Miehen kaljuuntuminen. HELP!
Mitkä asiat on oikeasti toiminut miehen kaljuuntumiseen? Öljyt, pillerit, shampoot yms? Onko kellään kokemuksia miesten kaljuuntumisesta T. M30 jolla alkaa näkyä jo ensimmäisiä merkkejä
Kommentit (449)
Älkää ikinä koskeko siihen finasteridiin.
Youtubessa on kokonainen kanava perustettu pysyvistä sivuvaikutuksista kärsiville miehille.
Moni sanoo että "sivuvaikutukset ovat harvinaisia" mutta miettikääpä sitä tilannetta jos se huono onni osuukin omalle kohdalle ja kukaan lääkäri ei osaa auttaa sua koska post finasteride syndrome ei ole keksitty mitään parannuskeinoa.
Hiukset ei ole sen arvoista, että yhtäkkiä tekeekin mieli mennä junan alle kun elämän on pilannut lääke.
Miksi se on niin saakelin kamala asia? Kaljuuntumisgeeni tulee miehelle äidiltä ja sille ei mitään mahda.
Onko alapäässä vielä karvoja? Ikä?
Vastaahan tähän, niin kommentoin lisätietoa.
Omakohtaista kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä siihen mikään muu auta, kun hiustensiirto.
Tuota ei kannata tehdä ilman lääkkeitä, sillä se vasta tyhmältä näyttääkin, kun kaljuuntuminen etenee muualta kuin niistä hiussiirteistä. Mieti vaikka kun Halla-aholla olisi edessä pari tuhatta hiusta ja sen takana kilometrin pituinen kalju
Itseäni ei ole kaljuuntuminen haitannut ollenkaan. Se näyttää olevan osaltani muiden ongelma.
Ainut mikä toimii on hiustensiirto. Ystäväni on käynyt Turkissa huippuklinikalla yhteensä kolme kertaa, nyt on tuuhea tukka päässä. Kolme reissua Turkkiin oli lentoineen ja hotelleineen sama kuin Suomessa yksi klinikkakäynti. Toki näissäkin voi olla komplikaatioita eikä aina onnistu, se kannattaa muistaa. Ulkomailla on näihin toimenpiteisiin huippuosaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan rehellisesti kaljuuntuminen on mulle yksi isoimmista ickeistä miehessä N26
Sama, en koskaan koskisi mieheen jolla ei ole kunnon tukkaa. Kaljuuntuminen kertoo että miehellä on huonot geenit.
Mitä sinulla on itselläsi antaa geenien puolesta miehelle. Onko kauneutta ja älykkyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on niin saakelin kamala asia? Kaljuuntumisgeeni tulee miehelle äidiltä ja sille ei mitään mahda.
Tuo on vanhaa tietoa. Kaljuuntumiseen vaikuttaa yli 200 geeniä
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet. Finasteridi, minoksidiili ja ketokonatsoli.
Finasteridi voi auttaa. Mutta huonolla tuurilla vie kyvyt pysyvästi. Kumpi ompi paremi, tukka päässä ja einikk8, vaii kalju ja mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet. Finasteridi, minoksidiili ja ketokonatsoli.
Finasteridi voi auttaa. Mutta huonolla tuurilla vie kyvyt pysyvästi. Kumpi ompi paremi, tukka päässä ja einikk8, vaii kalju ja mies?
... ja eunukki, vai ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spede-tukka on seksikäs!
Suoraan vaan Juice Leskisen sulkapallotukkaan!
Juice sai naisen kuin naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan rehellisesti kaljuuntuminen on mulle yksi isoimmista ickeistä miehessä N26
Sama, en koskaan koskisi mieheen jolla ei ole kunnon tukkaa. Kaljuuntuminen kertoo että miehellä on huonot geenit.
Muistakaa nuo sanat sitten, kun se teidän oma mies keski-iässä alkaa kaljuuntua. On meinaa tosi yleistä.
Mitähän ehtoja näiden naisten miehillä mahtaa olla naisen kehossa iän myötä tapahtuvien muutosten suhteen?
Pari kiloa ylipainoa, vaihtoon. Tissit roikkuu, vaihtoon. Selluliittiä., vaihtoon. Raskausarpia, vaihtoon. Jne. Mutta eihän siinä mitään, nämä ovat varmaan ihan ok ehtoja miehen puolelta, koska ovat täysin samaa sarjaa kuin naisen miehelle asettmat muuttumattomuusvaateet
Hyvä hiusten leikkuri. Kaljua piilottelevat ja lirutukkaiset miehet on tosi ällöjä, kun taas useammat kaljut miehet ovat hyvän näköisiä.
Minulla oli pitkät hiukset, mutta vetäisin sitten ne ihan siiliksi koska ei ollut pokkaa pitää sellaista ns. sulkapallotyyliä. Ikää on nyt 43, viime keväänä tein tuon lyhennyksen. Yleensä riittää kun kerran viikkoon suristelee hiustenleikkuukoneella noin millin sängelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos mun miehellä lähtis tukka niin lähtisin kans samalla 🤷🏼
Tässä todellista rakkautta. Toivottavasti ei ajattele sinusta yhtä pinnallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Se voisi olla miehellesikin eduksi.
Vierailija kirjoitti:
Lähdöstäsi hyötyisi miehesikin, vaikkeivät hänen hiuksensa lähtisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen rakkaus
Se on ikuista. Mitä, jos miehet lähtisivät,njos nainen lihoo? Varmaan joku lähteekin, mutta miehethän ovat tunnetusti niin pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle tulee vähän vaikeaa kun ikää tulee, ainakin jos suomalaista miestä haluat. 25-vuotiaista miehistä 16 prosentilla on reilusti hiustenlähtöä, kun taas 40-vuotiaista sitä on jo yli puolella. Ehkä sun sitten täytyy katsella karvaisempien kansojen edustajia, kuten vaikka jotain arabeja.
Nehän on kaikki nelikymppisinä kaljuja ja läskejä.
Kärpästen kiitorataan auttaa hattu.