallinen nainen.

Samat naisprofiilit myös pyörivät deittisivuistoilla. Useimmiten he etsivät huomattavasti itseään nuorempaa miestä.

Aina kun luen näitä juttuja Tinderistä, saan käsityksen että siellä pyörii jotain lataamo porukkaa, tai kaikki on vähintään heikkolahjaisia. 

Ei voi olla ihan normaaliälyinen ihminen, jos vuodesta toiseen pelaa jotain Tinderiä. 

Käytännössä kaikki tuttavapiirini uudet parisuhteet ovat syntyneet tinderin kautta. 

T. Nelikymppinen pk-seudulla asuva 

Vierailija
139/230 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehillä mitään kilometrin pituisia kriteerilistoja ole. Miesten kriteerit naiselle on nainen ja elossa, niistäkin voidaan tarvittaessa tinkiä.

Naisilla sen sijaan tunnetusti on vähintään sadan kohdan kriteerilista, joista monet kohdat ovat vielä keskenään ristiriidassa ja täten mahdottomia.

Minä olen käynyt alkuvuoden aikana viisillä treffeillä, eikä kukaan noista miehistä ole halunnut tavata minua uudestaan. Ei kemiaa, kuulemma.

🤷

Kerron sinulle nyt salaisuuden:

Kemia = ulkonäkö

Ei ole. Jos näin olisi, naiset jahtaisivat 18-vuotiaita puppelipoikia, niin kuin miehet jahtaavat nuorempia naisia. Fyysisellä perimällä on arvo, mutta henkisellä suurempi. Lisäksi fyysisessäkin voi o

Tinderin omien tilastojen mukaan yli 50% naisten antamista tykkäyksistä keskittyy samalle 10% joukolle miehiä. Eli kyllä ne naiset näyttää vahvasti suosivan pientä, poikkeuksellisen komeiden miesten joukkoa. 

Vierailija
140/230 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi