Tunnetteko ihmisiä, jotka antavat tosi vahvat gay-vibat, mutta elävät heterosuhteessa?
Mä tapasin eilen eräässä työhön liittyvässä tilaisuudessa miehen, josta olin aivan varma, että hän on h omo. Pukeutuminen, eleet, ääni, ilmeet... Siis oikein sellainen stereotypinen vähemmistön edustaja, ihan kuin joku muotisuunnittelijahahmo jostain ysärin komediasta.
Olin tosi hämmästynyt, kun hän mainitsikin jossakin vaiheessa, että hänellä on useampi lapsi. No, vielä siinä vaiheessakin ajattelin, että onhan sitä miespareillakin toki lapsia. Mutta ei, myöhemmin kuulin hänen puhuvan vaimostaan ja näinkin jotakin perhekuvia. Ihan heteroliitossa näyttää olevan.
Mietin, että miten voi oma tutka näyttää näin pieleen ja sitten toisaalta, että millainen nainen tuntee vetoa tällaiseen hyvin feminiiniseen mieheen. Maailma on erikoinen paikka.
Kommentit (148)
Tiedän itseni, mua luulee moni homoksi ja on useamman kerran homot tulleet baarissa lähentelemään, mutta itseäni ei ole koskaan eläissäni kiinnostanut mitkään homojutut penniäkään.
Vierailija kirjoitti:
"Mikä on silloin jos tykkää välillä seksistä miesten kanssa mutta ei kuitenkaan tunnetasolla "ihastu" miehiin tai halua mitään hellyyttelyä, suhdetta tai suutelua kuten naisten kanssa? Eli kyse on vain seksistä ja silloinkin hyvin harvan miehen kanssa? Näin itselläni. "
No biseksuaali. Etkö ole koskaan kuullut biseksuaalisuudesta? Eri
Kerroit heti alkuvaiheessa naiselle?
Miten tämä järjestyy arjessa? Lähdet "asioille" ja venähtää?
Kerrot naiselle, et lähdet nussiin? Pertti poraa pian perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on tosiaan erikoinen paikka, kun sinunkin kaltaisia on olemassa, edelleen. Vuonna 2025. Kun sun aloituksesta vähentää pois rajattomuuden, ilkeämielisyyden, ahdasmielisyyden ja eräänlaisen seksuaalisen häirinnän, ei paljon jää.
"Eräänlaisen sekssuaalisen häirinnän"? Ihan oikeasti? Ja sitten vielä väitetään, että seksuaalisen häirinnän määritelmän loputon laventaminen ei ole totta.
En tunne ketään, mutta tiedän ulkonäöltä ja olen joskus ihmetellyt samaa. Miten kukaan niin 100% gay voi olla onnellisesti naimisissa.
Tosin, on helppo kuvitella, että siinä on hyvä mies. Sellainen pehmeä arvoiltaan, joka tulee hyvin naisten kanssa toimeen ja on kiinnostunut samoista asioista. Sehän on vähän kuin olisi parhaan ystävänsä kanssa naimisissa?
En myöskään ymmärrä, miten kukaan (nainen) voi pitää vetävänä tällaista stereotyyppistä homomiestä, joka sipsuttaa pikkusormi pystyssä. Ei ole mitään homoja vastaan, mutta eihän tuo ole mikään MIES tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen dokkari Netflixillä nimeltä Murhaportaat?. Sivuaa hieman tätä aihetta ja muistuttaa, ettei siitä ole kauan, kun biseksuaalisuutta pidettiin epäilyttävänä piirteenä ihmisessä.
Tuota... Bi-seksuaalisuutta pidetään edelleenkin epäilyttävänä, jopa länsimaissa. Tervetuloa todellisuuteen.
Todellisuudessa elän, turha mennä heti ad hominem-linjalle.
Kyseisessä dokkarissa syytetyn biseksuaalisuutta käytettiin oikeudenkäynnissä yhtenä mahdollisena motiivina murhaan. Ei tällä vuosikymmenellä tuollaista asennetta enää saa viljellä Puhun nyt tuosta ohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen muutamia. Ovat kyllä ihan parisuhteissa naisen kanssa, mutta......
Käyvät imettämässä itseään vaimon tietämättä toisilla homomiehillä. Eikä siis siinä ole mitään vikaa, sillä jokainen saa olla sellainen kuin on. Mutta kyllä vuonna 2025 voisi jo jokainen tulla sieltä kaapistaan ulos, mikäli sielä vielä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ihmisten varmat havainnot voivat olla aika uskomattomiakin. Tämä sattui minulle työpaikassani: menin noin 35v miehenä syömään lounasta yksin konttorimme ainoan ison ruokapöydän ääreen. Jonkun ajan päästä samaan pöytään tuli lounastamaan kolme noin 50-vuotiasta naiskollegaa. He keskustelivat jostain ja saatoin jonkun lyhyen kommentin heittää johonkin mikä liittyi aiheeseen.
Samalla kun puhuin, niin huomasin yhden miehen tulleen vesiautomaatille ja hän mittaili tilannetta tarkasti. Aivan selvästi mies teki päässään johtopäätöksiä että lounastatko ja kaveeraatko yhdessä heidän kanssaan. Varmaan siis luuli homoksi.
Lounastit työkavereidesi kanssa ja vesipisteellä joku luuli sinua homoksi? Pelkäätkö kovastikin jonkun luulevan sinua homoksi?
Vaikutat aika yksinkertaiselta. Yhtä yksinkertaiselta kuin tuo mieskollega josta kerroin. Ja kyllä, hän selvästi laski päässään että onko tuo homo. Ja ei en pelkää sellaista tapahtuvan, sinä varmasti pelkäät kun noin kirjoitat. Looginen ajattelu ei taida tosiaan kuulua vahvuuksiisi.
Itse olen saanut naisilta sellaisen käsityksen, että bi-seksuaalit on saatanasta ja aiheuttavat voimakasta inhoreaktiota. Pääosin tuo tuntui perustuvan mustasukkaisuuteen ja siihen, että mies saattaisi siis lähteä myös miesten mukaan. Toisilla taasen oli se ettei mies ole miehekäs jos vehtaa toisten miesten kanssa.
Kukaan ei ole tähän mennessä suhtautunut positiivisesti asiaan. Homojen kanssa tuntuivat olevan ihan ok kun eivät ole samalla metsästysmaalla.