Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaljuuntuminen. HELP!

Vierailija
04.03.2025 |

Mitkä asiat on oikeasti toiminut miehen kaljuuntumiseen? Öljyt, pillerit, shampoot yms? Onko kellään kokemuksia miesten kaljuuntumisesta T. M30 jolla alkaa näkyä jo ensimmäisiä merkkejä

Kommentit (449)

Vierailija
121/449 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja hänen aloituksensa= waste of oxygen!

Vierailija
122/449 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikää vasta 30 ja hiukset lähtee jo päästä. Kohta peilin takana odottaa Bruce WIllis ilman karismaa 😆😆

Paremminkin spede tai juice.

Spedellä ja Juidåcella taisi mennä vastakkaisen sukupuolen kanssa aika hyvin, ei ollut turnoffeja tai ickejä.

Mahtoi kuitenkin johtua julkkis statuksesta , tai lompsan paksuudesta.

Ei ehkä niinkään siitä , että oli tukka paennut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/449 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä? Ei kaljuus miestä pahenna.

Vierailija
124/449 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin finasteridin rinnakkaislääkettä gefinaa. Paloittelin osiin. Kyllä se oikeasti toimii, mutta erektiota valitettavasti heikentää. Lopetin käytön sen vuoksi. Lisäksi on tutkimuksia että se saattaa lisätä joillekin agressiivisen eturauhassyövän riskiä. Olen päälle 5kymppinen ja päälaelta aika lailla kaljuuntunut. Siinä mielessä onnekas että itselle sellainen "Erik Satien" tyyli kohtalaisen hyvin sopii.

Vierailija
125/449 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, niinkö nyt väität?

Vierailija
126/449 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua vaivaa?

Vierailija
127/449 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäää

Vierailija
128/449 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljut miehet on komeita. 

Vierailija
129/449 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon oikeinkirjoitusvirheissä on riittävästi inhokkeja.

Vierailija
130/449 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitaista.

Vierailija
131/449 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella Reilukerho että Jeesus valitsee ketkä pelastaa....

Vierailija
132/449 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta haluan lohduttaa.

Olin eturauhassyöpää sairastavien tapaamisessa ja porukkaa oli n 50, joista n 80 % oli vahvahiuksisia miehiä. Kaljuja oli vain muutama.

Kaksi  veljeäni myös sairastunut ja molemmilla tosi vahvat hiukset. Lohduksi kaljupäille.

Vierailija
133/449 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ööööh mitääääh eiiiiiiih oikeesti? Yritä muuttaa sen DNA:ta.

Vierailija
134/449 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan rehellisesti kaljuuntuminen on mulle yksi isoimmista ickeistä miehessä N26

Niin se on valtaosalle hedelmällisessä iässä oleville naisille. Suurinosa heistä vain valehtelee, myös itselleen. Kummasti ei kumppaniksi koskaan kelpaa se 168cm puolikalju mies. Kaljuuntuva ja lyhyt on kaikista pahimmat mitä mies voi olla. Kolmas on köyhä. Tavis/ruma naama myös. Naisilla on nykyään järjettömän kovat vaatimukset, myös niillä alemman tason naisilla. Koska Tinder ja Instagram nimisistä lihatiskeistä saa loputtomasti huomiota itseään huomattavasti laadukkaammilta miehiltä.

Olen tuota kaikkea, kalju, lyhyt, köyhä ja ruma, mutta naisia löytyisi, mutta olen varattu.

Et kai ole mun mieheni😘

Vierailija
135/449 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu meuhkasi, että oksettaa aina kaljut miehet. Hänen tyttärensä meni naimisiin täyskaljun nuoren miehen kanssa, eikä hän ollut mikään siilitukka vaan luomukalju. Meinasin kysyä, kun näin nuoret, että taidat oksennella aika usein vai onko välit katkaistu nuoriin?

Vierailija
136/449 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketokonatsoli-shampoo, reseptivapaa, löytyy apteekeista. Kilpailee DHT:n kanssa imeytyessään päänahkaan. Tätä kannattaa käyttää joka päivä, anna imeytyä ainakin 5min.

Ketoconazol on iho-ongelmien ja hilseen hoitamiseen. Haittavaikutuksena hiusrakenteen muuttuminen ja kaljuuntuminen.

Vierailija
137/449 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa loputkin pois. Niin elämä helpottuu radikaalisti kun ei tarvi miettiä miltä se tukka näyttää, eikä käydä partureissa. 

Vierailija
138/449 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kampaamaan tukka sivuilta ja takaa kaljujen kohtien päälle. Parturissa käyminen kannattaa lopettaa kokonaan, ettei turhaan jää sinne lattialle ne vähätkin. Sen sijaan voit kasvattaa sivuilta ja takaa/niskasta pitkäksi, niin saat kaikki kaljut laikut peitettyä, ja olemuksesi on tyylikäs ja freesi. 

Vierailija
139/449 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.

Vierailija
140/449 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja mä olen joulupukki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä