Tunnetteko ihmisiä, jotka antavat tosi vahvat gay-vibat, mutta elävät heterosuhteessa?
Mä tapasin eilen eräässä työhön liittyvässä tilaisuudessa miehen, josta olin aivan varma, että hän on h omo. Pukeutuminen, eleet, ääni, ilmeet... Siis oikein sellainen stereotypinen vähemmistön edustaja, ihan kuin joku muotisuunnittelijahahmo jostain ysärin komediasta.
Olin tosi hämmästynyt, kun hän mainitsikin jossakin vaiheessa, että hänellä on useampi lapsi. No, vielä siinä vaiheessakin ajattelin, että onhan sitä miespareillakin toki lapsia. Mutta ei, myöhemmin kuulin hänen puhuvan vaimostaan ja näinkin jotakin perhekuvia. Ihan heteroliitossa näyttää olevan.
Mietin, että miten voi oma tutka näyttää näin pieleen ja sitten toisaalta, että millainen nainen tuntee vetoa tällaiseen hyvin feminiiniseen mieheen. Maailma on erikoinen paikka.
Kommentit (148)
Mun ex- ja nyx ovat molemmat sellaisia, että flirttailevat vapautuneesti ihan kenen kanssa tahansa, ja niin teen itsekin. Sehän on sellaista yhteistä hauskanpitoa ja yleistä tunnelman ylläpitämistä, ei se vielä tarkoita seksuaalisuusmielessä yhtään mitään. Onneksi työ- ja vapaa-ajan piireissä, joissa itse liikun, kaikki ovat samalla aaltopituudella.
Vierailija kirjoitti:
Isäni on aina sanonut, että Cheek on homo.
Suomi nyt on semmoinen junttila että kaikkien lantapunttien mielestä jokainen vähänkään itsestään huolta pitävä ja hyväitsetuntoinen mies on homo. Samoin Sirkesaloa homoteltiin vaikka ihan perheellinen mies.
En noin muutenkaan ymmärrä mitä väliä jonkun seksuaalisella suuntauksella on, niin että semmoisia edes pitää miettiä.
Niin ja ihan keski-ikäinen mies olen itsekin.
Joo, minä. Tähän riitti hoitajan ammatti vaikka olen niin tavallinen pottunokka suomituraani kuin olla ja voi, paitsi että olen ystävällinen ja puhelias. Epäilijä oli vielä vanhempi naispuolinen kollega joka lähinnä nauratti :D Löin luonnollisesti löylyä päälle minkä suinkaan pystyin.
Sirkesalo oli nuorena todella komea! Samoin veljensä. Ihania, hyvinkasvatettuja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toukokuussahan on telkkari homoja pullollaan kun alkaa euroviisut esittelyineen ja karsintoineen. Euroviisut on euroopan suurin gay-juhla. Eikä ne edes peittele sitä. Sieltä voi tutustua gay-kansan ilmenemismuotoihin. Kiva kun Erika liittyi joukkoon, silläkö toi vanha herra heitti sen ulos talostaan?
Onko Lordikin homobändi kun olivat Euroviisuissa?
Siitä on parikymmentä vuotta ja viisut olivat melko erinäköiset silloin. Toisekseen ei esiintyjän tarvitse olla homo jotta homokansa diggaa. Yleensä ihmiset tykkäävät jos esiintyjä on näyttävä ja levittää hyvää mieltä ympärilleen.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä on "gay-vibat"??
Ja varsinkin: mitä ihmettä on "antaa gay-vibat"?
Olenko jotenkin kummallinen, kun minulle kukaan ei "anna" "gay-viboja", edes julkihomot?
Siis joka kerta, kun miesten vaateosastolla on miesmyyjä, niin mun homotutka nostaa red alertin. Poislukien vaatturit ja räätäit, tai siis tosiammattilaiset. Mutta juuri nää stockan pojut, jotka näyttää sulle jotain tosi kivaa kevätuutta.
Ihmisen käyttäytymismaneerit ja ulkoiset maneerit (vaikkapa mieltymys blingblingiin) perustuvat persoonallisuuteen mutta tällä ei ole mitään yhteyttä seksuaaliseen mieltymykseen. Asiasta on tutkimustietoa.
Varmaan minä itse. :D Olen mielestäni lesbon oloinen ja näköinen. Olen korkeakoulutettu ja akateemisessa työssä, mutta treenannut monta vuotta ja naiseksi todella lihaksikas, pukeudun lähinnä ribbitoppeihin ja reisitaskuhousuihin, en meikkaa, ääneni on sellainen käheä matala röökiääni (vaikka en ole koskaan polttanut) ja minulla on nenäkoru, nännikorut ja paljon tatuointeja. Olen näppärä käsistäni ja teen mielelläni pienet remppahommat itse.
Nykyään minulla on pitkä ja luomuvärinen tukka, mutta sekin oli aiemmin lyhyt ja vaihteli sateenkaaren väreissä. Kerran oli jopa koko sateenkaari, kun työkaveri ehdotti, että priden ajaksi värjäisin huvikseni.
Olen ollut ikäni suhteessa miehen kanssa. Voisin kai kokeilla naisenkin kanssa, mutta en ainakaan tällä hetkellä tunne yhtään sellaista naista, jonka kanssa voisin kuvitella parisuhdetta. Lesboseksikään ajatuksena ei nyt mitenkään erityisesti kiinnosta.
Se yksi tubettaja, mikä sen nimi nyt olikaan. Oisko ollut joku Olli tms. Sen ääni ja puhetyyli antaa kyllä erittäin vahvat gay-vibat.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen käyttäytymismaneerit ja ulkoiset maneerit (vaikkapa mieltymys blingblingiin) perustuvat persoonallisuuteen mutta tällä ei ole mitään yhteyttä seksuaaliseen mieltymykseen. Asiasta on tutkimustietoa.
Minä lasken seksuaalisen suuntautumisen myöskin "persoonalisuudenpiirteisiin" jos nyt noin ajatellaan. Ite oon homo ja oon aina tullut suurimman osan silmissä homona oletetuksi, ilmeisesti minulla on niitä "homo-fiboja". Ja minä en ota sitä pahalla vaan oon onnellinen asiasta. Helpommin on seuraakin löytynyt. Toki välillä käy niin että ihan heterostakin voi tulla homo-fiboja, kenelläkään ei voi olla vedenpitävää "tutkaa". Ei siitä kuitenkaan suuttua kannata. Ja itse en kyllä pidä cheekkiä tai Akia homona, en todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Harva lienee sataprosenttinen homo. Siis sellainen, ettei koskaan missään elämänsä vaiheessa olisi tuntenut vetoa yhteenkään vastakkaisen sukupuolen edustajaan. Ja sama pätee heteroihin, todennäköisesti joskus on tullut vastaan joku saman sukupuolen edustaja, johon on tuntenut seksuaalista vetoa. Tämähän on ihan normaalia elämää eikä yksittäinen ihastus tai edes kokeilu tee kenestäkään homoa tai lesboa.
Homojahan lienee, karkeasti yleistäen, kahta eri sorttia, eli näitä hieman naismaisia miehiä ja sitten korostuneen maskuliinisia (tom of finland tyyliin) kuten tämä surullisen kuuluisa eläinlääkärikin. Sama pätee kääntäen lesboihin, miettikää nyt vaikka Elina Gustafssonia ja Ansku Bergströmiä.
Julkkiksista nämä "vibat" on tullut Diandrasta, kunnes sitten oli joku salakuva miehen kanssa. Mutta mitäs näistä, ei sitä seksuaalisuutta pidä liian ahtaaseen muottiin painaa.
Mikä on silloin jos tykkää välillä seksistä miesten kanssa mutta ei kuitenkaan tunnetasolla "ihastu" miehiin tai halua mitään hellyyttelyä, suhdetta tai suutelua kuten naisten kanssa? Eli kyse on vain seksistä ja silloinkin hyvin harvan miehen kanssa? Näin itselläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on tosiaan erikoinen paikka, kun sinunkin kaltaisia on olemassa, edelleen. Vuonna 2025. Kun sun aloituksesta vähentää pois rajattomuuden, ilkeämielisyyden, ahdasmielisyyden ja eräänlaisen seksuaalisen häirinnän, ei paljon jää.
No ei tuo apeen aloitus vielä mitään. Oma äitini väittää, että naapuri olisi "valeliitossa", koska hänen mielestään on homo :D
Voi ei, meillä oli ihan sama. Naapurinmiestä haukuttiin meillä neitimäiseksi ja minun äitini oli täysin varma, että on kulissiliitto. Niillä oli 2 lastakin, minua vanhempia. Meillä oli kotona melko nolo meininki.
Olen aina ihmetellyt naisia jotka haukkuvat miestä neitimäiseksi. Sehän sisältää oletuksen että mies on naismainen = jotenkin huonompi kuin mies sitten vai kun käytetään vähättelyyn? Eli tavallaan vähätellään naiseutta siinä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Siis joka kerta, kun miesten vaateosastolla on miesmyyjä, niin mun homotutka nostaa red alertin. Poislukien vaatturit ja räätäit, tai siis tosiammattilaiset. Mutta juuri nää stockan pojut, jotka näyttää sulle jotain tosi kivaa kevätuutta.
Kertoo kyllä helvetisti enemmän sinusta itsestäsi kuin noista myyjistä. Alkoi soida Popeda päässä viestiäsi lukiessa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan minä itse. :D Olen mielestäni lesbon oloinen ja näköinen. Olen korkeakoulutettu ja akateemisessa työssä, mutta treenannut monta vuotta ja naiseksi todella lihaksikas, pukeudun lähinnä ribbitoppeihin ja reisitaskuhousuihin, en meikkaa, ääneni on sellainen käheä matala röökiääni (vaikka en ole koskaan polttanut) ja minulla on nenäkoru, nännikorut ja paljon tatuointeja. Olen näppärä käsistäni ja teen mielelläni pienet remppahommat itse.
Nykyään minulla on pitkä ja luomuvärinen tukka, mutta sekin oli aiemmin lyhyt ja vaihteli sateenkaaren väreissä. Kerran oli jopa koko sateenkaari, kun työkaveri ehdotti, että priden ajaksi värjäisin huvikseni.
Olen ollut ikäni suhteessa miehen kanssa. Voisin kai kokeilla naisenkin kanssa, mutta en ainakaan tällä hetkellä tunne yhtään sellaista naista, jonka kanssa voisin kuvitella parisuhdetta. Lesboseksikään ajatuksena ei nyt mitenkään erityisesti kiinnosta.
Enemmän tulee joku vasemmistofeministi mieleen.
Tässä osa kirjoittaa lisäävänsä vettä myllyyn ym. Mutta ajetelkaa nyt. Mitä hyötyä sellaisesta on? Eikö tosiasiat voi myöntää edes itselleen kun on aikuinen ihminen? Jos ääni nousee falsettiin, käsi heilahtelee sirosti ja perse keinahtelee, samalla kun tulee sisäinen pakko flirtata ja punastella miespuolisten komistusten kanssa, niin eikö se kerro homoudesta? Vaikka se arki kaverivaimon kanssa toimisi ja heppikin nousisi pimeässä? Muut kun vaimo kyllä näkee totuuden ja sekin usein lopulta.
No se nyt on päivänselvää.