Tunnetteko ihmisiä, jotka antavat tosi vahvat gay-vibat, mutta elävät heterosuhteessa?
Mä tapasin eilen eräässä työhön liittyvässä tilaisuudessa miehen, josta olin aivan varma, että hän on h omo. Pukeutuminen, eleet, ääni, ilmeet... Siis oikein sellainen stereotypinen vähemmistön edustaja, ihan kuin joku muotisuunnittelijahahmo jostain ysärin komediasta.
Olin tosi hämmästynyt, kun hän mainitsikin jossakin vaiheessa, että hänellä on useampi lapsi. No, vielä siinä vaiheessakin ajattelin, että onhan sitä miespareillakin toki lapsia. Mutta ei, myöhemmin kuulin hänen puhuvan vaimostaan ja näinkin jotakin perhekuvia. Ihan heteroliitossa näyttää olevan.
Mietin, että miten voi oma tutka näyttää näin pieleen ja sitten toisaalta, että millainen nainen tuntee vetoa tällaiseen hyvin feminiiniseen mieheen. Maailma on erikoinen paikka.
Kommentit (148)
Nata Salmelalla on klassinen rekkakuski-lesbon look ja habitus muutenkin mutta naimisissa miehen kanssa ja ollut ennenkin heterosuhteissa. Tyyli ei aina kerro kaikkea.
"Mikä on silloin jos tykkää välillä seksistä miesten kanssa mutta ei kuitenkaan tunnetasolla "ihastu" miehiin tai halua mitään hellyyttelyä, suhdetta tai suutelua kuten naisten kanssa? Eli kyse on vain seksistä ja silloinkin hyvin harvan miehen kanssa? Näin itselläni. "
No biseksuaali. Etkö ole koskaan kuullut biseksuaalisuudesta? Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen käyttäytymismaneerit ja ulkoiset maneerit (vaikkapa mieltymys blingblingiin) perustuvat persoonallisuuteen mutta tällä ei ole mitään yhteyttä seksuaaliseen mieltymykseen. Asiasta on tutkimustietoa.
Minä lasken seksuaalisen suuntautumisen myöskin "persoonalisuudenpiirteisiin" jos nyt noin ajatellaan. Ite oon homo ja oon aina tullut suurimman osan silmissä homona oletetuksi, ilmeisesti minulla on niitä "homo-fiboja". Ja minä en ota sitä pahalla vaan oon onnellinen asiasta. Helpommin on seuraakin löytynyt. Toki välillä käy niin että ihan heterostakin voi tulla homo-fiboja, kenelläkään ei voi olla vedenpitävää "tutkaa". Ei siitä kuitenkaan suuttua kannata. Ja itse en kyllä pidä cheekkiä tai Akia homona, en todellakaan.
En minäkään (homopiireissä paljon liikkuneena ja homon kanssa kämppisenä asuneenakin) osaa pitää mitenkään loukkaavana sitä, että jostain ihmisestä lähtee homovibat. Mutta en sitä toisaalta ääneen sanoisikaan, itsekseni vain miettisin. Siinä ei ole mitään arveluttavaa, että on homo, mutta kaappihomoudessa kyllä on. Jos kykenee elämään kaapissa kaikilta läheisiltä, niin täytyy olla taitava ja kokenut valehtelija. Mietin tämän Nordmonkin kohdalla sitä. Kun joskus kaapista tulleet puhuvat ympäristön reaktioista, niin se ei välttämättä johdu homoudesta (tai jostain muusta isosta asiasta kuten trans-taipumuksesta), että lähipiiri ottaa etäisyyttä, vaan nimenomaan siitä, että on valehdeltu lähipiirille. Siitä tulee heille isoja seurauksia kun ei enää voi luottaa välttämättä muihinkaan.
Viime yönä en saanut unta (en siis tämän aiheen takia vaan kärsin unettomuudesta muuten) niin googlailin OC:n täydellisten naisten alkuperäiscastia ja mitä tekevät nykyään. Jo de la Rosa ja suht tuore aviomies. Yllätyin että ovat romanttisessa suhteessa keskenään.
Tunnen miehen, puolisoni suvun kautta, josta sanoin heti ensitapaamisen jälkeen, että hän on selvästi homomies. Tästä puolisoni, joka on kotoisin Euroopan ulkopuolelta maasta, jossa homous on rikos ja salattava syntinen asia, suuttui ja sanoi, ettei heidän maassaan homous ole mikään ilmiö niinkuin täällä.
No.. tästä on jo pari vuosikymmentä aikaa. Tämä homoksi epäilemäni etäinen "sukulainen" (siis mieheni sukulaisen puolison veli ) on ollut naimisissa epäonnistuneesti jo 3 kertaa, eikä avioerotkaan ole oikein hyvin suvaittua heidän kulttuurissaan. Kaikki naiset lähteneet tämän tyypin luota, jotkut aika kauaskin. (asuneet siis Suomessa)
Sanoin miehelleni, että I told you so, ja hän edelleen väittää, että ei heidän maassaan ole homoja eikä tämä tyyppi ole homo.
Minä olen varma, että on. Mun tutka ei ole koskaan pettänyt. Olisipa uskaltanut vain elää rehellisesti homona täällä Suomessa, vaikka oma väki paheksuisikin. Täällä ei sentään vangita homoja enää, eikä ketään homouden takia saa myöskään tappaa. Nyt tämä kaappihomo teki 3 naista ja pari lasta onnettomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen miehen, puolisoni suvun kautta, josta sanoin heti ensitapaamisen jälkeen, että hän on selvästi homomies. Tästä puolisoni, joka on kotoisin Euroopan ulkopuolelta maasta, jossa homous on rikos ja salattava syntinen asia, suuttui ja sanoi, ettei heidän maassaan homous ole mikään ilmiö niinkuin täällä.
No.. tästä on jo pari vuosikymmentä aikaa. Tämä homoksi epäilemäni etäinen "sukulainen" (siis mieheni sukulaisen puolison veli ) on ollut naimisissa epäonnistuneesti jo 3 kertaa, eikä avioerotkaan ole oikein hyvin suvaittua heidän kulttuurissaan. Kaikki naiset lähteneet tämän tyypin luota, jotkut aika kauaskin. (asuneet siis Suomessa)
Sanoin miehelleni, että I told you so, ja hän edelleen väittää, että ei heidän maassaan ole homoja eikä tämä tyyppi ole homo.
Minä olen varma, että on. Mun tutka ei ole koskaan pettänyt. Olisipa uskaltanut vain elää rehellisesti homona täällä Suomessa, vaikka oma väki
APn oma mies on homo ja kulississa.. 😃
Miten tuo yo kommentti liittyi lainattuun tekstiin? Lainattu teksti ei ole AP:n kirjoittama vaan mun.
Perheellinen tuttavamies, hetero, joka vetää puoleensa miehiä ja naisia.
On muuten maskuliinisia miehiä ja feminiinisiä miehiä, suurin osa on jotain siitä väliltä. Oli sitten hetero, bi tai homo.
Eli mitä tarkoitat AP "gay viboilla" ?
T. Pääosin maskuliininen homo.
Mielenkiintoinen dokkari Netflixillä nimeltä Murhaportaat?. Sivuaa hieman tätä aihetta ja muistuttaa, ettei siitä ole kauan, kun biseksuaalisuutta pidettiin epäilyttävänä piirteenä ihmisessä.
Outoa että joku nainen on naisellisen miehen kanssa, eikä huomaa sitä edes. Ellei ole hormonihäiriö joka selittää. Naisilla voi olla myös hormonihäiriö, muttei se tarkoita että on kiinnostunut naisista.
Vierailija kirjoitti:
Nata Salmelalla on klassinen rekkakuski-lesbon look ja habitus muutenkin mutta naimisissa miehen kanssa ja ollut ennenkin heterosuhteissa. Tyyli ei aina kerro kaikkea.
Voihan se olla bi, who knows?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen dokkari Netflixillä nimeltä Murhaportaat?. Sivuaa hieman tätä aihetta ja muistuttaa, ettei siitä ole kauan, kun biseksuaalisuutta pidettiin epäilyttävänä piirteenä ihmisessä.
Tuota... Bi-seksuaalisuutta pidetään edelleenkin epäilyttävänä, jopa länsimaissa. Tervetuloa todellisuuteen.
Jos mies parturikampaaja niin on homo.
Homojahan on kaapissa ja valeliitoissa vaikka millä mitalla, koska se on helpoin tapa saada esimerkiksi lapsia. Etenkin jos haluaa että ne ovat biologisestikin omia. Tai jos ei muuten vaan halua tulla ulos.
Ei tuossa ihmetytä kuin se, että minkälaista naista homomaiset maneerit vetävät puoleensa. Mutta ehkä se vaimokin on kaapissa ja tämä on hyvin rationaalinen järjestely. Panevat sitten muita siinä sivussa ja toteuttavat omaa seksuaalisuuttaan.
No nykyään miehet saa ilmaista itseään muutenkin kuin olemalla "äijiä". Ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Homojahan on kaapissa ja valeliitoissa vaikka millä mitalla, koska se on helpoin tapa saada esimerkiksi lapsia. Etenkin jos haluaa että ne ovat biologisestikin omia. Tai jos ei muuten vaan halua tulla ulos.
Ei tuossa ihmetytä kuin se, että minkälaista naista homomaiset maneerit vetävät puoleensa. Mutta ehkä se vaimokin on kaapissa ja tämä on hyvin rationaalinen järjestely. Panevat sitten muita siinä sivussa ja toteuttavat omaa seksuaalisuuttaan.
Ei kaikilla homoilla ole mitään homomaisia maneereita.
Ei paljon kiinnosta toisen seksuaaliset suuntaukset niin kauan kun ei tuputa genitaalejaan fyysisti tai verbaalisesti muille.
Eli eläkää ja antakaa elää.
Voi miten ihanan stereotyyppinen kuvitelma homosta :D Ei hyvänen aika