Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset nuolee kaupoissa sormiaan että saa hedelmäpussit auki,ulkona tungetaan tupakka suuhun. Ei ihme että mahataudit leviää!

Vierailija
12.03.2025 |

Sormet pois suusta. Jos pakko vetää se syöpäkääryle niin käsidesiä.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta valehtelu! Kukaan nuole käsiään, jotta sais pussin auki!

Ala asteen opettaja nuolaisi näppejään joka kerta ennen sivun kääntämistä.

ERI ASIA!

Vierailija
22/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tunrtemani,myös minä itse nuolaisee sormea jotta hedelmäpussi aukeaa.

Lopeta valehtelu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä te saatte sen pussin auki sormea nuolematta? Ei minulla ole aikaa ravistella sitä kahta tuntia että jos EHKÄ aukeaisi. Ja hölmömmän näköistä se pussin raivokas heilutetelu on kuin  sormen pään lipaisu.

Vierailija
24/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse nuolen aina että saan pussin auki ja se on aivan normaalia käytöstä. 

Ei ole normaalia käytöstä. En ole ikinä nuollut sormiani noitten pussien aukaisua varten ja aina ne ovat auenneet helposti.

T N60+

Kyllä jotkut tekee niin. Nähty on.

Pointti oli siinä, että se ei ole normaalia käytöstä. Sormien nuolija on aivokääpiö, olkoon vaikka akateemisesti koulutettu.

Vierailija
25/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelimet. Hierot puhelinta bussissa,sitten  menet kotiin ja peset kädet.Ja tartut taas likaiseen puhelimeen!  Teet ehkä leivän ja hierot koko ajan likaista puhelintasi.

Vierailija
26/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siitä tupakasta saa vatsataudin ? Yleensä se on askissa ja se tupakka otetaan sieltä. Enkä usko että kukaan on saanut vatsatautia tai muutakaan tautia siitä että on sormia nuolaisemalla aukaissut hedelmä pussin, varsinkaan kun ne sairaat pysyy kotonaan eivät kaupassa 

Vierailija
27/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit ei ainakaan pelkää kaupan pihassa heti energiajuoma auki ja vape suuhun.

Vierailija
28/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä te saatte sen pussin auki sormea nuolematta? Ei minulla ole aikaa ravistella sitä kahta tuntia että jos EHKÄ aukeaisi. Ja hölmömmän näköistä se pussin raivokas heilutetelu on kuin  sormen pään lipaisu.

Muutamalla kuivan sormen liikkeellä ne aukeavat. Jos et saa auki, osta vain valmiiksi pussitettuja hedelmiä tai länttää hintalappu suoraan hedelmään tai kasvikseen. Itse laitan tarrat suoraan mm. kaaliin ja banaaniterttuun. Kaalistakin laitan päällilehdet aina ensiksi bioon. 

Vierailija
29/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten siitä tupakasta saa vatsataudin ? Yleensä se on askissa ja se tupakka otetaan sieltä. Enkä usko että kukaan on saanut vatsatautia tai muutakaan tautia siitä että on sormia nuolaisemalla aukaissut hedelmä pussin, varsinkaan kun ne sairaat pysyy kotonaan eivät kaupassa 

Jos sormissa on noroavirusta ja  avaat askin,ehkä avitat sormella tupakkaa ulos.

Vierailija
30/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hel..........   . Ei todellakaan ole. Kädet pitäisi pestä ennen kauppareissua jokaisen ja samoin tullessa kotiin. Ei todellakaan nuolla sormia yhtään missään. 

Vierailija
31/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala asteen opettaja nuolaisi näppejään joka kerta ennen sivun kääntämistä.

ERI ASIA!

On se ennen sitä hiplannut tusina ovenkahvaa niin kyllä ne taudit perille löytää.

Vierailija
32/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älypuhelimet. Hierot puhelinta bussissa,sitten  menet kotiin ja peset kädet.Ja tartut taas likaiseen puhelimeen!  Teet ehkä leivän ja hierot koko ajan likaista puhelintasi.

Mä pyyhin desinfioimispyyhkeellä kännykkäni aina kun tulen reissulta kotiin. Ja pesen sitten kädet.

Vierailija
33/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele jos ne laittaisi sen nortin sisällä suuhun ja palamaan, kerran muutes näin kun kauppias raapi muniaan antaumuksella ja jatkoi sitten hommiaan hedelmien kanssa.

Vierailija
34/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo ihmisiä miten epähygieeniset tavat on lähes kaikilla niin en yhtään ihmettele miksi koko ajan on jotain.

Vierailija
35/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele jos ne laittaisi sen nortin sisällä suuhun ja palamaan, kerran muutes näin kun kauppias raapi muniaan antaumuksella ja jatkoi sitten hommiaan hedelmien kanssa.

Lopeta valehtelu!

Vierailija
36/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oksettaa kanssaihmiset nykyään joka paikassa.

Vierailija
37/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peskää niitä käsiä, saatan........ idi ootit.

Vierailija
38/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tongin persereikääni sormilla ennen kauppaan menoa.

Vierailija
39/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venytä pussia siitä kohtaa, josta haluat sen aukeavan. Yleensä lähtevät sen verran erillee, että saa aukaistua.

40/77 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Bakteerikammoiset ei tajuu että bakteereja on ihan joka paikka täynnä eikä niiltä voi välttyä. Itse en välitä paskaakaan...niinpä olenkin kipeänä vain n.kerran/3v