Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä, jotka antavat tosi vahvat gay-vibat, mutta elävät heterosuhteessa?

Vierailija
13.03.2025 |

Mä tapasin eilen eräässä työhön liittyvässä tilaisuudessa miehen, josta olin aivan varma, että hän on h omo. Pukeutuminen, eleet, ääni, ilmeet... Siis oikein sellainen stereotypinen vähemmistön edustaja, ihan kuin joku muotisuunnittelijahahmo jostain ysärin komediasta. 

Olin tosi hämmästynyt, kun hän mainitsikin jossakin vaiheessa, että hänellä on useampi lapsi. No, vielä siinä vaiheessakin ajattelin, että onhan sitä miespareillakin toki lapsia. Mutta ei, myöhemmin kuulin hänen puhuvan vaimostaan ja näinkin jotakin perhekuvia. Ihan heteroliitossa näyttää olevan.

Mietin, että miten voi oma tutka näyttää näin pieleen ja sitten toisaalta, että millainen nainen tuntee vetoa tällaiseen hyvin feminiiniseen mieheen. Maailma on erikoinen paikka.

Kommentit (148)

Vierailija
81/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

esim palstapunkerot :D

ei nuo hiiva tor tut saa edes naisiltakaan!

Vierailija
82/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bob Dylan jos joku. Oli vielä parikymppisenä niin naisellinen kuin olla voi. Toisaalta puhun ehkä transsukupuolisuudesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami Uotila. Petri Kokko. 

Minulla on homoystävä joka vahvistaa että toinen noista on miehiin päin. 

Vierailija
84/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosen vonkaajat haiskahtavat hommoilta. 

Vierailija
85/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami Uotila. Petri Kokko. 

Minulla on homoystävä joka vahvistaa että toinen noista on miehiin päin. 

Kumpi?

Vierailija
86/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barack Obama

Vierailija
87/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin Marimekon Ihamuotilaa homoksi, mutta ilmeisesti ihan hetero on.

Vierailija
88/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ:n jäsenet

Vierailija
89/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttären tanssiopettaja. Tämä mies; eleet, puhetapa, tyyli, yleinen olemus... Käsien liikkeet, kävely. Hän vielä pukeutuu aina mustaan ja pitää värikkäitä, isoja huiveja. Ammattikin vinkkais siihen suuntaan.

Tämä tulee nyt varmaan ap:lle shokkina mutta tanssijoissa on paljon myös heteroita. Jopa Kansallisbaletin trikoopojissa, ainakin niisssä jotka tunnen, osa on onnellisessa parisuhteessa naisen kanssa, toki osa myös miehen. Taide- ja tanssipiirit ovat perinteisesti vähän boheemeja, värikäs pukeutuminen saattaa jatkua lavan ulkopuolellakin ja olemuskin ehkä sitten vähän kissamaiseksi treenattu, mutta pään sisällä asuu tavis mies joka tykkää naisista ja  joskus huurteisesta sangen fyysisen työn jälkeen. Kroppakin on aika lihaksikas. 

nimim tanssivan miehen pölkkyjalkainen pökkelövaimo 

"Pökkelövaimo" ihana😂

Vierailija
90/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frederik

Vierailija
91/148 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli opiskeluaikoina kaveri, nainen, jota kaikki pitivät lesbona. Kaveripiirissämme oli muitakin seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen edustajia ja olimme hyvin "tiedostavia" näiden asioiden suhteen.

Tämä kyseinen nuori nainen oli olemukseltaan oikein perinteinen rekka - buutsit, ruutupaita, maskuliiniset eleet ja olemus. Emme edes koskaan puhuneet asiasta, sillä jotenkin pidimme itsestään selvänä, että tykkää toisista tytöistä. Kunnes sitten varmaan vuoden tuntemisen jälkeen hän yhtäkkiä alkoikin kertoilla ladanneensa jonkin deittisovelluksen ja kertoi juttuja treffikokemuksistaan... yllätys, miesten, kanssa!

Jotkut kaveriporukasta olivat niin yllättyneitä, etteivät saaneet sanaa suustaan ja ihan suoraan kysyivät asiasta. Tämä nainen itse oli ehkä vähän hämmästynytkin, että ai luulitteko te, että mä oon lesbo...

Vierailija
92/148 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin joskus jonkun lehtijutun tms, jossa Suomeen muuttanut ulkomaalainen (jenkki, britti?) kertoi ensin ihmetelleensä ja ajatelleensa, että onpa Suomessa paljon lesboja. Johtui siitä, että monet ihan tavalliset suomalaiset naiset pukeutuvat ja ovat tyyliltään sellaisia kuin lesbot ovat muualla länsimaissa: Lyhyt melkein siilitukka, sukupuolineutraalit vaatteet eli just joku housut ja ruutupaita, ei meikkiä tai koruja. Meillä vaan monella on tällainen tyyli. 

Vierailija
93/148 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aikanaan säännöllisesti kampaamossa, jossa oli kaksi työntekijää, nainen ja mies. Kampaamon nimi sisälsi selvästi naisen nimikirjaimet, joten ajattelin, että mieskampaaja on siellä vuokratuolilla tms. Oli erittäin stereotyyppisen homon olemus ja puhetyyli.

Jossain vaiheessa tuli puheeksi omat tulevat häät, mihin kampaajat alkoivat sitten kertoa olevansa myös menossa naimisiin. Keskenään. Tästä on aikaa nyt varmasti 25 vuotta ja ylikin, ja he ovat edelleen yhdessä, tai ainakin olivat vielä tossa viitisen vuotta sitten (meidän tyttäret olivat samalla rippileirillä, tunnistin heidät konfirmaatiossa).

Vierailija
94/148 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luin joskus jonkun lehtijutun tms, jossa Suomeen muuttanut ulkomaalainen (jenkki, britti?) kertoi ensin ihmetelleensä ja ajatelleensa, että onpa Suomessa paljon lesboja. Johtui siitä, että monet ihan tavalliset suomalaiset naiset pukeutuvat ja ovat tyyliltään sellaisia kuin lesbot ovat muualla länsimaissa: Lyhyt melkein siilitukka, sukupuolineutraalit vaatteet eli just joku housut ja ruutupaita, ei meikkiä tai koruja. Meillä vaan monella on tällainen tyyli. 

Kaverini joka oli Englannissa opiskeluvaihdossa sanoi samaa. Hän ja suomalainen kaverinsa, joka oli samaan aikaan vaihdossa, olivat siellä kuin lesboja. Paikalliset naiset ihmettelivät kun nuoret suomalaisnaiset meni pubiin villapaidassa ja matalakorkoisissa kengissä.

Vierailija
95/148 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli lesbotutkija, muistan saman.

Mutta tunnen yhden, josta olen aina ajatellut, että saattaa olla transvestiitti. Kaikki eleet ovat sellaiset, naimisissa oleva mies. Ja on vielä isokokoinen ja miehen näköinen kuten miespuoliset transhenkilöt usein ovat.

Vierailija
96/148 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ihmisten varmat havainnot voivat olla aika uskomattomiakin. Tämä sattui minulle työpaikassani: menin noin 35v miehenä syömään lounasta yksin konttorimme ainoan ison ruokapöydän ääreen. Jonkun ajan päästä samaan pöytään tuli lounastamaan kolme noin 50-vuotiasta naiskollegaa. He keskustelivat jostain ja saatoin jonkun lyhyen kommentin heittää johonkin mikä liittyi aiheeseen.

Samalla kun puhuin, niin huomasin yhden miehen tulleen vesiautomaatille ja hän mittaili tilannetta tarkasti. Aivan selvästi mies teki päässään johtopäätöksiä että lounastatko ja kaveeraatko yhdessä heidän kanssaan. Varmaan siis luuli homoksi.

Vierailija
97/148 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Immo vai mikä se yksi läski on.

Vierailija
98/148 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ihmisten varmat havainnot voivat olla aika uskomattomiakin. Tämä sattui minulle työpaikassani: menin noin 35v miehenä syömään lounasta yksin konttorimme ainoan ison ruokapöydän ääreen. Jonkun ajan päästä samaan pöytään tuli lounastamaan kolme noin 50-vuotiasta naiskollegaa. He keskustelivat jostain ja saatoin jonkun lyhyen kommentin heittää johonkin mikä liittyi aiheeseen.

Samalla kun puhuin, niin huomasin yhden miehen tulleen vesiautomaatille ja hän mittaili tilannetta tarkasti. Aivan selvästi mies teki päässään johtopäätöksiä että lounastatko ja kaveeraatko yhdessä heidän kanssaan. Varmaan siis luuli homoksi.

Lounastit työkavereidesi kanssa ja vesipisteellä joku luuli sinua homoksi? Pelkäätkö kovastikin jonkun luulevan sinua homoksi?

Vierailija
99/148 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma on tosiaan erikoinen paikka, kun sinunkin kaltaisia on olemassa, edelleen. Vuonna 2025. Kun sun aloituksesta vähentää pois rajattomuuden, ilkeämielisyyden, ahdasmielisyyden ja eräänlaisen seksuaalisen häirinnän, ei paljon jää.

No ei tuo apeen aloitus vielä mitään. Oma äitini väittää, että naapuri olisi "valeliitossa", koska hänen mielestään on homo :D

Hitto mä sain heti aamusta hyvät naurut😄

Vierailija
100/148 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo voi olla naimisissa ja hänellä voi olla lapsiakin, olihan tämä jääkiekkoilijan tappanut homokin naimisissa koko elämänsä eläen kulissielämää. Mies voi olla myös biseksuaali.

Jotkut elävät nykyäänkin koko elämänsä kaapissa, vaikka - kuten joku tuossa kirjoitti - heidän taipumuksensa saatetaan homoyhteisössä kuitenkin tuntea. Tällaisia on mm. julkiuskovaisissa. Elävät kaksoiselämää.

Niille, jotka sättivät homotutkasta, niin intuitiota ei kannata väheksyä. Monesti asiat ovat juuri sitä miltä ne näyttävätkin olevan, vaikka voihan se vaimo tietääkin miehensä olevan homo.

Ei siis tartte tuntea syyllisyyttä siitä, että homotutka toimii. Yhä edelleen osalla on vaikeuksia hyväksyä sitä mitä ovat ja hakeutuvat siksi naimisiin ja hankkivat lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi