Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän takia moni mies ei löydä naiskumppania

Vierailija
15.03.2025 |

Sinkkumiehillä, jotka ovat deittisovelluksissa kuten Tinder ja Bumble jne, on se harha, että siellä on runsaasti valinnanvaraa naisissa. Heistä tuntuu, että heillä on puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja he voivat halutessaan päästä treffeille ihan kenen vaan upean naisen kanssa että siitä vaan valitsemaan. Todellisuudessa moni on siellä ihan vaan "ikkunaostoksilla" katselemassa tarjontaa ja testaamassa markkina-arvoaan ja boostaamassa egoaan. 

Moni mies on myös ikään kuin nostanut itsensä jalustalle ja ajattelee, että kun hän itse on niin upea, niin myös tyttöystävän tulee olla 10/10. monella miehellä on näin ollen kilometrin mittainen kriteerilista siitä, millainen tulevan naisystävän tulee olla. Tyttöystävän pitää olla sitä, tätä ja tuota. Täytyy olla kaunis, hoikka, nuorempi, sporttinen, lapseton (vaikka miehellä itsellään olisi lapsia), hyvässä työssä ja vähintään keskituloinen. Jos ajattelee jotain keskikokoista kaupunkia, niin kuinka monta kriteerit täyttävää sinkkunaista sieltä löytyy? 

Moni tällainen mies ajattelee myös, että heti ensitreffeillä pitää kipinöidä ja tuntea syvää henkistä yhteyttä ja kemiaa ja jos näin ei tapahdu, niin ei edes haluta yrittää tutustua.

Ja jos joku upea mies löytääkin naisen, joka täyttää edes muutaman kohdan hänen kriteerilistallaan, niin hänelle saattaa muutaman kuukauden kuluttua hiipiä mieleen ajatus, että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että ä jospa minä kuitenkin löytäisin paremman naisen?".

Kommentit (207)

Vierailija
81/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehillä mitään kilometrin pituisia kriteerilistoja ole. Miesten kriteerit naiselle on nainen ja elossa, niistäkin voidaan tarvittaessa tinkiä.

Naisilla sen sijaan tunnetusti on vähintään sadan kohdan kriteerilista, joista monet kohdat ovat vielä keskenään ristiriidassa ja täten mahdottomia.

Minä olen käynyt alkuvuoden aikana viisillä treffeillä, eikä kukaan noista miehistä ole halunnut tavata minua uudestaan. Ei kemiaa, kuulemma.

🤷

Kerron sinulle nyt salaisuuden:

Kemia = ulkonäkö

Ei ole. Jos näin olisi, naiset jahtaisivat 18-vuotiaita puppelipoikia, niin kuin miehet jahtaavat nuorempia naisia. Fyysisellä perimällä on arvo, mutta henkisellä suurempi. Lisäksi fyysisessäkin voi olla eri painotuksia miellyttävästä äänestä kaikkeen mahdolliseen

Vierailija
82/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä itsensä tyylistä kumppania, jolla on tuoda pöytään se sama mikä itselläkin on tuoda. 

Jos ei pärjää ihmissuhteissa, puute on ihmissuhdetaidoissa, ei ulkonäössä, yms. 

Kaikennäköiset ja -kokoiset pariutuvat kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kannattaa pariutua miesten kanssa. 😊Ei täällä muutenkaan riitä naisia kaikille miehille. 😄

Vierailija
84/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistaako kukaan mies itsensä tuosta aloituksesta?

Ap

Eikös Tinderissä joku 80% ole miehiä? Miehet eivät todellakaan kuvittele, että valinnanvaraa on loputtomasti.

Vierailija
85/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin.Tämä asetelma on täysin epäreilu. Jos haluaa jotain, pitää myös itse tarjota jotain vastineeksi. Jos mies joutuu kehittämään itseään, pitämään huolta kunnostaan ja menestymään elämässä saadakseen tasokkaan naisen, miksi naisen ei pitäisi tehdä samoin? Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan.

Parisuhde on tosiaan kahden kauppaa. Ei siinä ole mitään epäreilua jos joku tai jotkut asettaa mahdottomia vaatimuksia, jokainen on täysin vapaa jättämää

Miksi naiset sitten koko ajan valittaa miehistään, jos asia on näin?  Muistakaa sitten tämä jatkossa. Toinen saa vaatia ja olla kohtuuton ja epäreilu. Ei se ole ongelma joka käyttäytyy sikamaisesti, vaan se joka käytösyä sietää.

N40

Vierailija
86/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin.Tämä asetelma on täysin epäreilu. Jos haluaa jotain, pitää myös itse tarjota jotain vastineeksi. Jos mies joutuu kehittämään itseään, pitämään huolta kunnostaan ja menestymään elämässä saadakseen tasokkaan naisen, miksi naisen ei pitäisi tehdä samoin? Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan.

Mitä tahansa saa toivoa jos on valmis hyväksymään riskin eli se, että jää sinkuksi. 

Mikä riski sinkuksi jääminen muka on. Itsellinen elämä on paljon mukavampaa kuin olla jonkun pllunvinkujan kanssa. Meitä naisia ei teidän kuvottavat habituksenne kiinnosta.

Vierailija
87/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen omaavatkin etsivät vain elämäänsä auttaajaa, tinder on näitä täynnä.

