Miksi feministit ei tee miesten syrjimiselle mitään?
Kun valehtelevat ajavansa tasa-arvoa? Suomi olisi tuomittu jo ihmisoikeuksien rikkomisesta jos tämä koskisi vain naisia.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011079506.html?fbclid=IwY2xjawI2YzZle…
Kommentit (442)
Vierailija kirjoitti:
Menisitte tekin luuserirunkku-ukot töihin.
Olen tulossa töistä. Jonkun pitää ansaita päivärahasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska feminismi on naisasialiike. Miksei miesasialiike aja naisen asiaa, vaan päinvastoin miesten ylivaltaa? Miksette painosta miesasialiikkeitä tuomitsemaan naisvihaa ja naisiin kohdistuvaa väkivaltaa? NIIN?
Yksikään mies ei ole tuominnut naisiin kohdistuvaa väkivaltaa pässit :D En aja sukupuolen asiaa joka sortaa minua eikä edes tuomitse sitä!
Mikseivät miehet tuomitse naisiin kohdistuvaa väkivaltaa, vaan huorittelevat uhria ja perään vikisevät miten miehet kärsivät? Tajuatteko miten sairaita olette?
Onko maailmassa yhtäkään lakia jonka naiset olisi keksineet sortaakseen miehiä? EI OLE :D
Vaadit asiaan täysin liittymättömiä ihmisiä tuomitsemaan tuntemattomien teot? Mikäs siinä. Arvaa mitä tapahtuu, jos (esimerkiksi) minä tulisin julkisesti esiin ja sanoisin tuomitsevani naisiin kohdistuvat vääryydet? Sinä(kin) haukkuisit
No tällä palstalla on ainakin yksi oletettavasti naispuolinen sukunimihullu, joka tuuttaa sitä hävyöntä tekstiä ihan kaikille, sukupuolesta riippumatta. Suodata ne. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP.n kysymys herättää vain vastakysymyksen: Miksi miehet ei tee naisten syrjimiselle mitään? heillä sentään on ollut mahdollisuus puuttua siihen jo vuosisatoja.
Voin puhua vain omasta puolestani (en ole ollut olemassa satoja vuosia). Monet "naisten oikeuksia" ajavat eivät hae tasa-arvoa. He hakevat kostoa. Tai miehen alistamista. He hakevat hyötyä ilman velvollisuutta. Rusinoita pullasta. Toisin sanoen, he eivät ansaitse apuani. Minä kannatan tasa-arvoa. En sitä, että nainen saa päättää kaikesta ja mies joutuu vain hyväksymään kohtalonsa.
Tämä on vihapuhetta. Ohitat sen tosiasian että kaikki miehet ovat kautta historian sortaneet kaikkia naisia!
Et ole tainnut vihapuhetta ikinä edes nähdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi ajaa naisten tasa-arvo asioita. Ei naisten ylivaltaa, vaan niin että naiset olisivat tasa-arvoisia miesten kanssa. Miksi ihmeessä ajaisivat miesten asioita?
Miksi ne teot ja sanat eivät kohtaa? Miksi naisille pitää saada jatkuvasti lisää kaikkea? Miksi mikään ei riitä? Miksi tyytyä, kun voi saada enemmän? Miksi tyytyä, kun voi saada kaiken? Feminismi hakee kostoa.
Lisää mitä kaikkea? Ei tämä maailma niin kehity, että vaan todetaan kaiken olevan jo riittävän hyvin. Ja jos feministit lopettaisivat naistenoikeuksien puolustamisen, ei menisi aikakaan, kun jo saavutetutkin oikeudet otettaisiin naisilta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP.n kysymys herättää vain vastakysymyksen: Miksi miehet ei tee naisten syrjimiselle mitään? heillä sentään on ollut mahdollisuus puuttua siihen jo vuosisatoja.
Koska heitä ei kiinnosta yhtään.
Minä annan tekojeni puhua puolestaan. Kohtelen kaikkia samalla tavalla. Silti en saa samanarvoista kohtelua itse.
M*lkkuja löytyy molemmista sukupuolista.
