Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi feministit ei tee miesten syrjimiselle mitään?

Vierailija
06.03.2025 |

Kun valehtelevat ajavansa tasa-arvoa? Suomi olisi tuomittu jo ihmisoikeuksien rikkomisesta jos tämä koskisi vain naisia.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011079506.html?fbclid=IwY2xjawI2YzZle…

Kommentit (442)

Vierailija
301/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🍆🍆🍆🍆

Vierailija
302/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP.n kysymys herättää vain vastakysymyksen: Miksi miehet ei tee naisten syrjimiselle mitään? heillä sentään on ollut mahdollisuus puuttua siihen jo vuosisatoja.

Voin puhua vain omasta puolestani (en ole ollut olemassa satoja vuosia). Monet "naisten oikeuksia" ajavat eivät hae tasa-arvoa. He hakevat kostoa. Tai miehen alistamista. He hakevat hyötyä ilman velvollisuutta. Rusinoita pullasta. Toisin sanoen, he eivät ansaitse apuani. Minä kannatan tasa-arvoa. En sitä, että nainen saa päättää kaikesta ja mies joutuu vain hyväksymään kohtalonsa.

Tämä on vihapuhetta.  Ohitat sen tosiasian että kaikki miehet ovat kautta historian sortaneet kaikkia naisia!

Mitä oikeuksia feministit ovat viemässä miehiltä ja miten tämä alistaminen käytännössä näkyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi? Miksei miehet tee mitään naisten tasa-arvolle maailamssa vaan sallivat esim. Afganistanin tilanteen ja naisten alistamisen?

Eivät naiset Suomessakaan saaneet nykyisiä oikeuksiaan pelkästään nyökyttelemällä, poskiaan kääntelemällä ja uskonnollisten kirjoitusten oppeja tottelemalla. Noin puolet Afganistanin väestöstä on naisia, joten siinä olisi joukkovoimaa aivan tarpeeksi.

Toisella puolella on aseet.

Aseet on tietysti totta, mutta jos he käyttäisivät niitä naisten poistamiseen, heidän kohtalonsa olisi loppuelämän pituinen homous. Olisivatko he siihen valmiita? Myöhemmin koko valtio romahtaisi, koska lapsia ei syntyisi.

Ovat käyttäneet jo

Tässäpä on siis hyvä syy naisille mennä armeijaan. Oppivat käyttämään aseita ja puolustautumaan.

Vierailija
304/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän feministit jo pidä esillä "miesasiaa". Miesten kysymykset, toksinen sosialisaatio yms. kun nyt nivoutuvat aika vahvasti naisen asemaan. Näin näkisin ainakin modernien feministien kohdalla.

Eli miehet ovat toksisia. Tätä miesasiaahan feministit eivät olekaan pitäneet ennen esillä.

Eivät miehet ole jonain essentialistisena ominaisuutena, mutta heidän sosialisaationsa, kasvatuksensa ja mitä heiltä odotetaan, paikoin on, toksista siis.

Vierailija
305/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä on siis hyvä syy naisille mennä armeijaan. Oppivat käyttämään aseita ja puolustautumaan.

No sitten vain sinne Afganistaniin hoputtaamaan naisua armeijaan. Miehenä sinun onkin helppoa aloittaa siellä työt. Naiset eivät voi. 

Vierailija
306/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP.n kysymys herättää vain vastakysymyksen: Miksi miehet ei tee naisten syrjimiselle mitään? heillä sentään on ollut mahdollisuus puuttua siihen jo vuosisatoja.

Syytät nykymiehiä asioista, jotka tapahtuivat satoja vuosia sitten? Mitä seuraavaksi? Syytät miehiä auringon noususta?

Vierailija
307/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten vain sinne Afganistaniin hoputtaamaan naisua armeijaan. Miehenä sinun onkin helppoa aloittaa siellä työt. Naiset eivät voi. 

En ole mies. :)

Vierailija
308/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko percettä, ap? Nieletkö mällit mällykkeet? 

Vierailija
309/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mällit mällykkeet 

Vierailija
310/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syytät nykymiehiä asioista, jotka tapahtuivat satoja vuosia sitten? Mitä seuraavaksi? Syytät miehiä auringon noususta?

🤦🤦🤦🤦🤦🤦

Vierailija
311/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska feminismi on naisasialiike. Miksei miesasialiike aja naisen asiaa, vaan päinvastoin miesten ylivaltaa? Miksette painosta miesasialiikkeitä tuomitsemaan naisvihaa ja naisiin kohdistuvaa väkivaltaa? NIIN?

Yksikään mies ei ole tuominnut naisiin kohdistuvaa väkivaltaa pässit :D En aja sukupuolen asiaa joka sortaa minua eikä edes tuomitse sitä!

Mikseivät miehet tuomitse naisiin kohdistuvaa väkivaltaa, vaan huorittelevat uhria ja perään vikisevät miten miehet kärsivät? Tajuatteko miten sairaita olette?

Onko maailmassa yhtäkään lakia jonka naiset olisi keksineet sortaakseen miehiä? EI OLE :D

Vaadit asiaan täysin liittymättömiä ihmisiä tuomitsemaan tuntemattomien teot? Mikäs siinä. Arvaa mitä tapahtuu, jos (esimerkiksi) minä tulisin julkisesti esiin ja sanoisin tuomitsevani naisiin kohdistuvat vääryydet? Sinä(kin) haukkuisit minut. Ihan siksi, että olen mies. Mielipiteelläni kun ei ole minkäänlaista painoarvoa yhtään missään. Saan naisiltakin jatkuvasti paskaa niskaani vain siksi, että olen mies. En vastaa samalla mitalla. Pidän omat ongelmani omina. En kaada niitä muiden niskaan. Sinä(kään) et suo minulle samaa kohteliaisuutta. Siitä huolimatta, että en ole sinulle ikinä mitään pahaa tehnyt. Mutta sukupuoleni takia olen sinulle arvoton. Miten eroat kaikista niistä, joiden väität rikkoneen sinua vastaan? Et mitenkään. Olet samanlainen, kuin "sortajasi".

Vierailija
312/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei osaa pyykätä, imuroida, tehdä ruokaa. Naisten pitäisi ajaa tätäkin asiaa koska mieslapset eivät osaa muuta kuin hiirtä liikuttaa. 

Vierailija
313/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko percettä, ap? Nieletkö mällit mällykkeet? 

Kerro nyt Peralle, voin tarjoo kaljaa ja 🍆

Vierailija
314/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö, ap?

Vierailija
315/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska heitä ei kiinnosta yhtään.

Minä annan tekojeni puhua puolestaan. Kohtelen kaikkia samalla tavalla. Silti en saa samanarvoista kohtelua itse.

Vierailija
316/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska feminismi on naisasialiike. Miksei miesasialiike aja naisen asiaa, vaan päinvastoin miesten ylivaltaa? Miksette painosta miesasialiikkeitä tuomitsemaan naisvihaa ja naisiin kohdistuvaa väkivaltaa? NIIN?

Yksikään mies ei ole tuominnut naisiin kohdistuvaa väkivaltaa pässit :D En aja sukupuolen asiaa joka sortaa minua eikä edes tuomitse sitä!

Mikseivät miehet tuomitse naisiin kohdistuvaa väkivaltaa, vaan huorittelevat uhria ja perään vikisevät miten miehet kärsivät? Tajuatteko miten sairaita olette?

Onko maailmassa yhtäkään lakia jonka naiset olisi keksineet sortaakseen miehiä? EI OLE :D

Vaadit asiaan täysin liittymättömiä ihmisiä tuomitsemaan tuntemattomien teot? Mikäs siinä. Arvaa mitä tapahtuu, jos (esimerkiksi) minä tulisin julkisesti esiin ja sanoisin tuomitsevani naisiin kohdistuvat vääryydet? Sinä(kin) haukkuisit

Luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri 

Vierailija
317/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska heitä ei kiinnosta yhtään.

Minä annan tekojeni puhua puolestaan. Kohtelen kaikkia samalla tavalla. Silti en saa samanarvoista kohtelua itse.

M*lkkuja löytyy molemmista sukupuolista.

Vierailija
318/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi feministit ei tee miesten syrjimiselle mitään?

Eihän miesten syrjiminen ole feministien agendalla. AP sekoittaa feministit ja tasa-arvoa ajavat.  Ehkä lukenut feministien juttuja, joissa väittävät ajavansa tasa-arvoa.

En minä aja tasa-arvoa vaan naisten asiaa.

Miksi te ajatte miesten ylivaltaa kannattamalla sukupuolen perusteella valittavia sukunimiä? :)

Ainakin olet rehellinen. Ajat naisten ylivaltaa. Ajat koston asiaa.

Vierailija
319/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mällit mällykkeet 

Vierailija
320/442 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien moden järveen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme