Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä, jotka antavat tosi vahvat gay-vibat, mutta elävät heterosuhteessa?

Vierailija
13.03.2025 |

Mä tapasin eilen eräässä työhön liittyvässä tilaisuudessa miehen, josta olin aivan varma, että hän on h omo. Pukeutuminen, eleet, ääni, ilmeet... Siis oikein sellainen stereotypinen vähemmistön edustaja, ihan kuin joku muotisuunnittelijahahmo jostain ysärin komediasta. 

Olin tosi hämmästynyt, kun hän mainitsikin jossakin vaiheessa, että hänellä on useampi lapsi. No, vielä siinä vaiheessakin ajattelin, että onhan sitä miespareillakin toki lapsia. Mutta ei, myöhemmin kuulin hänen puhuvan vaimostaan ja näinkin jotakin perhekuvia. Ihan heteroliitossa näyttää olevan.

Mietin, että miten voi oma tutka näyttää näin pieleen ja sitten toisaalta, että millainen nainen tuntee vetoa tällaiseen hyvin feminiiniseen mieheen. Maailma on erikoinen paikka.

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella monet homot ja biseksuaalit elää heterosuhteessa. Eivät pidä meteliä suhtautumisestaan vaikka jäisivät rysän päältä kiinni.

Voi olla kyseessä myös yksinhuoltajan kasvattama poika, niin että miestä ei ole koskaan ollut kuvioissa. Siksi on niin vahvat naisen eleet ja maneerit.

No empä tiiä onko ne isähahmotkaan ollu hyviä tässä viime vuosisadalla esimerkiksi, äiti hoitanu kotona lapset ja isä joko töissä tai juopottelemassa, eli "saunaa lämmittämässä". Tai sitten vaan rehellisesti baarissa vapaat yöiden välillä.

Vierailija
62/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä homomummo:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä homomummo:

Ehkä kuitenkin transhu. 

Vierailija
64/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä epäilen, että kaikki kenellä on paljon naisia ovat homoja. Yrittävät ylikompensoida homouttaan.

Vierailija
65/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaltaiset arvuuttelijat ja toisten asioista vaivaa näkevät ovat äärettömän rasittavia ihmisiä.

Monesti oon miettinyt, että kylläpä ois fiksu ja pärjäävä ihminen tuollainen muitten elämään sekaantuja, kun käyttäs sen energiansa kyttäämisen sijasta vaikka opiskeluun.

Siis meinaat että töihin liittyvässä tilaisuudessa olisi minglaamisen sijaan pitänyt opiskella jotain? Vai tämän aloituksen tekemisen sijaan opiskella? Miksi itse et opiskele vaan hengaat täällä av-palstalla?

Vierailija
66/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homotutka on jo niin passé. Mutta toimiiko teillä bi-tutka?

Vierailija
67/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki Sirkesalo r.i.p. Johanna-vaimo oli kaunis kuin helinäkeiju.

Vierailija
68/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut noin triggeröityvät ja loukkaantuvat APn aloituksesta?! Eihän siinä sanallakaan anneta ymmärtää, että hänellä olisi jotakin h oloja vastaan? Ehkä ennemminkin päin vastoin. Just tuollainen arkinen huomio, joka mietityttää jälkeen päin. Vähän niin kuin joku "en olisi ikinä ulkonäön perusteella arvannut, että on lääkäri" tai "eipä tullut mieleenkään, että sen oloisella ihmisellä onkin suurperhe". En keksi, miten tuollaisesta voi joku vetää hernarit nenään.

Mä luulen, että aloituksessa mainittu heppu on bi, heitä on miehissäkin paljon. 

T: ihan oikea h o m o

Vierailija
69/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä epäilen, että kaikki kenellä on paljon naisia ovat homoja. Yrittävät ylikompensoida homouttaan.

Chad olikin kaiken aikaa homo!

Vierailija
70/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jotkut noin triggeröityvät ja loukkaantuvat APn aloituksesta?! Eihän siinä sanallakaan anneta ymmärtää, että hänellä olisi jotakin h oloja vastaan? Ehkä ennemminkin päin vastoin. Just tuollainen arkinen huomio, joka mietityttää jälkeen päin. Vähän niin kuin joku "en olisi ikinä ulkonäön perusteella arvannut, että on lääkäri" tai "eipä tullut mieleenkään, että sen oloisella ihmisellä onkin suurperhe". En keksi, miten tuollaisesta voi joku vetää hernarit nenään.

Koska pitävät homoutta hävettävänä asiana eivätkä halua, että ketään turhaan epäiltäisiin siitä.

Vierailija
71/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska pitävät homoutta hävettävänä asiana eivätkä halua, että ketään turhaan epäiltäisiin siitä.

Vierailija
72/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tämä! Yritetään olla kovasti suvaitsevaisia, mutta todellisuudessa ollaan kaikkea muuta.

Vierailija
73/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuisku

Vierailija
74/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on bi tai trans. Koska oma käsi kelpaa ja siitä kiihotutaan. Se on miehen käsi joka kuvitellaan peruukilla ja huulipunalla naisen kädeksi.

Vierailija
75/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva lienee sataprosenttinen homo. Siis sellainen, ettei koskaan missään elämänsä vaiheessa olisi tuntenut vetoa yhteenkään vastakkaisen  sukupuolen edustajaan. Ja sama pätee heteroihin, todennäköisesti joskus on tullut vastaan joku saman sukupuolen  edustaja, johon on tuntenut seksuaalista vetoa. Tämähän on ihan normaalia elämää eikä yksittäinen ihastus tai edes kokeilu tee kenestäkään homoa tai lesboa.  

Homojahan lienee, karkeasti yleistäen, kahta eri sorttia, eli näitä hieman naismaisia miehiä ja sitten korostuneen maskuliinisia (tom of finland tyyliin) kuten tämä surullisen kuuluisa eläinlääkärikin. Sama pätee kääntäen lesboihin, miettikää nyt vaikka Elina Gustafssonia ja Ansku Bergströmiä.

Julkkiksista nämä "vibat" on tullut Diandrasta, kunnes sitten oli joku salakuva miehen kanssa. Mutta mitäs näistä, ei sitä seksuaalisuutta pidä liian ahtaaseen muottiin painaa.

Vierailija
76/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma on tosiaan erikoinen paikka, kun sinunkin kaltaisia on olemassa, edelleen. Vuonna 2025. Kun sun aloituksesta vähentää pois rajattomuuden, ilkeämielisyyden, ahdasmielisyyden ja eräänlaisen seksuaalisen häirinnän, ei paljon jää.

No ei tuo apeen aloitus vielä mitään. Oma äitini väittää, että naapuri olisi "valeliitossa", koska hänen mielestään on homo :D

Voi ei, meillä oli ihan sama. Naapurinmiestä haukuttiin meillä neitimäiseksi ja minun äitini oli täysin varma, että on kulissiliitto. Niillä oli 2 lastakin, minua vanhempia. Meillä oli kotona melko nolo meininki.

Vierailija
77/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna Pakarinen

Vierailija
78/148 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin

Vierailija
79/148 |