Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kaljuuntuminen. HELP!

Vierailija
04.03.2025 |

Mitkä asiat on oikeasti toiminut miehen kaljuuntumiseen? Öljyt, pillerit, shampoot yms? Onko kellään kokemuksia miesten kaljuuntumisesta T. M30 jolla alkaa näkyä jo ensimmäisiä merkkejä

Kommentit (764)

Vierailija
761/764 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan rehellisesti kaljuuntuminen on mulle yksi isoimmista ickeistä miehessä N26

Kumman otat mielummin

1) kaljuuntumista vikisevän peilailevan  miehimyksen joka täyttää kappin toiveikkailla hyytelöillä joita iltakaudet sotkee päähänsä - tai käy jopa Turkissa istuttamassa päänahkaansa haivenia, vai

2) hyvällä itsetunnolla varustetun miehekkään miehen. 

Vierailija
762/764 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun ongelma oikein on?

Sullahan se ongelma taitaa olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/764 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin kaljuuntumaan vähän yli parikymppisenä. Ensin vähän harmitti mutta aloin leikkaamaan lyhyeksi kerran viikossa koneella ja hyvin olen pärjännyt yli 20 vuotta vaikka tukkaa ei oo enää ku vähän sivuilla. Ei oo kukaan sanonut yhtään negatiivista kommenttia ja naisiakin on riittänyt.

Vierailija
764/764 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos mietitään kaljuja miehiä, niin muistellaan hetki Hulk Hogania. Siinä oli mies joka piti kaljun tyylikkäästi ja joskus peitti huivilla ettei sivulta ja takaa olisi hiukset häirinneet häntä. Siinä mies tyylikkäästi piti sivutukkaa pitkänä kuten Juice piti. 

Se on karismasta kiinni. Minulla on olkapäille ulottuvat hiukset mutta päältä täysin kalju. Naiset ei edes huomaa että olen kalju.