Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä, jotka antavat tosi vahvat gay-vibat, mutta elävät heterosuhteessa?

Vierailija
13.03.2025 |

Mä tapasin eilen eräässä työhön liittyvässä tilaisuudessa miehen, josta olin aivan varma, että hän on h omo. Pukeutuminen, eleet, ääni, ilmeet... Siis oikein sellainen stereotypinen vähemmistön edustaja, ihan kuin joku muotisuunnittelijahahmo jostain ysärin komediasta. 

Olin tosi hämmästynyt, kun hän mainitsikin jossakin vaiheessa, että hänellä on useampi lapsi. No, vielä siinä vaiheessakin ajattelin, että onhan sitä miespareillakin toki lapsia. Mutta ei, myöhemmin kuulin hänen puhuvan vaimostaan ja näinkin jotakin perhekuvia. Ihan heteroliitossa näyttää olevan.

Mietin, että miten voi oma tutka näyttää näin pieleen ja sitten toisaalta, että millainen nainen tuntee vetoa tällaiseen hyvin feminiiniseen mieheen. Maailma on erikoinen paikka.

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on tosiaan erikoinen paikka, kun sinunkin kaltaisia on olemassa, edelleen. Vuonna 2025. Kun sun aloituksesta vähentää pois rajattomuuden, ilkeämielisyyden, ahdasmielisyyden ja eräänlaisen seksuaalisen häirinnän, ei paljon jää.

Vierailija
2/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on tosiaan erikoinen paikka, kun sinunkin kaltaisia on olemassa, edelleen. Vuonna 2025. Kun sun aloituksesta vähentää pois rajattomuuden, ilkeämielisyyden, ahdasmielisyyden ja eräänlaisen seksuaalisen häirinnän, ei paljon jää.

No ei tuo apeen aloitus vielä mitään. Oma äitini väittää, että naapuri olisi "valeliitossa", koska hänen mielestään on homo :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuhlaa aikaani vatvomalla toisten ihmisten asioita kuten sinä teet. Miten viitsitkin. Tuosta mikään ei kuulu sinulle pätkääkään ja vaivaudut vieläpä oikein aloituksen tekemään tänne.

Huhhuh.

Vierailija
4/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olen huomannut samaa ja ajatellut että miten he pystyvät edes kasvattamaan pjistaan miehiä jos ovat itse niin homomaisia

Vierailija
5/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinulle kuuluu toisten seksuaalinen suuntautuminen?!

Vierailija
6/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo apeen aloitus vielä mitään. Oma äitini väittää, että naapuri olisi "valeliitossa", koska hänen mielestään on homo :D

Otan osaa. Äitiään ei voi valita. Onneksi omani oli avarakatseinen ja luova, sydämeltään sivistynyt ihminen. Parhaat toisinaan lähtee liian aikaisin.

Vierailija
7/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Haavisto oikeesti homo?

Vierailija
8/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexander Stubb.

Vierailija
9/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulle kuuluu toisten seksuaalinen suuntautuminen?!

Tämä. Oli sitten hetero, homo tai mitä tahansa, niin muiden seksuaalisuus ei ole ulkopuolisten asia milläänlailla, niinkuin ei ole sekään, lisääntyykö vai ei.

Vierailija
10/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä on "gay-vibat"??

Vierailija
11/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monet homot ja biseksuaalit elää heterosuhteessa. Eivät pidä meteliä suhtautumisestaan vaikka jäisivät rysän päältä kiinni.

Vierailija
12/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Äitiään ei voi valita. Onneksi omani oli avarakatseinen ja luova, sydämeltään sivistynyt ihminen. Parhaat toisinaan lähtee liian aikaisin.

Yhtä rakas se oma äitini myös on, ja paras mahdollinen mielestäni. Tosin hieman vanhanaikainen nykymaailmaan. Itseäni vaan huvittanut, kuinka yliampuva osaa joskus olla. :,D

Vierailija
13/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin Packalen

Vierailija
14/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun oma miesystävä :D

Tavattiin työprojektin merkeissä ja siis hänen työmaallaan oli ihan yleinen harhaluulo, että hän on homo. Ei mitenkään itse aktiivisesti oikaissut asiaa, vaan enemmänkin lisäsi vettä myllyyn. Hyvällä itsetunnolla kun on varustettu, niin helppo naureskella tuollaisille ihmisten ennakkoluuloihin perustuville stereotypioille.

Vierailija
15/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Yksi tuntemani mies oli naisen kanssa, monta lasta perheessä. Sitten hän narahti vehtaamisesta nuorten poikien kanssa. Oli ilmiselvä hom o olemukseltaan. Minulla ei ole todellakaan mitään hom oja vastaan, lähipiirissä on itselleni tärkeitä h omosek suaaleja. 

Vierailija
16/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on aina sanonut, että Cheek on homo.

Vierailija
17/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni on aina sanonut, että Cheek on homo.

Isäsi on aina ollut väärässä.

Vierailija
18/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mun oma miesystävä :D

Tavattiin työprojektin merkeissä ja siis hänen työmaallaan oli ihan yleinen harhaluulo, että hän on homo. Ei mitenkään itse aktiivisesti oikaissut asiaa, vaan enemmänkin lisäsi vettä myllyyn. Hyvällä itsetunnolla kun on varustettu, niin helppo naureskella tuollaisille ihmisten ennakkoluuloihin perustuville stereotypioille.

Just just. Ihan hetero on... *tirsk*

Vierailija
19/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS:n Jani Mäkelä. Suu käy agressiivisesti. Eleet kuitenkin hyvin naiselliset ja ujon tyttömäiset.

Vierailija
20/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on lapsesta asti vihjailtu, että olen lesbo, ja kannattaisko jo tulla kaapista. Yhtään en tiedä, että miksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan