Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset nuolee kaupoissa sormiaan että saa hedelmäpussit auki,ulkona tungetaan tupakka suuhun. Ei ihme että mahataudit leviää!

Vierailija
12.03.2025 |

Sormet pois suusta. Jos pakko vetää se syöpäkääryle niin käsidesiä.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nuolen aina että saan pussin auki ja se on aivan normaalia käytöstä. 

Minäkin nuolen aina ;)

Vierailija
42/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kämmeneen aivastaminen ja yskiminen on ihan helvetin oksettavaa ja epäsivistynyttä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nuolen aina että saan pussin auki ja se on aivan normaalia käytöstä. 

näitä nuolijoita näkee jopa kirjakaupoissa ja ravintoloissa. sukupolvikysymys luulisin.

Vierailija
44/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hedelmäpussi ei aukea ensimmäisellä yrittämällä, niin nuolaisen kyllä sormea koska sillä tavalla se aukeaa heti. En jaksa käyttää viittä minuuttia siihen, että yritän saada sen pussin auki.

Vierailija
45/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hedelmäpussi ei aukea ensimmäisellä yrittämällä, niin nuolaisen kyllä sormea koska sillä tavalla se aukeaa heti. En jaksa käyttää viittä minuuttia siihen, että yritän saada sen pussin auki.

Ettäpä joku tunnustaa keskustelupalstalla olevansa sika. Luulisi jo hävettävän, jos on normaali aivotoiminta. Itse jättäisin tuolloin ostamatta pussia vaativan kasviksen tai hedelmän, koska kaupoissa on valinnanvaraa.

Vierailija
46/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Pahimmat sylkee käsiinsä että saa pussin auki.

Näin Prismassa juuri viikko sitten kun vanhempi mies sylki käsiinsä ja käsissä olevaan hedelmäpussiin!

Vierailija
47/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä te saatte sen pussin auki sormea nuolematta? Ei minulla ole aikaa ravistella sitä kahta tuntia että jos EHKÄ aukeaisi. Ja hölmömmän näköistä se pussin raivokas heilutetelu on kuin  sormen pään lipaisu.

Niistä pussin kahvoista kun nykäiset kevyesti eri suuntiin, niin pussin suu keskeltä aukeaa. 🤦

Vierailija
48/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Ei tule mieleenkään nuoleskella sormia kaupassa. Käsidesiä käytän aina kauppaan mennessä ja sieltä pois tullessa. Poltan myös tupakkaa, mutten koskaan polta kaupasta/muusta yleisestä paikasta tullessa ennekuin olen pessyt käteni saippualla. 

Olen aina toiminut näin ja hyvin vähän mitään vatsatauteja sairastanut. 

Vierailija
49/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt bakteerikammoiset vilkaisisitte peiliin. Turha hygienia heikentää vastustuskykyä. En voi tajuta, miten voi pelätä ovenkahvoja toimistolla niin paljon, että pitää tuhlata talouspaperia ovien avaamiseen.

Vierailija
50/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei firmassa koskaan kukaan ole sairaana vaikka osa kaivaa nenää ja kaivetaan samasta nakki paketista muutamat väli nakit tauko tilassa. Liiallinen hygieenia aiheutaa tauteja, koska ei ole vastustus kykyä enää mitään tautia vastaan. Olen viimeksi ollut saikulla vuonna 2015 ja silloin meni selkä eli ei mikään hygienia juttu.

Vierailija
51/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, noita sormien nuolijoita näkee melkein aina prisman heviosastolla. Hieman vanhemmat rouvat ja herrasmiehet harrastavat tätä paljon. Ja sitten niillä nuolluilla kerätään tomaatit ym. Hyi helvetti!

Vierailija
52/77 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöpäkääryleen imiät on niin kyllästettyjä, ettei niinin pöpöt tehoa.

Imiä🤯

Vierailija
53/77 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä vouhkaamista, sillä tuossahan nuollaan sitÄ omaa pussia eikä niitä, jotka jäävät rullaan. Mikään tauti siinä voi levitä 🤯

Vierailija
54/77 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei firmassa koskaan kukaan ole sairaana vaikka osa kaivaa nenää ja kaivetaan samasta nakki paketista muutamat väli nakit tauko tilassa. Liiallinen hygieenia aiheutaa tauteja, koska ei ole vastustus kykyä enää mitään tautia vastaan. Olen viimeksi ollut saikulla vuonna 2015 ja silloin meni selkä eli ei mikään hygienia juttu.

Taukotila, hygieniajuttu😏

Vierailija
55/77 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet nuolee pilluakin.

Vierailija
56/77 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä vouhkaamista, sillä tuossahan nuollaan sitÄ omaa pussia eikä niitä, jotka jäävät rullaan. Mikään tauti siinä voi levitä 🤯

No ajattelepa että olet ennen pussin avaamista klähminyt likaisia ovenkahvoja ja ostoskoria, ja sitten nuolaiset kaikki bakteerit ja virukset likaisesta sormestasi suuhusi. Levität siis itse tauteja itseesi.

Vierailija
57/77 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoleehan se S-ryhmää edustava Tanelikin sormiaan mainoksessa ja kakkuasetti kädessään menee sitten kopeloimaan välillä pesismailaa. Sitten tietty taas syödään ja nuoleskellaan uudelleen sormia. Näin menee oppi perille pienimmillekin. 

Vierailija
58/77 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin kaupassa, kun työntekijä (mieshenkilö) jutteli jonkun asiakkaan kanssa hedelmätiskin luona. Hän pyyhki jutellessaan hikeä otsalta ja silitteli rasvaisen oloisia hiuksiaan järjestykseen. Juttelutuokion jälkeen hän ryhtyi järjestelemään omenoita ym. hedelmiä esille. 

Hyi hitto, tuli sellainen olo, että en todellakaan osta noita. 

Vierailija
59/77 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmäosasto on heti ensimmäisenä. Minulla on ainakin puhdas käsi mennessäni kauppaan. Kun tulen kotiin, pesen ensimmäiseksi kädet, sitten laitan tavarat kaappeihin ja lopuksi pesen kädet uudestaan. Ei sen suurempi show. Kxhitysvammaiselle toki kaikki tässä maailmassa on niin kovin hankalaa.

Vierailija
60/77 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö siis kieltää saastaiset hedelmäpussit, jos niiden nuolemisesta tulee vatsatauti?

Kielletään hedelmät samalla. Monet puristelevat niitä likaisilla käsillä ennen ostopäätöstä.