Jos naiselta kysytään, niin ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin puhua vain omasta puolestani (en ole ollut olemassa satoja vuosia). Monet "naisten oikeuksia" ajavat eivät hae tasa-arvoa. He hakevat kostoa. Tai miehen alistamista. He hakevat hyötyä ilman velvollisuutta. Rusinoita pullasta. Toisin sanoen, he eivät ansaitse apuani. Minä kannatan tasa-arvoa. En sitä, että nainen saa päättää kaikesta ja mies joutuu vain hyväksymään kohtalonsa.
Tämä on vihapuhetta. Ohitat sen tosiasian että kaikki miehet ovat kautta historian sortaneet kaikkia naisia!
Mitä oikeuksia feministit ovat viemässä miehiltä ja miten tämä alistaminen
Oikeus rais kata vaimonsa on ainakin jo viety.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi ajaa naisten tasa-arvo asioita. Ei naisten ylivaltaa, vaan niin että naiset olisivat tasa-arvoisia miesten kanssa. Miksi ihmeessä ajaisivat miesten asioita?
Miksi ne teot ja sanat eivät kohtaa? Miksi naisille pitää saada jatkuvasti lisää kaikkea? Miksi mikään ei riitä? Miksi tyytyä, kun voi saada enemmän? Miksi tyytyä, kun voi saada kaiken? Feminismi hakee kostoa.
Lisää mitä kaikkea? Ei tämä maailma niin kehity, että vaan todetaan kaiken olevan jo riittävän hyvin. Ja jos feministit lopettaisivat naistenoikeuksien puolustamisen, ei menisi aikakaan, kun jo saavutetutkin oikeudet otettaisiin naisilta pois.
Kuka niitä oikeuksia on ottamassa pois? Sinäkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska heitä ei kiinnosta yhtään.
Minä annan tekojeni puhua puolestaan. Kohtelen kaikkia samalla tavalla. Silti en saa samanarvoista kohtelua itse.
M*lkkuja löytyy molemmista sukupuolista.
Jos naiselta kysytään, niin ei löydy.
Olen nainen ja tuo oli mun kommentti. Joten, kyllä löytyy, jos tältä naiselta kysytään.
"Luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri "
Totta. Sinä olet luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka niitä oikeuksia on ottamassa pois? Sinäkö?
Onko sulta mennyt täysin ohi, mitä maailmalla tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisitte tekin luuserirunkku-ukot töihin.
Olen tulossa töistä. Jonkun pitää ansaita päivärahasi
Julkisillako matkustat, köyhä luuseri? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tainnut vihapuhetta ikinä edes nähdä?
Hommaa sinä rillit ja aivot ja lue sitten tämä ketju.
Eri
"Onko sulta mennyt täysin ohi, mitä maailmalla tapahtuu? "
Minulla on täysi työ omien oikeuksieni ylläpitämisessä täällä Suomessa. Aikani, energiani tai vaikutusmahdollisuuteni eivät riitä kaikkien maailman ihmisten huolista ja oikeuksista huolehtimaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajakoon miehet itse omia asioitaan.
Feminismin kova ydin?
Vierailija kirjoitti:
"Luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri luuseri "
Totta. Sinä olet luuseri.
Et ymmärrä lukemaasi? Olet siis tyhmäkin vielä.
"Oikeus rais kata vaimonsa on ainakin jo viety."
Tuollaista "oikeutta" ei ole ikinä ollutkaan. Ainakaan muualla kuin omassa sairaassa mielessäsi
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Miksi feministien pitää tehdä aina kaikki?
Koska valehtelevat olevansa tasa-arvon esitaistelijoita ja tasa-arvo käsittää kaikki.
Vierailija kirjoitti:
"Oikeus rais kata vaimonsa on ainakin jo viety."
Tuollaista "oikeutta" ei ole ikinä ollutkaan. Ainakaan muualla kuin omassa sairaassa mielessäsi
T. Mies
Raiskaus avioliitossa kriminalisoitiin 1994.
Vierailija kirjoitti:
"Onko sulta mennyt täysin ohi, mitä maailmalla tapahtuu? "
Minulla on täysi työ omien oikeuksieni ylläpitämisessä täällä Suomessa. Aikani, energiani tai vaikutusmahdollisuuteni eivät riitä kaikkien maailman ihmisten huolista ja oikeuksista huolehtimaan.
Aikuinen ihminen seuraa uutisia ja pitää itsensä kartalla maailman tapahtumista.