kokemuksia Telia DOT -liittymästä?
Mikä näiden dot- liittymien funktio oikein on? Suoraveloitus pankkikortilta, ei voi vaihtaa eräpäivää tai e-laskuun. Tuleeko jotain yllärilaskuja?
Etsin edullista 4g 200mbps liittymää rajattomalla netillä, tuo on edullinen, mutta jotenkin outo ja hämärä
Kommentit (4)
Minä olen tyytyväinen. Minun Telia Dot liittymä maksaa 8,10e / kuukausi, mutta näitä ei taideta enää myydä. Helppo ja edullinen. Voit itse säätää äppistä liittymän asetuksia, ottaa esimerkiksi mobiilivarmenteen käyttöön ilman lisämaksuja, seurata maksutilannetta, jne. Laskutus hoituu vaivattomasti maksukorttiveloituksena ja kaksi viikkoa aikaisemmin tulee sähköpostiin erittely.
Suosittelen vahvasti. Ja pääseehän siitä eroon milloin tahansa, mikäli et jostain syystä tykkäisi.
Moi! Dot on uudenlainen liittymä sovelluksessa! Siirtämällä numerosi Telia Dotiin ja syöttämällä koodin OOHALVU saat 14 + 10 päivää ilmaista peruskäyttöä!
Vierailija kirjoitti:
Moi! Dot on uudenlainen liittymä sovelluksessa! Siirtämällä numerosi Telia Dotiin ja syöttämällä koodin OOHALVU saat 14 + 10 päivää ilmaista peruskäyttöä!
Mitä ihmeen peruskäyttöä?
.