Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kokemuksia Telia DOT -liittymästä?

Vierailija
04.03.2025 |

Mikä näiden dot- liittymien funktio oikein on? Suoraveloitus pankkikortilta, ei voi vaihtaa eräpäivää tai e-laskuun. Tuleeko jotain yllärilaskuja? 

Etsin edullista 4g 200mbps liittymää rajattomalla netillä, tuo on edullinen, mutta jotenkin outo ja hämärä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/4 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tyytyväinen. Minun Telia Dot liittymä maksaa 8,10e / kuukausi, mutta näitä ei taideta enää myydä. Helppo ja edullinen. Voit itse säätää äppistä liittymän asetuksia, ottaa esimerkiksi mobiilivarmenteen käyttöön ilman lisämaksuja, seurata maksutilannetta, jne. Laskutus hoituu vaivattomasti maksukorttiveloituksena ja kaksi viikkoa aikaisemmin tulee sähköpostiin erittely. 

Suosittelen vahvasti. Ja pääseehän siitä eroon milloin tahansa, mikäli et jostain syystä tykkäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Dot on uudenlainen liittymä sovelluksessa! Siirtämällä numerosi Telia Dotiin ja syöttämällä koodin OOHALVU saat 14 + 10 päivää ilmaista peruskäyttöä! 

Vierailija
4/4 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi! Dot on uudenlainen liittymä sovelluksessa! Siirtämällä numerosi Telia Dotiin ja syöttämällä koodin OOHALVU saat 14 + 10 päivää ilmaista peruskäyttöä! 

Mitä ihmeen peruskäyttöä?