Ihmiset nuolee kaupoissa sormiaan että saa hedelmäpussit auki,ulkona tungetaan tupakka suuhun. Ei ihme että mahataudit leviää!
Sormet pois suusta. Jos pakko vetää se syöpäkääryle niin käsidesiä.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta valehtelu! Kukaan nuole käsiään, jotta sais pussin auki!
Jokainen tunrtemani,myös minä itse nuolaisee sormea jotta hedelmäpussi aukeaa.
Lopeta valehtelu!
Miten ihmeessä te saatte sen pussin auki sormea nuolematta? Ei minulla ole aikaa ravistella sitä kahta tuntia että jos EHKÄ aukeaisi. Ja hölmömmän näköistä se pussin raivokas heilutetelu on kuin sormen pään lipaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse nuolen aina että saan pussin auki ja se on aivan normaalia käytöstä.
Ei ole normaalia käytöstä. En ole ikinä nuollut sormiani noitten pussien aukaisua varten ja aina ne ovat auenneet helposti.
T N60+
Kyllä jotkut tekee niin. Nähty on.
Pointti oli siinä, että se ei ole normaalia käytöstä. Sormien nuolija on aivokääpiö, olkoon vaikka akateemisesti koulutettu.
Älypuhelimet. Hierot puhelinta bussissa,sitten menet kotiin ja peset kädet.Ja tartut taas likaiseen puhelimeen! Teet ehkä leivän ja hierot koko ajan likaista puhelintasi.
Miten siitä tupakasta saa vatsataudin ? Yleensä se on askissa ja se tupakka otetaan sieltä. Enkä usko että kukaan on saanut vatsatautia tai muutakaan tautia siitä että on sormia nuolaisemalla aukaissut hedelmä pussin, varsinkaan kun ne sairaat pysyy kotonaan eivät kaupassa
Teinit ei ainakaan pelkää kaupan pihassa heti energiajuoma auki ja vape suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä te saatte sen pussin auki sormea nuolematta? Ei minulla ole aikaa ravistella sitä kahta tuntia että jos EHKÄ aukeaisi. Ja hölmömmän näköistä se pussin raivokas heilutetelu on kuin sormen pään lipaisu.
Muutamalla kuivan sormen liikkeellä ne aukeavat. Jos et saa auki, osta vain valmiiksi pussitettuja hedelmiä tai länttää hintalappu suoraan hedelmään tai kasvikseen. Itse laitan tarrat suoraan mm. kaaliin ja banaaniterttuun. Kaalistakin laitan päällilehdet aina ensiksi bioon.
Vierailija kirjoitti:
Miten siitä tupakasta saa vatsataudin ? Yleensä se on askissa ja se tupakka otetaan sieltä. Enkä usko että kukaan on saanut vatsatautia tai muutakaan tautia siitä että on sormia nuolaisemalla aukaissut hedelmä pussin, varsinkaan kun ne sairaat pysyy kotonaan eivät kaupassa
Jos sormissa on noroavirusta ja avaat askin,ehkä avitat sormella tupakkaa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hel.......... . Ei todellakaan ole. Kädet pitäisi pestä ennen kauppareissua jokaisen ja samoin tullessa kotiin. Ei todellakaan nuolla sormia yhtään missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta valehtelu! Kukaan nuole käsiään, jotta sais pussin auki!
Ala asteen opettaja nuolaisi näppejään joka kerta ennen sivun kääntämistä.
ERI ASIA!
On se ennen sitä hiplannut tusina ovenkahvaa niin kyllä ne taudit perille löytää.
Vierailija kirjoitti:
Älypuhelimet. Hierot puhelinta bussissa,sitten menet kotiin ja peset kädet.Ja tartut taas likaiseen puhelimeen! Teet ehkä leivän ja hierot koko ajan likaista puhelintasi.
Mä pyyhin desinfioimispyyhkeellä kännykkäni aina kun tulen reissulta kotiin. Ja pesen sitten kädet.
Ajattele jos ne laittaisi sen nortin sisällä suuhun ja palamaan, kerran muutes näin kun kauppias raapi muniaan antaumuksella ja jatkoi sitten hommiaan hedelmien kanssa.
Kun katsoo ihmisiä miten epähygieeniset tavat on lähes kaikilla niin en yhtään ihmettele miksi koko ajan on jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ajattele jos ne laittaisi sen nortin sisällä suuhun ja palamaan, kerran muutes näin kun kauppias raapi muniaan antaumuksella ja jatkoi sitten hommiaan hedelmien kanssa.
Lopeta valehtelu!
Mua oksettaa kanssaihmiset nykyään joka paikassa.
Peskää niitä käsiä, saatan........ idi ootit.
Itse tongin persereikääni sormilla ennen kauppaan menoa.
Vierailija kirjoitti:
Venytä pussia siitä kohtaa, josta haluat sen aukeavan. Yleensä lähtevät sen verran erillee, että saa aukaistua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Bakteerikammoiset ei tajuu että bakteereja on ihan joka paikka täynnä eikä niiltä voi välttyä. Itse en välitä paskaakaan...niinpä olenkin kipeänä vain n.kerran/3v
ERI ASIA!