Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autoilija ajoi tänään rekkaa kohti Uimaharjulla: 4 kuoli

Vierailija
08.03.2025 |

Joukossa pieni lapsi. 

Kommentit (391)

Vierailija
321/391 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian suuri tilannenopeus kun karkaa käsistä,ikävä ja surullinen lopputulema.

Juuri tämä. Tästä ei puhuta tässäkään tapauksessa yhtään, syytetään milloin keliä, milloin tienhoitoa, mutta jokainen autoilija näkee millaiset keliolosuhteet ja tien kunto on ja järki pitäisi sanoa että ajaa sen mukaisesti. Mieluummin hitaammin perille kuin hautaan. 

Vierailija
322/391 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi Taiston kannattanut kehua kuskin ajotaidoista. Tuomittu kaahari oli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/391 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaharit, vaaransi koko autoilun ja muut mukana olleet. 

Vierailija
324/391 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei ole otettu korttia pois, jos ajaa 60 km / h - alueella vauhdilla 120 km / h  ? Onko lapissa lempeämmät tuomiot?

Vierailija
325/391 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokenut nuori mieskuljettaja yhtälöstä tulee kovin helposti tulokseksi ylimielinen ja uhkarohkea. Karma hoiti loput.

Vierailija
326/391 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä. Tästä ei puhuta tässäkään tapauksessa yhtään, syytetään milloin keliä, milloin tienhoitoa, mutta jokainen autoilija näkee millaiset keliolosuhteet ja tien kunto on ja järki pitäisi sanoa että ajaa sen mukaisesti. Mieluummin hitaammin perille kuin hautaan. 

Mä oon ajanut tuota tietä monia kertoja. Siinä ajaa todella paljon rekkoja. Kun oon huonossa kelissä laskenut nopeuden sille tasolle, minkä kokisin turvallisiksi, on ollut rekka perässä kiinni, pahimmat tööttäilleet torvea. Ja näkyvyys ollut sellainen, ettet oo turvallisesti voinut pysäyttää tien sivuun ja päästää ohi. Siinä on sit pitänyt päättää, ajaako nopeampaa kuin haluaisi vai rekka perässä roikkuen .

Vierailija
327/391 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Taisto omistaa kyllä muutakin. On aika tunnettu yrittäjä Joensuun seudulla.&

On tunnettu kaikille, jotka lukevat työpaikkailmoituksia. Hänellä pyörii avoimet työpaikkailmoitukset jatkuvasti Joensuu-Helsinki. Motellisiivousta, autonkorjaajia, huoltiskahviltyöntekijä, kuljettajia, myyntisihteereitä jne.

Vierailija
328/391 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ajanut tuota tietä monia kertoja. Siinä ajaa todella paljon rekkoja. Kun oon huonossa kelissä laskenut nopeuden sille tasolle, minkä kokisin turvallisiksi, on ollut rekka perässä kiinni, pahimmat tööttäilleet torvea. Ja näkyvyys ollut sellainen, ettet oo turvallisesti voinut pysäyttää tien sivuun ja päästää ohi. Siinä on sit pitänyt päättää, ajaako nopeampaa kuin haluaisi vai rekka perässä roikkuen .

Tämän takia kyseisen tien nopeusrajoitusta pitää laskea, poliiseja enemmän valvomaan liikennettä sekä turvavälejä... Ei pelkästään tuolle tieosuudelle vaan ylipäätänsä poliisien pitäisi valvoa liikennettä paljon enemmän koska 80% kuskeista ei tuolla osaa ajaa, he ajavat liian kovaa eikä turvavälit ole riittävät. Liikkuvapoliisi pitäisi ottaa uudestaan käyttöön. 

Vierailija
329/391 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokenut nuori mieskuljettaja yhtälöstä tulee kovin helposti tulokseksi ylimielinen ja uhkarohkea. Karma hoiti loput.

Mitä pikkutaapero teki, että karma päätti hoidella hänetkin? Ihan ok lohkaisu, jos olisi yksin ajellut, mutta mikään karma ei vie viattomia pikkulapsia kostoksi toisten törttöilyistä.

Vierailija
330/391 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Lapsen vanhemmat kyllä aivan muuta kuin romaneja..tiktokissa videoita perheen kotoa, oikein siistiä ja huoliteltua.  hävetkää

Joo, niin, koska romaneilla on joitain erittäin tarkkoja siisteys- ja puhtaussääntöjä, joita muuten kantiksilla ei ole. Häpeäisitkö sinä ehkä viestiäsi, joka antaa ymmärtää, että romanikoti olisi jotenkin sotkuinen.

-kantis

Vierailija
331/391 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ajanut tuota tietä monia kertoja. Siinä ajaa todella paljon rekkoja. Kun oon huonossa kelissä laskenut nopeuden sille tasolle, minkä kokisin turvallisiksi, on ollut rekka perässä kiinni, pahimmat tööttäilleet torvea. Ja näkyvyys ollut sellainen, ettet oo turvallisesti voinut pysäyttää tien sivuun ja päästää ohi. Siinä on sit pitänyt päättää, ajaako nopeampaa kuin haluaisi vai rekka pe

Tämän takia kyseisen tien nopeusrajoitusta pitää laskea, poliiseja enemmän valvomaan liikennettä sekä turvavälejä... Ei pelkästään tuolle tieosuudelle vaan ylipäätänsä poliisien pitäisi valvoa liikennettä paljon enemmän koska 80% kuskeista ei tuolla osaa ajaa, he ajavat liian kovaa eikä turvavälit ole riittävät. Liikkuvapoliisi pitäisi ottaa uudestaan käyttöön. 

Nykyäänkin on liikennepoliisin yksikkö erikseen. Mutta eihän hekään joka paikkaan ehdi. Silti töitä kädet täynnä töitä.

Vierailija
332/391 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen vanhemmat kyllä aivan muuta kuin romaneja..tiktokissa videoita perheen kotoa, oikein siistiä ja huoliteltua.  hävetkää

Mitä ihmettä kodin siisteys tähän liittyy? Oletko r*sisti, kun annat ymmärtää, että romanien kodit olisivat epäsiistejä?

Joo olen käynyt romanikodissa. Oli todella siistiä.

Vierailija
333/391 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä löytynyt syytä sille että miksi auto ajautui vastaantulijoiden kaistalle? Sillä omalla kaistalla jokaisen pitäisi ajaa, kolaritilanteissa aina on syyllinen se joka ei pysy omalla kaistalla. 

Vierailija
334/391 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos taisto ei tiennyt.

Vierailija
335/391 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nykyäänkin on liikennepoliisin yksikkö erikseen. Mutta eihän hekään joka paikkaan ehdi. Silti töitä kädet täynnä töitä."

Täällä missä mä asun, keskisuuri kaupunki ei juurikaan näy poliiseja valvomassa liikennettä. Joku on pahasti vialla suomalaisten asenteissa kun heitä ei kiinnosta liikennesäännöt eikä he osaa ottaa huomioon muita liikenteessä. 

Vierailija
336/391 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän minäkin sanoin. Ja sain lasteittain kuraa niskaani. 

Ainakin voin nyt kevein omintunnoin sanoa teille kaikille haukkujille I TOLD YOU SO. 

Vähempikin ylistys kuskia kohtaan olisi riittänyt. Onneksi ei vienyt viatonta rekkakuskia mukanaan, ja että oli rekka vastassa eikä vanha ja pieni henkiloauto. Olisi tullut paljon enemmän ruumiita. 

Vierailija
337/391 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nykyäänkin on liikennepoliisin yksikkö erikseen. Mutta eihän hekään joka paikkaan ehdi. Silti töitä kädet täynnä töitä."

Täällä missä mä asun, keskisuuri kaupunki ei juurikaan näy poliiseja valvomassa liikennettä. Joku on pahasti vialla suomalaisten asenteissa kun heitä ei kiinnosta liikennesäännöt eikä he osaa ottaa huomioon muita liikenteessä. 

Vaikket sinä heitä näe, se ei tarkoita sitä etteikö poliiseja olisi ja etteivät liikennettä koskasn valvoisi.

Vierailija
338/391 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vielä löytynyt syytä sille että miksi auto ajautui vastaantulijoiden kaistalle? Sillä omalla kaistalla jokaisen pitäisi ajaa, kolaritilanteissa aina on syyllinen se joka ei pysy omalla kaistalla. 

Juuri näin. Ihan just juuri näin. 

41 vuotta olen autoa ajanut, joten jotain tiedän minäkin. 

Vierailija
339/391 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pikkutaapero teki, että karma päätti hoidella hänetkin? Ihan ok lohkaisu, jos olisi yksin ajellut, mutta mikään karma ei vie viattomia pikkulapsia kostoksi toisten törttöilyistä.

Lapsen vanhemmat olivat karman välittäjiä. Lähtivät tunnetun kaahaajan kyytiin. 1+1=2. 

Vierailija
340/391 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoilija ajoi, vai ajautuiko auto. Sohjoa runsaasti tiellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi