Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset nuolee kaupoissa sormiaan että saa hedelmäpussit auki,ulkona tungetaan tupakka suuhun. Ei ihme että mahataudit leviää!

Vierailija
12.03.2025 |

Sormet pois suusta. Jos pakko vetää se syöpäkääryle niin käsidesiä.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP voisi opetella kunnollista suomea; ei kukaan tuollaisen vªmmaisen mokellusta ota vakavasti.

Vierailija
62/77 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen keskustassa on aivan liikaa ihmisiä, myös alkuillasta. Kadulla ja varsinkin kauppakeskuksessa. Busseissa. Kauppakeskuksen askarteluliikkeessä moni tunkee väkisin hyllylle välittämättä että siinä seisoo joku, ei sanota mitään vaan oudosti tunkevat päälle. Tapahtumajärjestäjät, areena, yliopistot, korkeakoulut ja opiskelijajärjestöt voisivat miettiä myös tarkemmin, onko järkeä että kaikki liikkuvat yhtä aikaa massana. Kuin olisi Kiinan vilkkaimmassa kaupungissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Pahimmat sylkee käsiinsä että saa pussin auki.

Näin Prismassa juuri viikko sitten kun vanhempi mies sylki käsiinsä ja käsissä olevaan hedelmäpussiin!

Omapahan oli pussinsa. Vai kyttääkö valmiiksi avattuja pusseja? Onko ne halvempia?

Vierailija
64/77 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta valehtelu! Kukaan nuole käsiään, jotta sais pussin auki!

Kyllä nuolee. Olen nähnyt kassamyyjienkin tekevän sitä, kun esim. Prisman kassalla myyjä laittaa jonkun tavaran muovipussiin asiakkaan pyynnöstä.  Aivan järjetöntä ja oksettavaa!

Vierailija
65/77 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse nuolen aina että saan pussin auki ja se on aivan normaalia käytöstä. 

näitä nuolijoita näkee jopa kirjakaupoissa ja ravintoloissa. sukupolvikysymys luulisin.

Ei ole. Olen nähnyt nuorehkonkin myyjän tekevän sitä. Toisaalta vanhemmissa ikäluokissa monet ovat todella hygieenisiä.

Kyseessä on tyhmyyskysymys.

Vierailija
66/77 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin kämmeneen aivastaminen ja yskiminen on ihan helvetin oksettavaa ja epäsivistynyttä!

Niin on, ja mikä uskomattominta näen jatkuvasti julkisissa ja kaduilla aikuisia jotka yskivät ja aivastelevat suu auki suoraan ilmaan kuin vajaaälyiset. Ihmettelin pandemiassa miksi ohjeistettiin koko ajan yskimään hihaan ja pesemään käsiä kun luulin naiivisti että kyllähän nyt tuollaiset perusjutut jo osataan...mutta olin naiivi, ei näköjään osata vieläkään.

Vierailija
67/77 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hedelmäpussi ei aukea ensimmäisellä yrittämällä, niin nuolaisen kyllä sormea koska sillä tavalla se aukeaa heti. En jaksa käyttää viittä minuuttia siihen, että yritän saada sen pussin auki.

En ymmärrä vouhkaamista, sillä tuossahan nuollaan sitÄ omaa pussia eikä niitä, jotka jäävät rullaan. Mikään tauti siinä voi levitä 🤯

No ajattelepa että olet ennen pussin avaamista klähminyt likaisia ovenkahvoja ja ostoskoria, ja sitten nuolaiset kaikki bakteerit ja virukset likaisesta sormestasi suuhusi. Levität siis itse tauteja itseesi.

Ja muihin, kun sillä kuolaisella sormella kosket ovenkahvaan ym.ym. Sormennuolijatyhmyrit kuriin!

Vierailija
68/77 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myyjänkin joka tekee noin. Mistä tuo ällö tapa opitaan, kotoa?

Vierailija
69/77 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inga Pengar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Bakteerikammoiset ei tajuu että bakteereja on ihan joka paikka täynnä eikä niiltä voi välttyä. Itse en välitä paskaakaan...niinpä olenkin kipeänä vain n.kerran/3v

Kyllä ne taudit vielä sinunkin iskee, odota vain.

Vierailija
70/77 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta valehtelu! Kukaan nuole käsiään, jotta sais pussin auki!

Jokainen tunrtemani,myös minä itse nuolaisee sormea jotta hedelmäpussi aukeaa.

Kukaan tuntemani alle 50v en kuole, tuo on tanttojen ja boomereitten hommaa.

Vierailija
71/77 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka ollaan selviydyttäkään vuoteen 2025 sillä, että jokainen avaa hedelmäpussit omalla valitsemallaan tyylillä!

Vierailija
72/77 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöpäkääryleen imiät on niin kyllästettyjä, ettei niinin pöpöt tehoa.

Harvoin näkee tupakoitsijan, on se niin kallista.

Vierailija
73/77 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistopisteellä nuolaistaan pullaa ja testataan onko tämä hyvä pulla. Jos ei, pulla pistetään takaisin hyllyyn ja lipaistaan seuraavaa. Sama toistetaan niin monta kertaa että löytyy se omaan fiiniin herkkään makuun sopiva valioyksilö.

Vierailija
74/77 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kun otan sen käsidesiannoksen kaupan ovella, on kädet niin kuivat ettei pussia saa auki mitenkään. Likaisilla käsillä taas pussi avautuu helposti :) Ei ole mahatautia ollut kouluaikojen jälkeen, ei edes intissä. Käsihygienia on jo kotona opittu ja jokavuotinen flunssa tulee aina vaikka mitä tekisi.

75/77 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inga Pengar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Bakteerikammoiset ei tajuu että bakteereja on ihan joka paikka täynnä eikä niiltä voi välttyä. Itse en välitä paskaakaan...niinpä olenkin kipeänä vain n.kerran/3v

Kyllä ne taudit vielä sinunkin iskee, odota vain.

monta kymmentä vuotta odotellut kauanko vielä pitää odottaa

Vierailija
76/77 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä avaan hedelmäpussit mun tissihiellä. Ensin sormi tissien väliin ja sitten pussi aukee kuin itsestään. Jos on tosi kuuma niin ei tarvitse kuin ohimolta ottaa nestettä, mikä on huomaamattomampaa kuin tissihien otto. Opin tämän koronan aikana :)

Vierailija
77/77 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan liiallisella hygienialla on tultu tilanteeseen että ihmiset ei kestä pieniä määriä bakteereja! se on hyvä vaan että vähän näppiä nuollaan ja otetaan pussi. Tasainen altistu bakteereille ja viruksille pitää vastustuskyvyn yllä.

Kuka on keksinyt että voitas tauteja välttää käsidesillä ja maskeilla? Desinfiointiaineet pitäs kieltää muualta kuin ammattikäytöstä

Ei pidä paikkaansa kuin pikkulasten kohdalla. Aikuinen ihminen ei tarvitse taudinaiheuttajia mihinkään.