Autoilija ajoi tänään rekkaa kohti Uimaharjulla: 4 kuoli
Kommentit (391)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nykyäänkin on liikennepoliisin yksikkö erikseen. Mutta eihän hekään joka paikkaan ehdi. Silti töitä kädet täynnä töitä."
Täällä missä mä asun, keskisuuri kaupunki ei juurikaan näy poliiseja valvomassa liikennettä. Joku on pahasti vialla suomalaisten asenteissa kun heitä ei kiinnosta liikennesäännöt eikä he osaa ottaa huomioon muita liikenteessä.
Vaikket sinä heitä näe, se ei tarkoita sitä etteikö poliiseja olisi ja etteivät liikennettä koskasn valvoisi.
Huonosti valvoo liikennettä kun siitä huolimatta ihmiset ajaa toisen takapuskurissa kiinni, nopeusrajoituksia ei noudateta ja liikennesääntöjä ei noudateta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nykyäänkin on liikennepoliisin yksikkö erikseen. Mutta eihän hekään joka paikkaan ehdi. Silti töitä kädet täynnä töitä."
Täällä missä mä asun, keskisuuri kaupunki ei juurikaan näy poliiseja valvomassa liikennettä. Joku on pahasti vialla suomalaisten asenteissa kun heitä ei kiinnosta liikennesäännöt eikä he osaa ottaa huomioon muita liikenteessä.
Vaikket sinä heitä näe, se ei tarkoita sitä etteikö poliiseja olisi ja etteivät liikennettä koskasn valvoisi.
Huonosti valvoo liikennettä kun siitä huolimatta ihmiset ajaa toisen takapuskurissa kiinni, nopeusrajoituksia ei noudateta ja liikennesääntöjä ei noudateta.
Ja sä ajattelet että jos vaan poliisi tekisi työnsä hyvin, niin kaikki tämä saataisiin jokaiselta kuskilta kytkettyä pois, koko maasta ja pysyvästi? 😂
60 alueella oli turmakuski ajanut 120km/h. Niin himmeni sädekehä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen on sellainen joka tykkää mehustella toisten kuolemilla? Teitä empatiakyvyttömiä r*sisteja näyttää tässä ketjussa riittävän.
Paljonko olet vaivautunut miettimään tukkirekan kuskin tilannetta joka ei ehkä enää milloinkaan ole henkisesti työkykyinen yhden romanin takia joka saisi raskaat syytteet oikeudessa mikäli vielä eläisi.
Onko sulla vikaa ymmärryksessä vai lukutaidossa kun puhut romaneista vaikka tässä ketjussa on moneen kertaan sanottu että elivät ihan tavallista suomalaista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Liikkuva poliisi joka oli liikennettä valvomaan erikoistunut poliisiyksikkö on lakkautettu jo 90 luvulla säästösyistä
Tarrakilvet, katsastamaton auto, huonot nastarenkaat joista nastat nypitty pois ja kova vauhti. Romaniseurue törmäsi rekankeulaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikkuva poliisi joka oli liikennettä valvomaan erikoistunut poliisiyksikkö on lakkautettu jo 90 luvulla säästösyistä
2000-luvulla jos tarkkoja ollaan.
Olen kuullut todettavan, että Jumala kutsuu ensiksi luokseen ne joita eniten rakastaa.
hautajaisiin olivat menossa ja lisää tulee vaan haudattavia. taitaa olla joku sukukirous
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä missä osallinen lapsi, koskettavat erityisellä tavalla 💔
Mitä se sinua koskettaa, jonkun ventovieraan lapsi? Onko elämäsi liian tasaista ja turvallista, kun pitää tästä ahistua?
Joillakin on kai ollut jonkinlainen kehityshäiriö kun eivät oikein näytä kokevan lähimmäisyyttä toisiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen autoillut yli 35 vuotta. Ei poliisipartiota ole tullut koskaan kovin usein vastaan milloinkaan. Yhden ainoan kerran olen joutunut pysäytetyksi puhallutusratsiaan. Ylinopeusratsioissa ei pysäytetä, ellei aja selvää ylinopeutta.
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomatkin kertoo tapauksesta, ja tyypilliseen tapaansa suhtautuu halveksunnalla tällaisessakin tilanteessa ihmisten suruun kun väittää kirkonmiehen puhuneen "herrasta" kun on puhunut "Herrasta".
Mitähän siellä Iltasanomien toimittajien päässä on oikein liikkunut? Alentua täysin Seiskan tasolle. No kait luottavat siihen, että klikkauksia tulee ja seuraavana päivänä kukaan ei edes muista tuota uutista. Eli who cares, vaikka loukkaa massiivisen menetyksen kokeneita omaisia. Kylmä on maailma. Vanhoina hyvinä aikoina media joutui sentään jonkinlaiseen vastuuseen, esim. Seiskan boikotointi, kun julkaisivat aikanaan Lordin naaman.
Onneksi ei kaahannut hengiltä sivullisia. Hyvä että basta saa oli tukkirekka eikä jonkun perheen henkilöauto
Vierailija kirjoitti:
Tarrakilvet, katsastamaton auto, huonot nastarenkaat joista nastat nypitty pois ja kova vauhti. Romaniseurue törmäsi rekankeulaan.
Mistä tiedät tuon rengasjutunkin? Olitko pelastushenkilökuntaa? Eikö sulla ole vaitiolovelvollisuus?
Liikenteessä ajetaan koko ajan toisia kohti. Ongelmia tulee vasta sitten, kun jompi kumpi kohtaajista ei pysy omalla kaistallaan.
T. 34 vuotta ajanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät tuon rengasjutunkin? Olitko pelastushenkilökuntaa? Eikö sulla ole vaitiolovelvollisuus?
Kuvista näkee ne jotka osaa
Saa keskustella jos pysyy asiallisena. Täällä on runsaasti rasismia ja tosi loukkaavia kirjoituksia koskien tapahtumaa/ uhreja.