Vierailija
88/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehillä mitään kilometrin pituisia kriteerilistoja ole. Miesten kriteerit naiselle on nainen ja elossa, niistäkin voidaan tarvittaessa tinkiä.

Naisilla sen sijaan tunnetusti on vähintään sadan kohdan kriteerilista, joista monet kohdat ovat vielä keskenään ristiriidassa ja täten mahdottomia.

Minä olen käynyt alkuvuoden aikana viisillä treffeillä, eikä kukaan noista miehistä ole halunnut tavata minua uudestaan. Ei kemiaa, kuulemma.

🤷

Kemia = ulkonäkö

Niin, eli olet samaa mieltä ettei miehille suinkaan riitä pelkkä "nainen, elossa" kriteerilista? Oikeasti se on paljon pidempi. Miehet vaan sisällyttävät sen listansa sanaan "nainen", koska heille vain kauniit hoikat nuoret naiset ovat naisia. Muut ovat jotain otuksia, eivätkä miehet tarkoita heitä puhuessaan "naisista". 

Vierailija
89/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähän vuoksi puolison löytäminen katsotaan miehen tehtäväksi? Eikö naisten tarvitse tehdä tässä yhteiskunnassa mitään?

Täh? Eiköhän sitä kaikki etsi, jotka toivoo löytävänsä. Pakollistahan tuo pariutuminen ei oo. 

Vierailija
90/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis yritätkö päteä sillä että sinä et edes välitä onko nainen elossa? Minkä helvetin takia kukaan nainen haluaisi edes olla samalla planeetalla kanssasi, saati parisuhteessa.

Vierailija
91/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tahansa saa toivoa jos on valmis hyväksymään riskin eli se, että jää sinkuksi. 

Minä onneksi jäin jo sinkuksi niin riskiä ei enää oo.

Vierailija
92/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa etsiä itsensä tyylistä kumppania, jolla on tuoda pöytään se sama mikä itselläkin on tuoda. 

Jos ei pärjää ihmissuhteissa, puute on ihmissuhdetaidoissa, ei ulkonäössä, yms. 

Kaikennäköiset ja -kokoiset pariutuvat kyllä.

Huono juttu vaan, että miehissä on niin paljon puutteita, että ei naisen ole mahdollista saada yhtä hyvää kumppania kuin nainen itse on.

Vierailija
93/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ei vai. Joo. Kaikille pitää olla itseä nuorempi nainen- salaa toivotaan sitä max 25- vuotiasta. Kaunis. Siis oikeasti kaunis, vaikka itse ollaan taviksia. Miehet arvioi kauniit naiset taviksen tasoisiksi. Ja sitten pitää olla hoikka, vaikka suurin osa miehistä on itse ylipainoisia.

Vierailija
94/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis yritätkö päteä sillä että sinä et edes välitä onko nainen elossa? Minkä helvetin takia kukaan nainen haluaisi edes olla samalla planeetalla kanssasi, saati parisuhteessa.

Lisään yhden ominaisuuden sadan kohdan kriteerilistaani. "Mies ei saa olla nekr*iili." Ilman tätä palstaa en olisi tiennyt että se pitää olla listassa. 

Vierailija
95/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Ainakin itse olen huomannut, että Tinderissä pyörii koko ajan ne samat mies profiilit. Ei heille varmaan sitten kelpaa kukaan tavallinen nainen.

Eihän tinder ole mikään elämänkumppanin etsintäsovellus vaan sieltä haetaan vain sitä yhtä asiaa. 

Milloinka tajuaisitte tämän? 

Moni pari on tavannut Tinderissä. 

Suurin osa pareista on tavannut toisensa ihan oikeassa elämässä. Tinderissä tavanneet ovat pieni vähemmistö, koska se on vain panoja varten. Siksi siellä pyörii ne samat ihmiset vuosia.

Miksi miehet itkee jatkuvasti pillunpuutetta, jos kerta Tinderistä sitä saa?

Turha väittää että vaan top miehet sieltä saisi, kun ei pidä paikkaansa.

Vierailija
96/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistaako kukaan mies itsensä tuosta aloituksesta?

Ap

Ei tunnista. Kuvasit naisten käytöstä. Tavan miehellä ei ole valinnanvaraa ja hän tiedostaa sen kyllä.

Sekö tässä vtuttaa eniten? Että tavismiehellä ei ole valinnanvaraa? Että pitäisi olla rivi naisia, josta valita ne kauneimmat?

Tässä miesten ja naisten ajattelu eroaa- nainen etsii sitä yhtä oikeaa, mies etsii haaremia pantavaksi.

Vierailija
97/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on tosiaan kahden kauppaa. Ei siinä ole mitään epäreilua jos joku tai jotkut asettaa mahdottomia

1) Naiset ei valita. Ne ottaa eron.

2) Et ole nainen, vaan mies.

Vierailija
98/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen omaavatkin etsivät vain elämäänsä auttaajaa, tinder on näitä täynnä.

Eipä haittaa, että kaltaisesi eivät katso minua päinkään. 

N30, yksi lapsi, 4200€/kk

Vierailija
99/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤷

Kemia = ulkonäkö

Niin, eli olet samaa mieltä ettei miehille suinkaan riitä pelkkä "nainen, elossa" kriteerilista? Oikeasti se on paljon pidempi. Miehet vaan sisällyttävät sen listansa sanaan "nainen", koska heille vain

Otuksia = yh, tatuoitu, lihava, yli 30v....

Vierailija
100/207 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yks elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän