Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllä tosi estoinen. En kehdannut mennä prismassa katselemaan pleikkaripelejä kun ajattelin että pitävät outona

Vierailija
11.06.2024 |

Olen siis keski-ikäinen nainen ja mietin että ihmiset pitää kummallisena kun ikäiseni ihminen nysvää siellä pelihyllyllä. Olisin ehkä ostanut sen uusimman Baldur's Gaten. Mutta taidan tilata netistä. Varmaan pitäisi mennä johonkin terapiaan käsittelemään näitä juttuja. 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaikkia prismassa kävijöitä kiinnostaakin just se mitä sä siellä teet. 

Vierailija
2/32 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, sehän tässä on se pointti. Ei ketään kiinnosta mutta siinä hetkessä luulen että ihmiset katsoo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävelen kadulla pleikkarin logoilla varustetussa lippiksessä ja olen estyneen piirteinen mies. Anna fanituksesi näkyä kun siitä ei ole haittaa kenellekään. Enemmän se sinua vaivaa kun et anna lupaa olla oma itsesi 🤗

Vierailija
4/32 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiasta ei tietenkään ole haittaa, mutta ihan ensimmäiseksi kannattaa aloittaa siitä, että sinä et ole muiden ihmisten elämän keskipiste, joten he eivät kiinnitä sinuun pleikkapelihyllyllä mitään huomiota. Toki jos mölähtelet samalla äänekkäästi, pyörit paikallasi ja poljet jalkaa tai vaikka haiset erityisen pahalta, jäät mieleen. Mutta jos et herätä käyttäytymiselläsi tai erityisen likaisella olemuksella huomiota, kukaan ei edes huomaa sinua siinä. Olet kehittänyt täysin vieraille ihmisille ajatuksia, joita heillä ei ole. Päätä luopua noista.

Vierailija
5/32 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hetero mies ja vaimoni unohti ostaa kurkun kaupasta, laittoi mut asialle. en kehdannut ostaa pelkää kurkkua, ajattelin, että ihmiset luulee minun ostavan kurkun sen takia, että työnnän sen hanuriini. ostin sitten muitakin juttuja 30e edestä. vaimo ihmetteli: mitä ihmettä!? mumisin jotain vastaukseksi.

Vierailija
6/32 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka joku katsoisikin, niin tuskin muistaa sen tarkemmin minuutin päästä. Moni varmaan sitä paitsi ajattelisi että ostat esim lahjaa jollekin teinille.

Vierailija
7/32 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi niin. Prismassa kaikki oudot julkaistaan someen nimellä ja naamalla.

Vierailija
8/32 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen hetero mies ja vaimoni unohti ostaa kurkun kaupasta, laittoi mut asialle. en kehdannut ostaa pelkää kurkkua, ajattelin, että ihmiset luulee minun ostavan kurkun sen takia, että työnnän sen hanuriini. ostin sitten muitakin juttuja 30e edestä. vaimo ihmetteli: mitä ihmettä!? mumisin jotain vastaukseksi.

Mä olen monta kertaa mennyt kauppaan ostamaan karkkia mutta ostanut hämäykseksi jotain muutakin siihen oheen kun on niin noloa ostaa pelkästään litra jäätelöä, karkkipussi ja suklaata😂

Vierailija
9/32 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt selvisi miksi mieheni tuo aina hirveän määrän ostoksia kun laitan hänet kauppaan ostamaan banaaneja. Kiitos.

Vierailija
10/32 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin nähnyt, olisin kyllä kahdesti katsonut ja ihmetellyt.

Vierailija
11/32 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sehän tässä on se pointti. Ei ketään kiinnosta mutta siinä hetkessä luulen että ihmiset katsoo. 

Hyvä, että tiedostat kuitenkin asian ja osaat siten myöhemmin ehkä suhteuttaa sen myös kaupassa. Onhan tuollainen tosi rajoittavaa.

Kaupassa töissä ollessani nuorempana samaa huomasin mm. ylipainoisilla herkuttelijoilla, useimmilla kortsujen hankkijoilla sekä jopa terveyssiteitä ja tamponeja ostavilla naisilla.

Oikeasti harvat välittää, ja jos välittää niin tuskin he sinuun kadulla vastaan kävellessä edes muistavat.

Tiedätkö, kassalla usein kuuli ns. valkoisia valheita "teinille/synttäreille/vaimolle minä näitä". Voit käyttää samaa, mutta kassa harvoin välittää, ja nykyisin on onneksi noita automaattikassojakin :)

Kivaa päivää sinulle!

Vierailija
12/32 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, tämä nauratti :D En mäkään kyllä naisena kehtaisi mennä ostamaan pelkästään yhtä kurkkua xD pitää myös varoa että ei osta samaan aikaan kortsuja, vaseliinia tms.

Vierailija
13/32 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hirvitti myös ostaa vaimolle näitä pikkuhousunsuojia tai vastaavia Pristmasta.Onneksi nykyään on itsepalvelukassoja...

Vierailija
14/32 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. En kehtaa ostaa oikein mitään muuta kuin peruselintarvikkeita. Vaatteiden ostaminenkin tuntuu kiusalliselta. Teen usein niin että menen naapurikaupunkiin ostoksille ettei vaan kukaan tunnista.

Vierailija
15/32 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen monta kertaa mennyt kauppaan ostamaan karkkia mutta ostanut hämäykseksi jotain muutakin siihen oheen kun on niin noloa ostaa pelkästään litra jäätelöä, karkkipussi ja suklaata😂

Joo just jotain hedelmiä ja ruisleipää vaikka niitä ei tarttis edes. Mut jotain "terveellistä" siihen kylkeen ja sitten vielä käytös kassalla sellaista, että ei nää herkut mulle oo, mut toisten puolesta ostan :D

Vierailija
16/32 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran itseasiassa pelihyllyä tiiratessani tapahtui tämmöinen ihme juttu. Olin silloin n. 30+ ja tutkiskelin Top Tenin (rip) valikoimaa. Joku nuorempi jannu kyseli että etsinkö minä lapselle jotain. Hän ei kuulunut henkilökuntaan ja olin silloin vielä lapsetonkin. En siihen mitään nokkelaa siis osannut vastata. M49

Vierailija
17/32 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. En kehtaa ostaa oikein mitään muuta kuin peruselintarvikkeita. Vaatteiden ostaminenkin tuntuu kiusalliselta. Teen usein niin että menen naapurikaupunkiin ostoksille ettei vaan kukaan tunnista.

Varsinkin jos on iso vaatekoko tai joutuu ostamaan ison koon esim. jostain paidasta. Miettii että katsooko se kassahenkilö että oho, aikas iso koko :o

Vierailija
18/32 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ainakin minusta outoa, että joku ostaa pelejä vielä fyysisinä kappaleina (kalliilla) eikä ps storesta. 

Vierailija
19/32 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus sama, mutta vaatteiden kanssa, ja siteet ja tuollaiset tuottaa myös ongelmia. Joku häpeästä johtuvat juttu se on. En kehtaa olla siellä osastolla kun ajattelen että mitä toikin nyt tuolla kauniita vaatteita katselee. Joo ja tiedän että on tyhmiä juttuja mutta en jaksa terapiankaan mennä. Mieluummin tilailen netistä.

Vierailija
20/32 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin jos on iso vaatekoko tai joutuu ostamaan ison koon esim. jostain paidasta. Miettii että katsooko se kassahenkilö että oho, aikas iso koko :o

Kassahenkilö näkee kyllä sen ostajankin siinä, joka sitä isoa kokoa käyttää.